• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.091 acteurs
  • 199.013 gebruikers
  • 9.372.312 stemmen

Even voorstellen

zoeken in:

Le Edzel

• 879 berichten
  • 2624 stemmen

Welcome!

Hi iedereen!

Ik ben Julie, username De Filmkabouter omdat mijn website en YouTube channel zo heet. Ik ben filmrecensente en vlogger over alles omtrent films - van recensies en top 10 lijstjes tot het testen van filmgadgets en bezoeken van filmlocaties. (voor geinteresseerden: YouTube

Ik kwam deze site toevallig vandaag tegen! Fijn om zoveel filmliefhebbers bij elkaar te zien. Het is wel even oriënteren hoor...

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom Filmkabouter, have fun

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Veel plezier op MM Filmkabouter!

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Hier is je link fout.

Dk2008 schreef:

Hier is je link fout.

Oh no! Doet 'ie het zo wel? De Filmkabouter - YouTube

En ik heb nog een vraagje, want heb nog niet alles ontdekt hier. Kan je instellen dat je een mailtje ofzo krijgt als iemand iets nieuws zegt in een thread waar je zelf op hebt gereageerd? (Noob van de dag hier)

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

zo is die goed.

Als iemand je quote, komt er rechts bovenaan een symbool. Als iemand je pm stuurt ook.

De Filmkabouter schreef:

Kan je instellen dat je een mailtje ofzo krijgt als iemand iets nieuws zegt in een thread waar je zelf op hebt gereageerd?

Zo bijvoorbeeld. Zou het verder niet weten.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Niet dat ik weet, maar je kunt wel filmpagina's en threads toevoegen aan je updates waarna die bij 'mijn updates' onder films / forum te vinden zijn en je zo makkelijk kunt nakijken wanneer er nieuwe posts zijn

En welkom trouwens!

Dankjewel voor de tips! Een warm welkom is het zo!

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

Welkom Filmkabouter, leuke YouTubekanaal trouwens.

Dubbel dankjewel, Shinobi!

Luminal

• 34 berichten
  • 38 stemmen

Welkom Flimkabouter! Veel plezier op MM!

Leuke YouTubekanaal ook, erg geestig gebracht die filmpjes!

mjk87 (moderator films)

• 14515 berichten
  • 4513 stemmen

Weer een nieuw woord geleerd dus. En welkom!

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Ja hè, geldt voor mij ook. Vlog - Wikipedia - nl.wikipedia.org maar veel zijn tussen 12 en 21 jaar, staat aan het eind te lezen.

narva77 schreef:

(quote)
Haha, da's dan weer minder...

Zonde inderdaad.

Breaking Dexter

• 44 berichten
  • 252 stemmen

Welkom Filmkabouter!

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3123 stemmen

Welkom Filmkabouter, veel plezier op MM.

Dk2008 schreef:

Ja hè, geldt voor mij ook. Vlog - Wikipedia - nl.wikipedia.org maar veel zijn tussen 12 en 21 jaar, staat aan het eind te lezen.

Ik ben bijna 25, dus geen excuus om niet op de link te klikken.

Bedankt voor het warme welkom, everyone!

Darbie

• 1519 berichten
  • 6022 stemmen

De Filmkabouter, ....ook namens mij van harte welkom !

Enne.. gaat dat spionagebrilletje met camera ook met 'telelensje' ?

Hi Darbie, dankjewel! Geen telelensje overigens, vrees ik. Maar wel een tof hebbedingetje. Thanks voor het kijken naar mijn channel!!

A.S.E.

• 386 berichten
  • 1476 stemmen

Ik zal me maar nog eens voorstellen. Ben al lid sinds 2003 van Moviemeter (wat al wel ineens fucking lang geleden is). Ondertussen ben ik filmgregisseur geworden. Deze site heeft voor een groot deel bijgedragen tot mijn kennis

In elk geval ben ik blij te zeggen dat mijn eerste langspeelfilm eindelijk in de bioscoop in Belgie te zien zal dit najaar. Check hier de teaser : IMAGE

Peace !

ghostman

• 5740 berichten
  • 5 stemmen

Gefeliciteerd , jouw nickname komt me wel bekend voor . De teaser ziet er heftig uit .

Ben wel stiekem jaloers op je dat je van deze passie werk hebt gemaakt . Cinema is o.a. ook mijn passie , maar ik denk niet dat ik ooit films ga regisseren . Alhoewel , zeg nooit nooit . Gelukkig mag ik niet klagen , omdat het werk dat ik doe ook een voortvloeisel is van mijn oudere passie ( jeugddroom ) .

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

Je zit al 11 jaar op de site A.S.E. en nu pas jezelf voorstellen?

Je bent al van de oude lichting, man! Je username komt me zeker bekend voor.

Die teaser ziet er aardig uit!

ghostman

• 5740 berichten
  • 5 stemmen

Kan me nog herinneren dat A.S.E. zich hevig verzette tegen de digitale cinematografie bij de films van Michael Mann , terwijl hij tegenwoordig ook gewoon digitaal schiet , hahaha . Ik snap natuurlijk wel dat hij dit misschien noodgedwongen moet doen , omdat hij natuurlijk met een veel kleinere budget moet werken .

Ook best wel geinig dat A.S.E. in het verleden geholpen ( geschoold ) werd door Michaël R. Roskam van Rundskop (2011) die misschien in de nabij toekomst met Michael Mann gaat samenwerken ( Buda Bridge Bitch ) , omdat als ik me niet vergis Michael Mann Rundskop (2011) erg goed vond .

Hier zien we Roskam samen met Mann op een foto :

http://www.lashorasperdidas.com/wp-content/uploads/2012/11/Michael-Mann-Michael-Roskam-Matthias-Schoenaerts.jpg

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Geweldig A.S.E.

A.S.E.

• 386 berichten
  • 1476 stemmen

Thanks voor de leuke comments ! Inderdaad ik was hard tegenover Michael Mann zijn digitaleshit, maar moet wel zeggen dat de nieuwe camera's heel goed zijn geworden in pelicule nabootsen

En ja, mijn mentor, mijn grote broer Roskam, het feit dat hij er geraakt is, een oscarnominatie heeft en nu met mensen zoals Mann kan werken, dat geeft me hoop.

xgogax het is nooit te laat, als het jouw passie is, ga ervoor !

kos

• 46688 berichten
  • 8846 stemmen

Goed bezig! Lang niet gezien idd. Trailer ziet er interessant uit.

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

Complimenten en respect A.S.E.

Dying Rose

• 1315 berichten
  • 3419 stemmen

Teaser ziet er idd goed uit. Nog proficiat met je verwezenlijking A.S.E. ben benieuwd.

A.S.E.

• 386 berichten
  • 1476 stemmen

Bedankt iedereen !

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.