- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmmarathon
Filmmarathon
doodah
-
- 1538 berichten
- 1232 stemmen
Ik heb deze vakantie ook nog minstens 1 Mega-Marathon gepland.
Ik houd iedereeen er nog van op te hoogte als het zover is. Ik wil ongeveer 18 uur gaan halen.
Geef je die laatste paar films die je ziet dan niet zoiezo een een laag cijfer? Als je al zo lang zit te kijken, kan het toch niet meer boeiend zijn.
Of vergis ik me daarin?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik kan echt niet zoveel uur film achter elkaar kijken.
Wel heb ik eens op een zondag 10 afleveringen Lost achter elkaar gezien toen ik het voor het eerst keek en direct 2 seizoenen in huis had. Met 24 toen heb ik ook eens bijna een half seizoen op 1 dag gezien. Veel te verslavend.
Ik zie overigens totaal het nut niet in van 18 uur film achter elkaar. Ziekelijk en ongezond.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
OMG! Dat zou ik echt niet kunnen. Iets te lang
Weet je al welke films?
Nee, ik moet nog een lijstje samenstellen 
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3022 stemmen
Genoeg gewerkt, ik ga ook even een kleine filmmarathon houden en wel komende woensdag. Het programma:
9.00 Thelma & Louise
12.00 Meet the Robinsons
15.00 The Godfather: Part II
19.00 Drillbit Taylor
Genoeg variatie lijkt me
Omdat ik andere dingen te doen had, is de marathon er niet van gekomen. Wel net nog even The Machinist gekeken. Maar een marathon zit er zeker aan te komen de komende weken.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
voor vandaag een hele kleine Marathon met deze films:
- G-Force (2009)
- Star Wars Episode 5 The empire strikes Back
- 'A Nightmare on elmstreet (1984)
Moet kunnen lijkt me 
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Clockwork, waar blijft jouw 18 uur durende marathon lijstje?
Vakantie is al bijna voorbij hoor...
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Clockwork, waar blijft jouw 18 uur durende marathon lijstje?
Vakantie is al bijna voorbij hoor...
Nou, ik heb anders nog 3 weken vakantie HaHa 
Maar ik wil hem het laatste weekend van de vakantie gaan houden.
dvd-me
-
- 329 berichten
- 418 stemmen
Ik ga morgen een mini marathon houden, de volgende films wil ik dan graag zien:
1. Fight Club
2. Once upon a time in the west
3. The good the bad and the ugly
en 4. Fear and loathing in las vegas
dat lijken mij super titels, overigens heb ik die sinds een paar dagen in huis en wil ik ze nog zien. heb fight club pas een 1 uur gezien en the good the bad pas half uurtje
Dat wil ik morgen gaan kijken en anders maandag.
dvd-me
-
- 329 berichten
- 418 stemmen
is er niet van gekomen want ik moest vissen met mijn broertje... dus dan word het morgen of overmorgen 
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Nou, ik heb anders nog 3 weken vakantie HaHa 
Maar ik wil hem het laatste weekend van de vakantie gaan houden.
Ik heb ook nog ongeveer 3 weken vakantie hoor, 13e beginnen we weer écht met de lessen. Daarvoor moet je nog naar school om boeken op te halen enz. Maar waar blijft dat lijstje? Achttien uur film moet je iig ruim van te voren plannen 
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Ik heb ook nog ongeveer 3 weken vakantie hoor, 13e beginnen we weer écht met de lessen. Daarvoor moet je nog naar school om boeken op te halen enz. Maar waar blijft dat lijstje? Achttien uur film moet je iig ruim van te voren plannen
Ja, het lijstje komt nog maar ik weet nog niet echt wat voor films ik in de marathon wil gaan gooien maar ik denk dat het zo'n old school horrormarathon gaat worden.
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Ja, het lijstje komt nog maar ik weet nog niet echt wat voor films ik in de marathon wil gaan gooien maar ik denk dat het zo'n old school horrormarathon gaat worden.
Ga eens een keer wat oorlogsfilms kijken joh 
Ik raar The Great Escape aan ! 
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Ik ga het volgende proberen:
Filmmarathon: Oorlogsfilms
1. Morituri
2. The Guns of Navarone
3. Force 10 From Navarone
4. The Flemish Farm
5. Enemy at the Gates
Totaal: 613 minuten
Ongeveer 10 uur dus.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Nou Jongens hier is mijn Filmmarathon voor vanavond die ook nog morgen voort gaat zetten.
1. The Godfather (net gezien)
2. Bruno
3. A Nightmare on elmstreet
4. Child's Play
5. Cats and Dogs (net gezien)
6. Star Wars Episode 6 The Empire Strikes Back
7. Child's Play 2: Chucky is Back!
8. The Kingdom
9. The Day The earth stood still
10. Scream
11. I Robot
12. Scary Movie 3
13. The Spongebob Squarpants Movie
Het is een kleiner lijstje dan ik eigenlijk had gepland maar ach dit is mijn laatste Marathon voor deze vakantie.
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
De laatste al? Ik houd er nog wel een paar denk ik 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Van Godfather naar Spongebob. Dat noemen ze pas veelzijdig. 
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Van Godfather naar Spongebob. Dat noemen ze pas veelzijdig.
Ach een beetje afwisseling moet kunnen lijkt mij
Net Child's play gezien. Zometeen maar eens deel 2 opzetten. The Godfather is ook al afgerond samen met Cats en Dogs. Bruno schrap ik voor vanavond die kijk ik morgen. Maar ik ga proberen of ik alles nog kan bekijken vanavond
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen

Ik raar The Great Escape aan !
Oorlogsfilms. Ik ben ook grote fan van oorlogsfilms trouwens. net als jij. Gisteren nog Der Untergang gezien. Erg goede maar moeilijke film. Verder vindt ik Schindler's List erg goed samen met full Metal Jacket, The Longest Day en Saving Private Ryan. Verder kijk ik ook wel eens de hele band of Brother Collectie. Steengoede serie was dat
The Great Escape nog nooit gezien.
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1899 stemmen
Ik heb voor overmorgen (1 sept) ook een marathon gepland om mijn kijkachterstand weer een beetje kleiner te maken. Ik ga proberen om voor het eerst in mijn leven een western uit te zitten (C'era una...) en voor de rest zal het een combinatie zijn van horror, drama en wat luchtigere films. Alle films in deze lijst zijn bovendien films die ik nog nooit gezien heb.
14.00 uur: C'era una Volta il West (1968) 165 min. - Western
17.30 uur: Mars Attacks! (1996) 107 min. - Komedie
19.30 uur: Zombie Strippers (2008) 94 min. - Horror/Komedie
21.15 uur: Barry Lyndon (1975) 184 min. - Drama
00.30 uur: Ratatouille (2007) 110 min. - Animatie
02.30 uur: Mummy, The (1932) 73 min. - Horror
04.00 uur: Rush Hour (1998) 97 min. - Actie/Komedie
05.50 uur: Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem (2003) 67 min. - Animatie/Muziek
07.15 uur: Full Metal Jacket (1987) 116 min. - Oorlog
09.30 uur: Big Lebowski, The (1998) 116 min. - Komedie
11.30 uur: Dracula (1931) 75 min. - Horror
13.00 uur: Librarian: Quest for the Spear, The (2004) 90 min. - Avontuur
EINDE: 14.30 uur
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
leuk lijstje maar ik zou er toch nog 1 animatie in stoppen. Dat is leuker en dat helpt dat je langer door wilt kijken. Mijn Marathon van een paar dagen geleden is trouwens erg geslaagd geweest. Veel sterkte met die western. Ik heb nooit langer dan een uur naar zo'n soort film kunnen kijken. Ik val erbij in slaap.
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1899 stemmen
Omdat die western wel eens voor problemen zou kunnen zorgen heb ik hem speciaal helemaal van voor gezet. Wat betreft die extra animatiefilm: ik wil er ook niet teveel Disney-achtige toestanden in hebben staan dus ik hou het voorlopig zo.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
binnenkort hou ik een marathon van alle friday the 13th en nightmare on elm street, 19 films dus
eens kijken hoe en wanneer ik dat ga inplannen..
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2631 stemmen
Succes ermee. Het zou mij niks lijken.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Echt, wat hebben sommige users toch? Wat is in hemelsnaam leuk aan 19 (of als ik het op moet vatten als 2 marathons met bijna 10 films per keer dan) films op rij zien? Dan ben je geen filmfan, dan ben je gewoon stompzinnig bezig.
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Echt, wat hebben sommige users toch? Wat is in hemelsnaam leuk aan 19 (of als ik het op moet vatten als 2 marathons met bijna 10 films per keer dan) films op rij zien? Dan ben je geen filmfan, dan ben je gewoon stompzinnig bezig.
Ik zou het niet stompzinnig noemen, maar het is inderdaad wel vreemd. Ik ga nooit verder dan 5 of 6 films. De laatste filmmarathon voor deze vakantie:
- Too Late The Hero
- Mulholland Drive
- Cop Land
- Battle in Seattle
Totaal: 494 minuten.
Lijkt mij meer dan genoeg. Ik heb deze vakantie overigens geen een echte filmmarathon gehouden, ben heel vaak gestopt om even te gamen. Dat krijg je he, als je heel de tijd oorlogsfilms kijkt. Dan wil je ook even een paar virtuele mannetjes kapot knallen op Call of Duty 5 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Heb je vakantie, ga je filmmarathons houden en gamen
Wat een leven...
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb juist bewondering voor mensen die een filmmarathon houden. Daar moet je topfit voor zijn.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Voor 1 (of 2) goede filmmarathon wel. MNV2 heeft een mooi lijstje. Een dag of een nacht films kijken mag bewondering krijgen. 4 of 5 films kijken vind ik minder. Heb ik op de heenweg naar de vakantie ook gedaan. Als dat dan ook nog afgewisseld wordt met gamen vind ik het helemaal matig. Is geen marathon meer maar films kijken en gamen in de vakantie, als je niets te doen hebt.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Filmmarathons pff... na mijn mega Marathon er even mee gestopt eigenlijk. Ben op dit moment niet echt meer op deze wereld maar meer in de virtuele wereld van het spel counterstrike.