- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmmarathon
Filmmarathon
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb juist bewondering voor mensen die een filmmarathon houden. Daar moet je topfit voor zijn.
Dat is niet knap, dat kan iedereen. Paar blikjes Red Bull en een luie bank en je komt een heel eind.
Het punt is waarom je het zou willen. Ik vind het echt super kansloos. Ga wat beters met je leven doen dan een volle dag film kijken. Dat moet je niet eens willen.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
ach af en toe een kleine marathon of een keer in de zoveel tijd een grotere marathon lijkt me toch moeten kunnen
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1899 stemmen
Dat is niet knap, dat kan iedereen. Paar blikjes Red Bull en een luie bank en je komt een heel eind.
Het vraagt toch wel meer dan een paar Red Bulls en een luie bank..
Mijn laatste marathon (zie hierboven) is ook mislukt om die reden. Ik kan 24 uur aan een stuk film kijken ook niet volhouden en ik ben dan ook 's avonds nog weg geweest i.p.v. ermee verder te gaan.
Baldur
-
- 691 berichten
- 3072 stemmen
Het punt is waarom je het zou willen. Ik vind het echt super kansloos. Ga wat beters met je leven doen dan een volle dag film kijken. Dat moet je niet eens willen.
Vind dit een beetje een bullshit opmerking. Als je dat leuk vind moet je het gewoon doen, wat maakt het uit. Dagen genoeg in het leven lijkt me...
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Mijn langste Marathon tot nu toe was:
21:45 Aanrijding in Moscou
23:30 American Pie presents Band Camp
01:10 [Watergevecht]
02:20 Taken
03:55 Saw 3
05:45 [Poker]
07:00 American Pie presents The Naked Mile
08:40 [Ontbijten e.d.]
09:30 [Fietsen en Zwemmen]
12:00 [Middageten]
13:00 300
15:00 The Hills Have Eyes
16:50 American Pie presents Beta House
18:35 Saw 4
20:00
18h00 film verspreid over 22h15 (of ik zal er niet ver van zitten)
Ikzelf zou wat meer variatie tussen de films gestoken hebben alhoewel heb je dan toch de 2 saws en 3 american pies kunnen zien, zo had ik ze allemaal gezien. De activiteiten vind ik wel belangrijk want na zo'n activiteit met water kan je direct weer een hoop films aan. Er was ook wat Red Bull in het complot, sommigen ook alcohol maar daar blijf ik voorlopig van af. Zaterdagavond doe ik misschien een filmmarathon op mijn eentje, en niet met 6 vrienden zoals bij deze.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Een dag of een nacht films kijken mag bewondering krijgen. 4 of 5 films kijken vind ik minder. Heb ik op de heenweg naar de vakantie ook gedaan. Als dat dan ook nog afgewisseld wordt met gamen vind ik het helemaal matig. Is geen marathon meer maar films kijken en gamen in de vakantie, als je niets te doen hebt.
Het is misschien ook niet altijd de bedoeling om bewondering te krijgen in dit topic, zeker niet bij mij !
domkey
-
- 780 berichten
- 0 stemmen
Echt, wat hebben sommige users toch? Wat is in hemelsnaam leuk aan 19 (of als ik het op moet vatten als 2 marathons met bijna 10 films per keer dan) films op rij zien? Dan ben je geen filmfan, dan ben je gewoon stompzinnig bezig.
Mijn gedacht, het lijken hier wel allen vissers.
En je weet wat men zegt over een visser en zijn vangst....?
Met een korrel zout nemen!
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Zoals al eerder gepost is in dit topic. Als mensen nu graag een grote filmmarathon houden moeten zij dat toch weten. En ik veronderstel ook wel dat wat hier gepost wordt juist is.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Ik heb zo al een beetje een filmmarathon georganiseerd voor zaterdag. Het zal niet de goedkoopste affaire worden, maar goed. Ik heb besloten toch een beetje multicultureel te kijken. Geen humoristische films er tussen deze keer. De verwachtingen zijn zeer hoog, ook door de hoge gemiddelden. The Departed kijk ik op tv met reclame.
19h10 - Vals im Bashir (Israël 2008) 90 min - Animatie/Oorlog
20h45 - Departed, The (USA 2006) 151 min - Misdaad/Thriller
23h30 - Irréversible (Frankrijk 2002) 95 min - Drama/Thriller
01h10 - Klass (Estland 2007) 99 min - Drama
03h00 - Maquinista, El (Spanje 2004) 102 min. - Thriller/Drama
04h42
Het is helemaal geen grote marathon dus het zal geen probleem zijn alle films te bekijken maar het zijn wel allemaal zware films. Ik heb er wel al zin in, het zien er me allemaal goede films uit. Hopelijk loop ik geen vertraging op want weet niet zeker als ik het wel ga halen om om 19h10 voor de buis te gaan zitten.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Dat lijkt me inderdaad geen avondje om vrolijk van te worden zeg.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha, inderdaad. Ben je manisch depressief 
Wat een zware kost zeg. Alleen al Irriversible...
Je zou beter kunnen afsluiten met I now pronounce you Chuck and Larry ofzo 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
De programmatie van de filmmarathon laat ik maar vallen. Vandaag en morgen wil ik ook al wat van deze titels zien. Ik weet zelf niet zeker als ik wel een marathon zal doen. De meesten doen het om kijkachterstand op te halen maar ik heb dat helemaal niet. Ik ga zeker zeer veel films bekijken dit weekend maar niet alle kwaliteit op 1 avond. Maar wie weet komt er wel nog een filmmarathon.
Twijfelachtig dit moment.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Hoe noob ben je dan, hier een beetje een marathon aankondigen en dan niks Gebeurt iets te vaak laatste tijd.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Aangezien je hier uitgescholden wordt als je een fimmarathon plaats om in de toekomst te doen en deze niet uitvoert zal ik van nu af aan misschien best eerst de marathon doen en dan achteraf maar zeggen wat ik juist gedaan heb.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Ik ben aan het denken om een Brigitte Bardot marathon te doen
met de volgende films:
Shalako
Voulez-Vous Danser Avec Moi?
Cette Sacrée Gamine
Le Repos Du Guerrier
Le Mépris
Over 2 weken misschien doen... dan heb ik toch vakantie.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Eerlijk gezegd zou ik Voulez-Vous Danser Avec Moi omwisselen met le Mépris. Die laatste is redelijk zwaar en die eerste is dan weer lekker lichtvoetig.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Eerlijk gezegd zou ik Voulez-Vous Danser Avec Moi omwisselen met le Mépris. Die laatste is redelijk zwaar en die eerste is dan weer lekker lichtvoetig.
Dit is ook nog niet de volgorde zoals ik ze ga kijken,
alleen de titels die ik wil gaan kijken.
Maar ik hou je tip in mijn achterhoofd.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Ik heb gisterenavond toch nog een marathon georganiseerd.
19h35 Hush (2009) ..................................... 2,5
21h15 Departed, The .................................. 3,5
23h30 Freddy got Fingered ........................ 1,5
01h10 Vals im Bashir .................................. 3,5
02h45 Sweetest Thing, The ....................... 1,0
04h15
8h40 film.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Zaterdag heb ik PLANNEN voor volgende filmmarathon:
18h25 Earth
20h15 Clockwork Orange, A
22h45 Nadine
00h20 Meng Ying Tong Nian
01h55 Monty Python's Life of Brian
03h30
9h05 film.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ieder een heerlijke keuze om mee te eindigen. Je dient altijd je dag te eindigen met een lach he 
Earth en Clockwork, ook goede keuzes. De andere 2 titels ken ik niet.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Het zijn 2 films die die avond op Nederland 2 te zien zullen zijn. De andere films in mijn filmmarathon zijn dvd's of bekijk ik op de computer.
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Binnekort eens mijn halloween marathon organseren, het was vorig jaar erg leuk. Maar ik ben nog opzoek naar ideale films. Volgende week maar eens binnespringen bij de bieb of videotheek voor de dvd'tjes 
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
ik heb net nog een diverse filmmarathon gehouden.. 
- Equilibrium (actie)
- Vacancy 2 (horror)
- Open Window (drama)
- Jay and Silent Bob strike back (komedie)
- Feed (gestoorde shit die onder een thriller hoort te vallen)
- Timboektoe (een nederlands tienerflickje)
een beetje van alles dus, moet zeggen dat over het algemeen de films wel leuk waren 
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Binnekort eens mijn halloween marathon organseren, het was vorig jaar erg leuk. Maar ik ben nog opzoek naar ideale films. Volgende week maar eens binnespringen bij de bieb of videotheek voor de dvd'tjes
ik zou zeggen:
en dan aanvullen met wat andere horrors 
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Halloween marathon voor dit jaar van mij ziet er zo uit:
- friday the 13th (1980)
- The evil dead
- Hellraiser
- The blair witch project
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Ik hou ook wel een Halloween marathon maar ik ga toch eerst afwachten wat er op tv te zien valt, met daar nog wat gehuurde filmpjes bij...