• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.747 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.610 acteurs
  • 199.203 gebruikers
  • 9.384.315 stemmen

Even voorstellen

zoeken in:

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Welkom Peter! Veel plezier op deze site

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Welkom, gelukkig weer eens een nieuw lid die in ieder geval geen msn taal spreekt.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7973 stemmen

Welkom hier Peter!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Alle nieuwe moviemeterleden van de laatste maanden: Welkom!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Welkom...

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Welkom Peter . Liefhebbers van Heimat kunnen er nooit teveel zijn!

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Welkom Peter! Heimat moet ik inderdaad verder gaan kijken binnekort

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

En Casablanca-liefhebbers zijn net zo welkom. Welkom Peter!

kort0235

• 605 berichten
  • 480 stemmen

Bedankt voor jullie aardige woorden. Hoewel ik niet echt een filmdeskundige, maar een filmliefhebber ben, zal ik proberen een positieve bijdrage te leveren aan dit forum en jullie evt. tips door te geven van goedkope (en hopenlijk) goede DVD's.

(Hier is dan de eerste: Mediamarkt in de bakken: Cider House Rules voor 1.99 ! Een koopje voor een goede film!)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik vind t trouwens bijzonder dat je Lotr rotk zo hoog in je top-10 hebt staan Peter...

Als ik aan mijn oudere buren, opa's & oma's, vraag, ken je Lotr zeggen ze allemaal .

En dat terwijl ze toch regelmatig een film kijken of praten over films van vroeger.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Materny schreef:

Als ik aan mijn oudere buren, opa's & oma's, vraag, ken je Lotr zeggen ze allemaal

Het grootste gedeelte is hoogstwaarschijnlijk met de kleinkinderen gaan kijken. Ik geloof dat ik hier in Vlaanderen ergens gezien heb dat het niet verboden is onder de twaalf jaar, maar begeleiding aan te raden is (ook bij Harry Potter).

kort0235

• 605 berichten
  • 480 stemmen

Materny schreef:

Ik vind t trouwens bijzonder dat je Lotr rotk zo hoog in je top-10 hebt staan Peter...

Als ik aan mijn oudere buren, opa's & oma's, vraag, ken je Lotr zeggen ze allemaal .

En dat terwijl ze toch regelmatig een film kijken of praten over films van vroeger.

Vind je dat bijzonder? Waarom?

Ik heb het boek van Tolkien meerdere keren gelezen en ben er nog steeds weg van. Vroeger dacht ik, dat dit nooit verfilmd kon worden, totdat.....de techniek een behoorlijke hand hielp.

Peter Jackson is er wonderbaarlijk goed in geslaagd de personages en de avonturen van het boek zeer goed weer te geven. Dit is voor mij (alle drie de films) op filmgebied het beste van het beste!!!!!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Welkom Kort0235 !

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

...en stem nu maar zoveel als je wil, Peter

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Welkom op MM Peter .

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Goh, blijkbaar lang geleden dat iemand dit topic nog heeft gebruikt. Nouja, ik wou in elk geval even van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik niet dood ben. Ik heb het de afgelopen maanden gewoon een beetje druk gehad. Nieuwe baan, nieuw huis... een nieuw leven eigenlijk. En dan begin je ineens hele andere prioriteiten te stellen.

Maarrr, vanaf nu heb ik gelukkig internet in m'n eigen huisje, dus kan ik 's avonds eens de tijd nemen om wat meer te doen dan alleen maar stemmen. (Als de madam me tenminste niet dwingt tot afwassen. )

Vooral mijn veelvuldige bezoeken aan het Brusselse Filmfestival deed mij weer ontzettend verlangen naar Moviemeter. Ik zal de komende dagen proberen de films die ik heb gezien een beetje te bespreken. Ook het fantastische Masters of Horror-project (zomaar even 7 afgeveringen gescreend op het BIFFF) verdienen een woordje uitleg.

Maar nu eerst even afwassen...

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Gefeliciteerd bioscoopzaal met je nieuwe huis én baan. (bevallen ze een beetje )

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Ja hoor, bevalt voorlopig allemaal prima. Ook de dame met wie ik tegenwoordig samenwoon is niet mis...

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

Goed nieuws .

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Je bent toch niet naar ergens anders geëmmigreerd mag ik hopen . Ik heb nog een 'tot binnenkort' van je liggen van vijf maanden geleden !

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Gefeliciteerd Bioscoopzaal en de groeten aan de bevallige Bridget!

Ik zit net aan ies te denken. Dit topic heet "Ik ben niet dood", maar wat als je wel dood bent? Hoe ga je dit dan melden? Je kan toch niet typen: "Ik ben dood."?

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Dit topic is alleen voor mensen die niet dood zijn, als je dood bent heb je hier helemaal niets te zoeken

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

speedy23 schreef:

Ik zit net aan ies te denken. Dit topic heet "Ik ben niet dood", maar wat als je wel dood bent? Hoe ga je dit dan melden? Je kan toch niet typen: "Ik ben dood."?

Als er iemand is die heel actief is op de site, en dan opeens niets meer op de site doet, geen bericht, stem, wat dan ook, zal die gene wel dood zijn. Als dat niet het geval is, kom je dat te weten via een berichtje in dit topic.

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

hap hap

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Freud schreef:

Je bent toch niet naar ergens anders geëmmigreerd mag ik hopen .

Nope, ik woon nu gewoon een gemeente verderop. Dus nog steeds niet ver van Leuven, gelukkig.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Hoi, ik zit al heelveel op fokforum en ook wel ns op musicmeter.nl, maar ik kom hier ook nog wel ns langs

Mijn favoriete genres zijn misdaad, horror, thriller en oorlog. Maar van ieder genre kan ik de betere films wel waarderen

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Hi orbit !

Kom gerust vaker langs

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Welkom Orbit! Enjoy your stay @ MM

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7973 stemmen

Welkom orbit!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hallo Orbit.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.