• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.736 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.610 acteurs
  • 199.202 gebruikers
  • 9.384.077 stemmen

Even voorstellen

zoeken in:

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7971 stemmen

Wederom een welkom op de site! Voorstellen werkt weer eens aanstekelijk lijkt het wel

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Welkom Kiki en Mamba ook nog (vergeten met al die intro's )

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Welkom kiki!

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Welkom kiki

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Welkom Kiki

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Veel plezier Kiki !

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Welcome Kiki............

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hallo Kiki.

Jorick

• 8776 berichten
  • 2337 stemmen

Kiki, welkom op het forum!

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Ik heb me nooit voorgesteld, en ik twijfelde even toen ik dit forumtopic ontdekte. Maar na tig nieuwe gebruikers welkom te hebben geheten, word het toch echt eens tijd om mezelf voor te stellen...

Ik ben Meindert, meester in spe en ik kom uit Asten/Heusden. Ik ben lid sinds 14 januari 2005.. Gisteren 21 jaar geworden, en nog steeds gek op films.

Ik ben meer een liefhebber van filmhuis films. Dus toch de films die iets meer diepgang hebben en 'zwaardere' onderwerpen dan doorsnee films.

Naast het posten van berichten bij de films, plaats ik ook met een zekere regelmaat een bericht bij de filmgames.

Nog steeds plezier op deze site, en dat zal ook wel nog een hele tijd zo blijven.

Dit was het wel zo'n beetje... Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen..

Greetings Werwolf

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hallo Leuke jongen.

(afbeelding)

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Haha, alleen iets minder rughaar..

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

(afbeelding)

Ook van mij een verlaat welkom !

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7971 stemmen

(afbeelding)

Ha die wolf!

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Klasse! Jullie beiden!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

ROOSKY schreef:

Ha die wolf!

Dat is potvolkoffie geen weerwolf meer, maar een gewone wolf. Maar geen vriendelijke.

korykory

• 136 berichten
  • 111 stemmen

Dag filmfans,

Ik heb me hier al een paar weken geleden ingeschreven, maar het lijkt me nooit te laat om me even voor te stellen, toch? Ik ben een 47-jarige man die in zijn leven toch al een paar duizend films moet hebben gezien. Die voorliefde is er al in mijn tienertijd ingeslopen en daarna dus nooit meer verdwenen.

Als jonge tiener zag ik (min of meer bij toeval) 'Amarcord' van Fellini in de bioscoop. Ik vond die film ronduit magisch, en nog steeds. Het was mijn eerste 'auteursfilm' en er ging een wereld voor me open. Voor het eerst realiseerde ik me dat je met film heel wat meer kunt overbrengen dan alleen maar een recht-toe-recht-aan verhaal.

Even een domme beginnersvraag: Ik had me eigenlijk voorgenomen om alleen sterren toe te kennen aan films die ik recent gezien heb. Maar nu ik een top tien wil samenstellen, merk ik dat ik alleen films kan kiezen waaraan ik zo'n sterrenwaardering heb toegekend. Is dat echt niet te omzeilen? Het lijkt me namelijk een nogal saaie bezigheid om eerst tien films van vijf sterren te voorzien en ze daarna ook nog eens in mijn top tien te plaatsen...

Groet,

Korykory

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7971 stemmen

Welkom! Zo te horen ben je op deze site wel op je plek.

Je vraag: ik zou het niet weten maar het klinkt wel heel logisch eigenlijk, ik denk dat het inderdaad niet te omzeilen is.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hallo korykory, welkom op MM.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Welkom Kory.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Welkom Paul

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Welkom op MovieMeter Paul

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Welkom op de site!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Als je eerst stemt, dan je top tien samenstelt en vervolgens de stemmen terug weghaalt dan gaat het, maar Jordy heeft waarschijnlijk een goede reden om die regel te hanteren dus misschien moet je je er maar gewoon bij neerleggen. Welkom in ieder geval!

korykory

• 136 berichten
  • 111 stemmen

Bedankt voor al jullie vriendelijke woorden. Misschien ga ik de komende maanden wel af en toe een paar van mijn favoriete films herzien. Kan ik meteen controleren of ze echt zo goed zijn als in mijn herinnering. Die top tien komt dan nog wel een keer.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Welkom!

Misschien kun je ook gewoon de stemmen nu al leveren en je top 10 maken. Als je ze echt zo goed vind verdienen ze dat extra steuntje in de rug toch, of niet?

kort0235

• 605 berichten
  • 480 stemmen

Hallo allemaal,

Ik wil me via dit forum ook even voorstellen en vertellen waar mijn interesses naar uitgaan. Ik heb me altijd voor films geinteresseerd en ook vaak naar de bioscoop geweest. Maar sinds de DVD en nu die haarscherpe flatscreens er zijn, kijk ik bijna dagelijks naar gekochte, gehuurde films of soms films via de TV. Het leuke aan deze site is dat je ook de meningen van anderen kunt lezen en dat jezelf ook je mening kwijt kunt.

Ik ben 61 jaar en heb geen betaald werk meer, dus des te meer tijd voor mijn hobby: film.

De eerste film die het meeste indruk op mij gemaakt heeft is: West Side Story begin jaren zestig. Ik was er helemaal weg van en vind deze film heden ten dage nog steeds goed, maar niet goed genoeg voor mijn top 10.

De laatste film die ik gehuurd en gezien heb is de complete Heimat trilogie. Nou, mensen, als je de tijd neemt (en hebt!) moeten jullie deze echt gaan zien. Dat zulke meesterwerken op DVD zijn gekomen is geweldig!!! Wat een pracht produktie! Ondanks de pittige prijs schaf ik die nog wel aan.

Ik huur veel films via de bibliotheek of Videoland, maar koop ook degenen die ik goed vind en meerdere malen wil bekijken.

Ik hou van films met diepgang, een goed verhaal en met goede acteurs en actrices. Ook filmklassiekers spreken me erg aan, zoals Casablanca en Singin' in the Rain etc.

Mijn laatse (vertraagde) aanschaf was Godfather trilogie omdat die in de aanbieding was bij de Mediamarkt in Arnhem.

Groetjes, Peter

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Welkom op MovieMeter Peter!

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Welkom Peter

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hallo Peter. Eindelijk iemand die ouder is dan ik én er durft voor uit komen. Welkom.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.