- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik ben SDG030. Ik heb mij begin vorig jaar al ingeschreven op deze site, maar heb er eigenlijk los van het spieken bij films geen gebruik van gemaakt. Dat wil ik bij deze wel gaan doen. Na de geboorte van onze zoon is er van film kijken eigenlijk weinig tot niets terecht gekomen. Honderd keer de film op pauze is niet echt bevorderlijk voor de spanningsboog die een regisseur probeert in te bouwen. Nu de rust een klein beetje is wedergekeerd hoop ik dat ik er weer meer tijd voor zal hebben.
Wij zijn lid van Film1 en HBO, maar in de praktijk maken we eigenlijk alleen maar gebruik van laatstgenoemde. Dat omdat HBO naar ons idee een veel aantrekkelijker film aanbod heeft. Dus als ik even kan en ik heb weer een mooie film gezien, dan zal ik zeker proberen een mooi stukje te schrijven bij de betreffende film.
Tot ziens op het forum.
Withoot100
-
- 11 berichten
- 51 stemmen
Ik ben Martijn en ben 26 jaar. Ik ben een filmliefhebber ga graag naar de bios of kijk graag vanuit de bank naar een film. Kijk graag naar Actie Films, spannende Thriller, Romantische films, Fantasy films, Avonturen films, leuke komedie films.
Waar ik niet zo van hou zijn Horror films dat soort films trekken mij niet zo. Ik ben op dit Forum gekomen om op de hoogte te blijven van de nieuwste films en om lekker te praten op dit forum.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Ik ben op dit Forum gekomen om op de hoogte te blijven van de nieuwste films en om lekker te praten op dit forum.
En gelijk heb je! Welkom en veel plezier @t MM 
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 berichten
- 4513 stemmen
Naamgenoot welkom!
Withoot100
-
- 11 berichten
- 51 stemmen
Trouwens ook welkom SDG030 die zich op de zelfde dag aanmeld hier.
lisavanzaalen
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hoi
Mijn naam is Lisa, 17 jaar oud.
Ik hou (natuurlijk haha) van films kijken, mijn favoriete films tot nog toe zijn: Inception, Titanic, The Shawshank Redemption en The Intouchables
Favoriete acteur: Leonardo Dicaprio
Favoriete actrice: Jennifer Aniston
Favoriete regisseur: Christopher Nolan
En ja, dat was het zo'n beetje 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Welkom Lisa en heel veel plezier hier 
Serpicos
-
- 1139 berichten
- 4171 stemmen
Hoi
Ik ben al een tijdje actief op moviemeter maar heb me hier nog niet echt voorgesteld, dus bij deze:
Dag Iedereen! 
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 berichten
- 76925 stemmen
Welkom Lisa en Sander
Prinz
-
- 1085 berichten
- 4221 stemmen
Kom hier al jaren op MM om meningen van users te lezen over film. Heb zelf ook al e-norm veel gezien (+1,000) maar kom er nog niet aan toe om al die films een rating te geven op deze site.
Ben 23 jaar en heb al enkele jaren flink de filmmicrobe te pakken. Ik heb niet echt een favoriet genre, sta voor alles open van suggestieve trage films van Carlos Reygadas tot de feel-good van American Graffiti. Zolang het maar iets met mij doet, of interessant is. Overigens update ik mijn profiel op icheckmovies wel vaker. Mijn username daar is Prinzhorn.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Gaat lekker met de nieuwe users, geweldig.
Welkom Prinz 
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 berichten
- 76925 stemmen
Welkom Prinz
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3123 stemmen
Zo, een hoop users die zich voorstellen.
Welkom en veel plezier op MM.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Ja het heerst denk ik..
Anyways, leuk dat je je voorstelde Prinz én have more fun @t MM 
(en de rest natuurlijk Welkom!)
Frogateer
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hi allen,
Ach kom, dan stel ik mij ook even voor. Vandaaag nieuw ingeschreven en moet alles nog ontdekken hier maar heb zelf wel al een flinke film collectie. Hou van films met een flink fantasie element om te ontsnappen uit de gewone, soms saaie, wereld. Ben zeker ook niet vies van humor en drama in films, maar dan wel met mate.
Allemaal veel filmplezier toegewenst voor 2014!
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ik hou niet zo van films met fantasie, maar wel van films, om te ontsnappen uit de gewone, soms saaie, wereld, dat wel haha.
Welkom en veel plezier op de site.
Shrike1989
-
- 5 berichten
- 1354 stemmen
Beste allen,
Dan stel ik mezelf bij deze ook maar even voor. Mijn echte naam is Willem, ben 25 lentes jong en woon in Almere. Recent een account aangemaakt op moviemeter. In het verleden keek ik al veel op moviemeter om waarderingen voor films te raadplegen, en natuurlijk geplaatste commentaren. Erg toffe site 
Ik hou van allerlei films. Vroeger als kind van 7 was ik vooral gefascineerd door rampenfilms, met in het bijzonder Twister (1996). Ik denk zo rond mijn 12e of 13e dat ik een soort obsessie kreeg voor horrorfilms, zodoende dat ik er al vele heb gezien. Ook had ik vaak iets met "monsterfilms" (Tremors, Jaws e.d.). Ik heb de afgelopen weken een inventarisatie gedaan van films die ik gezien heb, erg leuk om dat hier zo bij te houden in lijstjes. Ook een lijstje gemaakt met films die ik zeker nog ga zien. Ik heb ook veel stemmen uitgebracht de laatste tijd. Daarnaast mag ik graag ervaringen van andere filmliefhebbers lezen, heerlijk leesvoer vindt ik dat.
Films zijn voor mij de ideale bron voor ontspanning, net als bijvoorbeeld muziek. Gewoon lekker afdwalen af en toe. Mijn top 3 is (voorlopig) als volgt: 1: The Shawshank Redmeption / 2: The Green Mile / 3: Braveheart. Daarnaast vindt ik ook verscheidene series leuk.
Vriendelijke groet en tot horens.