- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
sanny74
-
- 62 berichten
- 1 stemmen
hey ik ben Sandra en eigenlijk kom ik al een aantal maanden op moviemeter maar ik heb me nog nooit voorgesteld.
Dus bij deze... 
ik hou ontzettend van films en ga volgend jaar hopenlijk filmwetenschappen studeren in Utrecht, is er iemand die daar al studeert?
Liwwie
-
- 151 berichten
- 329 stemmen
Hoi allemaal... ik ben Liwwie en in de écht donkere krochten van dit internet is mijn koosnaampje ook Liwwadder... of was het nou andersom....
Ik ben gek op films en mijn voorkeur gaat uit naar de oude klassiekers en de nieuwe klassiekers. Eén van mijn slechte eigenschappen is dat ik liever een goede film 10 keer zie dan een slechte film 1 keer...
Ik laat vast nog wel van me horen...
Groetjes,
Robèrt
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Waarom wekt je profiel dan de schijn dat je er bijna 300 hebt?
Ikzelf heb er maar 152. De reden dat er in mijn lijst van "In Bezit" bijna 300 staan is dat mijn lijst ook de collectie van Noortje / Necromancer bevat. Zij is alleen te lui om haar eigen lijst aan te leggen.
Ik vind het gemakkelijk om alle dvd's die wij hier thuis hebben in één lijst te hebben staan.
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Eén van mijn slechte eigenschappen is dat ik liever een goede film 10 keer zie dan een slechte film 1 keer...
Welkom Liwwie, ik heb precies hetzelfde! 
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7983 stemmen
Welkom Liwwie...liwwadder...of allebei
Liwwie
-
- 151 berichten
- 329 stemmen
Dank u allemaal..... zeg het is soms net of ik een deja-vu heb.... zijn er hier ook leden die ik van elders ken? Pm mag hoor.....
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Ik zou het niet weten maar dat kan best. In ieder geval welkom op MovieMeter. 
tinman
-
- 6 berichten
- 1 stemmen
hallo ik ben mike uit amsterdam .ik ben 43 jr .
mijn hobby's zijn muziek - alternatieve rock bijv muse elbow , granddaddy etc etc . en films dit al vanaf mijn jeugd. films die in mijn jeugd indruk maakten waren o.a the wariors. once opon a time in america, the deerhunter.
ik hou eigenlijk van alles wat er op het scherm beweegt ik heb geen voorkeur als de kwaliteit maar goed is .hiermee bedoel ik goeie acteurs en reg. enkele voorbeelden zijn , goodellas , lock stock , snatch ,american beauty . festen , godfather, lord of the rings, the ring etc etc . de groeten en tot kijk op het forum.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Welkom op de site Mike. veel plezier 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Goede muziek-én-filmsmaak.
Welkom mike.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
welkom tinman, ik ben benieuwd wanneer je gaat stemmen.
Liwwie
-
- 151 berichten
- 329 stemmen
Welkom Mike... en gefeliciteerd ook.....