- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke talen spreken de MM-users?
Welke talen spreken de MM-users?
Wolfenstein
-
- 96 berichten
- 0 stemmen
Nederlands (moedertaal)
Engels (uitstekend)
Duits (goed)
Frans (matig)
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
- Arabisch (wat Marokkanen, Egypten, Syriërs, Saudi-Arabië, etc. verstaan of ook spreken)
- Armeens
- Nederlands
- Engels
- Duits
Typfout. Geen Armeens, maar Aramees.
movierobert
-
- 168 berichten
- 1829 stemmen
Aramees, dus een van de weinige volgens wiki, leuk
Nederlands(moedertaal)
En alles wat er op lijkt ja dat verstaat iedereen wel aardig toch.
Nedersaksisch (Plat proaten) maar ik ben geen boer, ik spreek normaal nederlands.
Duits(Mijn achternaam is het nog steeds) Ik versta het goed en spreek het minder.
Engels goed kan een gesprek voeren, maar moet er wel even inkomen.
Castiliaans(Spaans)Ben ik aan het leren
Castalaans(Dat spreekt men nou hier, dus pak ik ook wel wat van mee)
Is er trouwens hier iemand die bargoens spreekt of een andere aparte taal
movierobert
-
- 168 berichten
- 1829 stemmen
Aramees raakte er zelf van in de war
maar dat spreek ik dus niet maar minotaures
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Nederlands (moedertaal)
Engels (goed tot uitstekend)
Duits (redelijk)
Frans (begrijpen beter dan spreken)
West-Fries (streektaal, zeker niet vloeiend!)
Papiaments (moedertaal van schoonvader)
Zweeds (klein beetje)
Sranang (klein beetje)
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Castiliaans(Spaans)Ben ik aan het leren
Castalaans(Dat spreekt men nou hier, dus pak ik ook wel wat van mee)
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
Zijn er mensen hier die Hebreeuws spreken? Zelf ga ik daar binnen een maandje mee aan de slag (cursus) en mocht de interesse genoeg zijn wil ik daarna de taal op een goed niveau afsluiten.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Waarom Hebreeuws? Lijkt me alleen handig als het iets met je achtergrond te maken heeft.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten