- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Welkom Mike. Ik ben te spreken over je film-/ muzieksmaak! 
Fwenk
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Hallo!
Frank hier uit Utrecht. Ik ben een 22 jarige student en audio/video verslaafd, kwam toevallig op deze site terecht die mij meteen erg aansprak!
Mijn filmsmaak is vrij divers, wat echter afvalt zijn science fiction films, ik ben toch meer van de 'realistsche films' al mag het af en toe best wat overdreven zijn.
Toppers zijn voor mij films als snatch, lock stock enz.
Ik geniet van dit alles met mijn thuisbioscoopje die is geplaatst in een veelste kleine kamer 
Tot ziens/spreeks op het forum!
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Welkom Frank, veel plezier op de site 
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Welom Frank en veel plezier hier op moviemeter.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Welkom Frank. Maar Lock, Stock & Two Smoking Barrels en Snatch. kun je toch moeilijk realistisch noemen? 
Fwenk
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Klopt, ik heb het misschien niet goed omschreven. Wat ik simpel gezegd bedoelde met realistisch is geen monsters, rare wezens, vliegende auto's en dergelijke. Weet niet of er een vakterm voor is maar hoop dat het nu duidelijk is 
-fal
-
- 2028 berichten
- 2290 stemmen
Hoi allen. ook nieuw hier op de site. Ik ontdek sinds kort Aziatische film, een reden die mij op het i-net naar info liet zoeken waardoor ik deze site gevonden heb.
Ik heb belangstelling voor literetuur en klassieke muziek, mn opera (Wagner), maar ook electronische muziek, en MMORPG & RPG.
Film was voor mij tot nu toe vooral TV kijken, eerder oppervlakkig, lui onderuit.
Momenteel heb ik een voorkeur voor (psychologische) horror/thriller en zoals gezegd Aziatische films.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hallo Frank en -fal. Wees welgekomen...
koffieleut
-
- 9 berichten
- 0 stemmen
hallo , ik ben koffieleut , niet mijn echte naam natuurlijk maar ik lust graag koffie !
en films kijken he , ook mijn favoriete bezigheid en vooral horrors en thrillers !