- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
hallo , ik ben koffieleut , niet mijn echte naam natuurlijk maar ik lust graag koffie !
Hallo 'koffieleut'. Welkom. 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Welkom Koffieleut, hopelijk heb je hier veel plezier.
beavis
-
- 6630 berichten
- 14849 stemmen
Heb me geloof ik nog niet echt voorgesteld op deze site.
Beavis / petcor80 / Peter Cornelissen is de naam. Al jaren film verslaafd. Heb een tijdje wat reviews mogen schrijven voor de bladen SF-report en DVD-report en ook de Horrorcypher.nl website, maar die bestaan inmiddels alle drie niet meer. Sinds kort ben ik wat meer het ‘Internet Community ding’ aan het doen. Behalve dat ik wat vaker hier in het forum te vinden ben (en op de Canadese weblog Twitchfilm.net) heb ik nu ook een eigen MySpace, YouTube en LastFM account. Daar wil ik jullie bij deze dan eigenlijk ook even heen sturen, want ik heb op YouTube het allereerste (en voorlopig laatste…) filmpje gepost dat ik ooit gemaakt heb. Dat stamt alweer uit 2000 toen ik met een vriend een nieuwe camera uit ging proberen en we wat met editting software wilden spelen. Sindsdien geen inspiratie meer gehad om eigen fictie te creëren, toch meer een consument
Dat neemt niet weg dat ik natuurlijk graag jullie reacties op het filmpje lees 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
beavis
-
- 6630 berichten
- 14849 stemmen
butthead is helaas niet zo handig met computers 
verder is hij best wel cool. heh heh
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Welkom Koffieleut en Beavis/Peter 
sherena
-
- 261 berichten
- 123 stemmen
Zijn er ook mensen op de site in de categorie 30 - 40 jaar, of ben ik hier de enige filmgek op leeftijd..??
Hallo ben ook een fan van 31
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7983 stemmen
Ik ben 30, maar als dat al op leeftijd genoemd moet worden...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik ben 30, maar als dat al op leeftijd genoemd moet worden...
Ik heb het hier nog al gezegd: ik ben een dinosaurus. 
lowlander
-
- 3 berichten
- 12 stemmen
Hallo allemaal! Mijn alias is Lowlander, maar mijn echte naam is André.Ik ben een groot filmliefhebber, dus vind ik dit een goed/mooi forum om mijn favoriete films te plaatsen- en te lezen over andermans/vrouws favoriete films.
Ik moet alleen nog wel ff mijn weg hier op deze site zien te vinden, maar dat komt vanzelf wel.
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Welkom Andre, veel plezier op deze site!