- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Welkom Peter! Veel plezier op deze site 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Welkom, gelukkig weer eens een nieuw lid die in ieder geval geen msn taal spreekt. 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Alle nieuwe moviemeterleden van de laatste maanden: Welkom!
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Welkom Peter
. Liefhebbers van Heimat kunnen er nooit teveel zijn!
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Welkom Peter! Heimat moet ik inderdaad verder gaan kijken binnekort 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
En Casablanca-liefhebbers zijn net zo welkom. Welkom Peter!
kort0235
-
- 605 berichten
- 480 stemmen
Bedankt voor jullie aardige woorden. Hoewel ik niet echt een filmdeskundige, maar een filmliefhebber ben, zal ik proberen een positieve bijdrage te leveren aan dit forum en jullie evt. tips door te geven van goedkope (en hopenlijk) goede DVD's.
(Hier is dan de eerste: Mediamarkt in de bakken: Cider House Rules voor 1.99 ! Een koopje voor een goede film!)
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik vind t trouwens bijzonder dat je Lotr rotk zo hoog in je top-10 hebt staan Peter... 
Als ik aan mijn oudere buren, opa's & oma's, vraag, ken je Lotr zeggen ze allemaal
.
En dat terwijl ze toch regelmatig een film kijken of praten over films van vroeger.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als ik aan mijn oudere buren, opa's & oma's, vraag, ken je Lotr zeggen ze allemaal
Het grootste gedeelte is hoogstwaarschijnlijk met de kleinkinderen gaan kijken. Ik geloof dat ik hier in Vlaanderen ergens gezien heb dat het niet verboden is onder de twaalf jaar, maar begeleiding aan te raden is (ook bij Harry Potter). 
kort0235
-
- 605 berichten
- 480 stemmen
Ik vind t trouwens bijzonder dat je Lotr rotk zo hoog in je top-10 hebt staan Peter... 
.
En dat terwijl ze toch regelmatig een film kijken of praten over films van vroeger.
Vind je dat bijzonder? Waarom?
Ik heb het boek van Tolkien meerdere keren gelezen en ben er nog steeds weg van. Vroeger dacht ik, dat dit nooit verfilmd kon worden, totdat.....de techniek een behoorlijke hand hielp.
Peter Jackson is er wonderbaarlijk goed in geslaagd de personages en de avonturen van het boek zeer goed weer te geven. Dit is voor mij (alle drie de films) op filmgebied het beste van het beste!!!!!
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
...en stem nu maar zoveel als je wil, Peter 
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Goh, blijkbaar lang geleden dat iemand dit topic nog heeft gebruikt. Nouja, ik wou in elk geval even van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik niet dood ben. Ik heb het de afgelopen maanden gewoon een beetje druk gehad. Nieuwe baan, nieuw huis... een nieuw leven eigenlijk. En dan begin je ineens hele andere prioriteiten te stellen.
Maarrr, vanaf nu heb ik gelukkig internet in m'n eigen huisje, dus kan ik 's avonds eens de tijd nemen om wat meer te doen dan alleen maar stemmen. (Als de madam me tenminste niet dwingt tot afwassen.
)
Vooral mijn veelvuldige bezoeken aan het Brusselse Filmfestival deed mij weer ontzettend verlangen naar Moviemeter. Ik zal de komende dagen proberen de films die ik heb gezien een beetje te bespreken. Ook het fantastische Masters of Horror-project (zomaar even 7 afgeveringen gescreend op het BIFFF) verdienen een woordje uitleg.
Maar nu eerst even afwassen... 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Gefeliciteerd bioscoopzaal met je nieuwe huis én baan.
(bevallen ze een beetje
)
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ja hoor, bevalt voorlopig allemaal prima. Ook de dame met wie ik tegenwoordig samenwoon is niet mis... 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Je bent toch niet naar ergens anders geëmmigreerd mag ik hopen
. Ik heb nog een 'tot binnenkort' van je liggen van vijf maanden geleden
!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Gefeliciteerd Bioscoopzaal en de groeten aan de bevallige Bridget! 
Ik zit net aan ies te denken. Dit topic heet "Ik ben niet dood", maar wat als je wel dood bent? Hoe ga je dit dan melden? Je kan toch niet typen: "Ik ben dood."? 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Dit topic is alleen voor mensen die niet dood zijn, als je dood bent heb je hier helemaal niets te zoeken 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik zit net aan ies te denken. Dit topic heet "Ik ben niet dood", maar wat als je wel dood bent? Hoe ga je dit dan melden? Je kan toch niet typen: "Ik ben dood."? 
Als er iemand is die heel actief is op de site, en dan opeens niets meer op de site doet, geen bericht, stem, wat dan ook, zal die gene wel dood zijn. Als dat niet het geval is, kom je dat te weten via een berichtje in dit topic. 
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Je bent toch niet naar ergens anders geëmmigreerd mag ik hopen
.
Nope, ik woon nu gewoon een gemeente verderop. Dus nog steeds niet ver van Leuven, gelukkig. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Hoi, ik zit al heelveel op fokforum en ook wel ns op musicmeter.nl, maar ik kom hier ook nog wel ns langs 
Mijn favoriete genres zijn misdaad, horror, thriller en oorlog. Maar van ieder genre kan ik de betere films wel waarderen