- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Bedankt mensen, ik voel me al helemaal thuis 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Gaaf dat jij soylent green in je lijst hebt staan trouwens speedy23. Onthutsende film was dat!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is altijd één van mijn lievelingsfilms geweest. 
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Ik ben niet dood maar mijn computer is kapot
Zit nu op die van mijn zusje maar als zij er is kan dat niet en hij is nogal sloom dus jullie zullen mijn gezelschap moeten missen waarschijnlijk 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik ben niet dood maar mijn computer is kapot
Je hebt nog één troost: veel meer tijd om films te kijken. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik vind hem ook erg sterk! Pakt een heel erg relevant probleem bij de lurven, zoals weinig films hebben aangedurft.
waidman
-
- 2466 berichten
- 273 stemmen
Ben sinds enkele weken aangemeld bij MM, wordt dus tijd om me voor te stellen. Mijn naam is Wout, 45 jaar en geïnteresseerd in film al eigenlijk sinds de jaren 60, toen en nog steeds woonachtig op het platteland, Smilde in Drenthe, duurde het tot mijn 14e voordat ik voor het eerst in de bioscoop kwam, ik weet nog steeds welke film, le Vieux fusille, het verborgen geweer met Philippe Noiret en Romy Schneider. Daarvoor waren we op de tv aangewezen maar vooral in de jaren 60 en begin jaren 70 was er op de Duitse tv de zondagmatinee en werden er de Tarzan films en de Karl May films uitgezonden en zo is mijn interesse ontstaan. Ik werkte vanaf 81 tm 84 in Amsterdam en toen heb ik natuurlijk mijn hart opgehaald zat zeker drie keer per week in de bioscoop en soms twee voorstellingen op een avond. Ben een liefhebber van westerns, maar kijk natuurlijk ook naar andere genres. Mijn andere hobby’s zijn heel veel lezen, geschiedenis, vissen en spelletjes, vooral die waarin je parate kennis wordt getest. Inmiddels heeft onze jongste dochter mijn voorliefde voor film geërfd en hebben we soms prachtige discussies over films. Ik schat dat ik inmiddels een kleine 4000 films heb gezien en dat varieert natuurlijk van meesterwerk tot absolute flop, ik heb inmiddels het hele gebeuren rond het plaatsen van berichten onder de knie, ben geen held op de pc, maar voel me al aardig thuis op dit forum. Wat me opvalt is dat er meer filmkennis en inzicht onder de Nederlanders zit dan dat ik eerst had aangenomen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Wat me opvalt is dat er meer filmkennis en inzicht onder de Nederlanders zit dan dat ik eerst had aangenomen.
Deze site is niet zo geschikt als objectieve steekproef vrees ik
. Welkom in ieder geval!
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Welkom, echte filmliefhebbers zoals jou zien we hier graag komen.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Welkom Waidman. Er zitten ook wel wat Belgen met filmkennis op MM. 
Nu nog even snel op die 4000 films stemmen en je staat meteen in de top 10.
waidman
-
- 2466 berichten
- 273 stemmen
Deze site is niet zo geschikt als objectieve steekproef vrees ik
. Welkom in ieder geval!
Mag zo zijn Freud, maar ik heb zo af en toe hier commentaren en standpunten op en over films gelezen die als recensie niet zouden misstaan.
waidman
-
- 2466 berichten
- 273 stemmen
Welkom Waidman. Er zitten ook wel wat Belgen met filmkennis op MM. 
Nu nog even snel op die 4000 films stemmen en je staat meteen in de top 10.
Laat ik Nederlanders dan vervangen door filmfreaks, sorry, en wat betreft de 4000 tja als ik de tijd heb, doe mijn best.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hallo Waidman. Weer een 'ouwe bok' erbij. De grijze wolven aan de macht. 
taal
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Een paar dagen aangemeld bij MM. Wil mij eventjes voorstellen en al die ongein. Ik ben 30 jaar, woonachtig in Den Haag en ben wat dat betreft best wel een filmgeek. Ik gebruik de mm-site meestal om films op te zoeken en de meningen daar over te lezen. Laatst had ik me geprobeerd aan te melden en verdorie het was nog gelukt ook. Maar gelijk een paar van mijn favoriete films opnoemen: citizen Kain(Welles was 25 toen die hem had gemaakt...tres bizar!!!), kabinet des dr. Galigari, M, Tokyo story, Audition Visitor Q (ben hel erg into cult, voornamelijk foreign stuff zoals Miike Takashi laatst sympathy for lady vengeance van Park, oldboy, Chon Wook bekeken... meer dan de moeite waard), Happiness, Into the blue (totally out-there white trash filmpje met voorheen wandelende chemobox Dennis Hopper), Blood feast( slechtste splatter, en eerste, ooit gemaakt, zo slecht dat het behoorlijk op de lachspieren werkt) Pink flamingos (de scene dat Divine poo eet blijft onvergetelijk), Noorderlingen ( weinig regiseurs die zo goed het nederlands klootjesvolk in de zeik kunnen nemen maar ook toch wel sympathie kunnen opwekken ( zie in de Noorderlingen de slager die eigenlijk allleen maar wilt neuken, maar waar je toch wel empathie voor krijgt) Ik sluit het maar bij deze af en hoop dat ik lekker veel berichtjes gaat ontvangen. Buh bye now
melanie178
-
- 154 berichten
- 61 stemmen
Hallo allemaal, ben vanaf vandaag ook een lid van MM. Ik heet Wendy, ben 23 jaar en woon in Leidschendam (naast Den Haag) Groetjes!!