- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
welkom lowlander, wou bijna lowhusky gaan typen 
Ascari
-
- 57 berichten
- 0 stemmen
ik heb me ook nog niet voorgesteld.. ik ben Ascari
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
kort maar krachtig, welkom Ascari. 
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Welkom
een dubbele welkom voor lowlander?
musicfriek
-
- 53 berichten
- 375 stemmen
Zo, vannacht hier even rondgespookt. Heb vroeger 3 jaar in een videotheek gewerkt als assistent-bedrijfsleider (Filmclub) in de periode 1992-1994. Ontzettend veel films gezien natuurlijk, maar ben de helft zeker al weer kwijt 
In tegenstelling tot MusicMeter (mijn nr 1 site!), waar ik de nummer 1 ben qua aantal ''berichten'' (komt door de spelletjes
) zit ik hier zelden of nooit. Toch maar eens wat vaker komen, erg leuk om al die oudere films weer eens te zien en wat jullie erop te zeggen hebben.
Maar voornamelijk zal ik te vinden zijn op MusicMeter 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
MovieMeter kan altijd wel wat goede posters gebruiken dus hopelijk kom je nog vaker langs hier. Welkom in ieder geval. 
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Welkom en veel plezier, hier en op musicmeter.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2339 stemmen
Ascari en Musicfriek, welkom op moviemeter! 
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Welkom op de site Ascari & Musicfriek 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Welkom musicfriek, zo te lezen ben jij zo'n beetje mijn tegenpool. Ik zit vaker op MovieMeter dan op MusicMeter 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En ik ben ook (nog) niet dood. 
Zes dagen niet online kunnen komen is om gek te worden: ik geef het toe, ik ben verslaafd. 
Het verhaal: 'De Put.'
Vorige week woensdag, omstreeks half negen, begint men precies zeven huizen verder dan ons een putje te graven om een nieuwe elektriciteitsaansluiting (Intergem) te maken.
Tien voor tien gebruik ik de telefoon nog, maar daarna valt alles uit. Eerst geen elektra, daarna de telefoon en om 10u15 het internet.
Een half uurtje later was er opnieuw elektriciteit, maar voor de rest niets (samen met nog een tiental anderen) Om 15.15 stoppen die kerels zetten een hekje rond hun putje en verdwijnen. Maar nog geen van aansluiting. 
Donderdagochtend gebeld (met gsm) naar de dienst storingen van de maatschappij om het voorval te melden.
Gelukkig een gratis nummer want ik had pas verbinding na precies 43 minuten (lelijke muziek kreeg ik er gratis bij). Het geval werd bestudeerd en in de loop van de volgende dag zou er iemand langskomen om te kijken wat er mis was. 
Vrijdag, na de middag wordt er aangebeld. Wel een slimme, want na een korte uitleg wist hij direct wat er mis was: in het putje (dat nog steeds open lag) moest men waarschijnlijk in de kabel van Belgacom (telefoon en internet) met een spade gestoken hebben.
Het spijt hem ten zeerste, maar hij gaat het geval melden en daar het vrijdag is zal het hoogstwaarschijnlijk door de wachtdienst in het weekend verholpen worden.
Zaterdag: 
Zondag:
Opnieuw een (boze) telefoon naar de maatschappij om te vragen of de wachtdienst verloren gereden is, met als enige oplossing: verder wachten.
Maandagmiddag:
Er wordt aangebeld. Een man die de herstelling komt doen. Hij komt binnen de verbinding uitmeten en vertelt mij doodleuk: "Ik meet een onderbreking op precies 32 meter van hier."
Ik zeg: "Natuurlijk, dat kan ik zonder meetinstument, het is in het putje, daar waar je je wagen geparkeerd hebt". 
Een geluk dat hij geen nieuw putje moest graven of ik had een baard tot op mijn tenen voor hij klaar was.
Enfin, alles is nu in orde, en ik ben al een paar uur bezig met al mijn andere zaken op orde te stellen.
En we leefden nog lang en gelukkig...
En het putje? Het is er nog, met een hekje eromheen wachtend op die twee mannen die waarschijnlijk op zoek zijn naar hun putje maar het niet meer terugvinden.