- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Dagonet
-
- 15 berichten
- 0 stemmen
Welkom Dagonet! Ben je als Gentenaar en filmfan al naar de Kubrick-tentoonstelling daar geweest?
Nog niet, maar dat staat vanzelfsprekend op't programma, 'k heb nog tijd tot ergens in januari.
The Lexx
-
- 426 berichten
- 3485 stemmen
Maandagmiddag:
Er wordt aangebeld. Een man die de herstelling komt doen. Hij komt binnen de verbinding uitmeten en vertelt mij doodleuk: "Ik meet een onderbreking op precies 32 meter van hier."
Ik zeg: "Natuurlijk, dat kan ik zonder meetinstument, het is in het putje, daar waar je je wagen geparkeerd hebt"
lol, welkom terug en wat een amateurs 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
ben niet echt weggeweest... wel gewoon doorgestemd. Maar toch al een hele tijd geen berichten meer geplaatst. Voordat je het week flikker je uit de top 250 
appollonia
-
- 38 berichten
- 44 stemmen
Hallo ik heet natuurlijk geen 'appollonia' maar hier wel. Ik ben al heeeeeeeeeeeeeel lang filmgek.
Ik kwam deze site toevallig tegen. Dus ik dacht: log in. Wel leuk.
Een site vol 'filmcritici'. En ik heb er wat gekend hoor. Ze schrijven nog steeds hun stukkies. Ach ja......daarom heet ik 'appollonia'. Want ik heb nogal wat kritiek op de 'filmkritiek' zie je. Eigenlijk had ik nooit willen weten hoe dat werkte.......
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ach ja......daarom heet ik 'appollonia'. Want ik heb nogal wat kritiek op de 'filmkritiek' zie je.
Bernie
-
- 37 berichten
- 26 stemmen
Ik heb al eens iets gepost op het forum, maar heb me nog niet voorgesteld 
Ik ben Bernie, 24 jaar en woon in Heusden-Zolder (België). Ik heb in de middelbare school bij een filmclub gezeten. Tijdens mijn studies communicatie kwam film ook vaak aan bod.
Ik ben niet echt een freak, maar hou wel eens van een goede film. Ik kijk ongeveer één prent per week, meestal wel niet de main stream. Mijn favoriete film is 'Brussels by night'.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Welkom Bernie, leuke favoriete film heb je .... ik kan de eerste 5 minuten van de film keer op keer kijken.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Welkom op de site, en have fun!
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Welcome Bernie, Enjoy The Best Movie-Site of Holland.
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
welkom pablocroes. (laatste gebruiker op dit moment)
Rudy den Belg
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Hallo iedereen,
Ben hier splinternieuw!
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Welkom Rudy 
Wel blijven hoor (er zijn er heel veel die na 1 bericht wegblijven