- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7984 stemmen
Welkom Somebody! Peukje erbij en moviemeteren maar 
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
AnArmy
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo iedereen,
ik ben nu al een tijdje op zoek naar " LE GRAND BLEU" en het is hetzelfde welke versie, en ik vang overal een beetje bot, het is niet simpel denk ik om er aan te geraken want ik heb al alles afgezocht,denk ik toch.Ik heb hem in den tijd niet gekocht omdat ik er gewoon dan voorbij liep, ik had hem al gezien en vond het een goeie,keigoeie film maar toch heb ik hem niet gekocht,Stupid, achteraf gezien, maar toch, spijt komt wel wat te laat want nu vind ik hem niet meer, zowel Fnac,Free record, als andere invoerders hebben hem niet meer, dus hier is dan mijn oproep naar jullie allemaal, help mij, ik ben al zolang op zoek, als is het maar met een link of adres van iemand die hem verkoopt( in nog doenbare staat), of iemand weet die er eentje verkoop, no matter what, laat het mij weten
greetz
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Ik sta op dit moment veel onvoldoendes dus ik kom niet meer vaak online. wel in de vakanties.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Ik miste je gezemel af en toe al
.... Maar welkom back 
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Echt zo'n gevalletje van, is het nou positief of negatief. 
Welkom terug.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Zag je mijn smileys
Toch wel redelijk duidelijk (positief)
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Nu je ze er hebt bijgeplaatst wel ja.
Maargoed mijn bericht was niet negatief bedoeld hoor. 
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Ik miste je gezemel af en toe al
.... Maar welkom back 
Bedankt, bedankt.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
De komende vier maanden ga ik even dood. Heb er wel voor gezorgd dat ik heel wat DVD'tjes op een spindel meeneem voor als ik even die duitse tv zat ben. (Alhoewel ik niet verwacht dat ik veel tv ga kijken) Neemt toch een stuk minder ruimte in dan als ze nog in de doosjes zitten. Dus ik wens jullie alvast prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar...
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Ook jij een gelukkige kerst en nieuwjaar Yekezzez en tot over 4 maanden.
mirelmari
-
- 6 berichten
- 1 stemmen
He hallo,
Ik stel me ook even voor, ik ben Marissa kijk heel veel films en ben op zoek naar een bepalde film die ik vroeger altijd keek en hoop dat er hier mensen zijn die me kunnen helpen.
christoph1984
-
- 9 berichten
- 8 stemmen
Dag allemaal , mijn naam is Christoph.Ik ben afkomstig van Maldegem(België) , voor degene die afvragen waar dat ligt??Niet ver van Brugge dus!
Ben 22 jaar(16/12/1984) , mijn beroep is arbeider.
De reden waarom ik lid ben van MovieMeter is natuurlijk omdat ik een grote filmfreak ben en het is dan ook mijn grote hobby.
Heb ook al een account op IMDb , dat zal wel bekend zijn onder sommigen die site.Nog niet zo lang hoor , nog maar een dag of 5 heb ik daar een account en dus nu vanaf vandaag ook op MovieMeter.
Dus ja moet nog wat leren hoe deze site allemaal goed in mekaar zit maar dat zal wel lukken è.
Greetz...Christoph