- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Type Negative
-
- 11 berichten
- 16 stemmen
Hoi,
ik ben Bas, 19 jaar oud en heb me ook maar eens aangemeld. Ik heb vrij veel interesses waaronder dus ook film. Mijn top 10 geeft ongeveer een afspiegeling van mijn favoriete films, al mogen daar nog wel een paar bij. Ik pleit voor een persoonlijke top 25
. Nee geintje, maar verder ben ik veel met design&artwork, muziek(erg uiteenlopend) bezig en hou ik van voetbal.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Welkom Bas , mooi dat users zoals jij zich voorstellen , geeft toch wat intresse in de site hier , voor de films zit je hier natuurlijk helemaal goed en voor het voetbal zijn er ook genoeg liefhebbers. Mooie top 10 trouwens , veelal ook mijn favorieten , neway , have fun here.
Type Negative
-
- 11 berichten
- 16 stemmen
Welkom Bas! 
Hallo 
Welkom Bas , mooi dat users zoals jij zich voorstellen , geeft toch wat intresse in de site hier , voor de films zit je hier natuurlijk helemaal goed en voor het voetbal zijn er ook genoeg liefhebbers. Mooie top 10 trouwens , veelal ook mijn favorieten , neway , have fun here.
Inderdaad, met die gedachte ben ik hier ook gekomen
. Heb al een tijdje meegelezen enzo.
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Welkom Bas, en inderdaad, een aardige top 10!
Mamba
-
- 8 berichten
- 137 stemmen
Hoy iedereen,
Ik ben Tim, De interesse in films is groot, daardoor zag ik deze site die me wel interessant leek. Kheb mijn top 10 vandaag al samengesteld, kzal er hier en daar wel één vergeten zijn. In elk geval: ik hou ook nog van sport in het algemeen, vooraal wielrennen en voetbal. Als we het over muziek hebben hoor ik het liefs Hip-hop of Rock.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tim, Maarten & Bas.
Welkom................................................ 
RJI
-
- 40 berichten
- 346 stemmen
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Remco en ben sinds +- een kwartier gebruiker van deze site. Uiteraard ben ik geïnteresseerd in films en dvd's. Mijn collectie bestaat uit ongeveer 94 dvd's (boxen als een geteld), deze bevat echter nog een aantal dvd's die eruit moeten en zeker moeten er nog een hoop aan toegevoegd worden. Kijk voor mijn profiler-lijst bij de internetlink van mijn profiel.
Verder ben ik lid van andere forums onder dezelfde gebruikersnaam.
Gr Remco
Kikjuh
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Hai hai,
Ik ben Kiki 20 jaar en ik woon samen met mijn gezin in Leidschendam. Ik ben gek op films kijken! Alleen mijn vriend niet zo. Maar dat houdt mij niet tegen. Ik hou voornamelijk van die echte vrouwenfilms en horror's. Lekkere combi he. En samen met mijn zoontje kijk ik wel naar kinderfilms maar dat zijn ze voornamelijk van Bob de Bouwer en Kabouter Plop. Ik heb me hier aangemeld omdat ik de meeste films van mijn intresse al heb gezien en misschien kom ik hier nog nieuwe films tegen die me ook leuk lijken.
Voor meer vragen: Vraag maar raak!!!
Groetjes Kiki