menu

De Site / Gebruikers / Welke talen spreken de MM-users?

zoeken in:
West-Vlaams kan ik ook goed. Maar ik praat over het algemeen wel A.N. of een tussentaal, afhankelijk tegen wie ik spreek.

Duits heb ik al een beetje proberen leren. Frans is ook tussen de twee wat. Vooral luisteren is moeilijk. Lezen is in iedere taal het makkelijkst.

Nederlands & Engels vloeiend
Noors goed. Kan het vloeiend lezen & verstaan maar spreken is lastig met m'n Nederlandse accent
Spaans redelijk (kon het vloeiend in 2011 maar is weggevallen want ik heb niemand om 't mee te oefenen)
Kan Deens vloeiend lezen maar daar blijft het bij

Nederlands
Engels
Duits
Russisch

Vroeger kon ik ook nog vloeind BrE3ZaH TaAl.

Enkel Nederlands en Engels helaas. Klein beetje Duits misschien, met de nadruk op een klein beetje...

Zou in de toekomst toch graag eens Frans en/of Japans onder de knie willen krijgen.

Nederlands, engels en duits, allen verstaan, spreken en lezen. Een engels- of duitstalig gesproken film, zonder ondertiteling kan ik perfect volgen. Bij niet niet engels-of duitstalige films zoals bv. Uit aziatische landen, Frankrijk, Rusland ect, dan kan ik mij prima redden als die films voorzien zijn van engelse of duitse ondertitels.

Nederlands/Vlaams: moedertaal
Engels: zeer goed
Frans: zeer goed tot goed
Duits: goed
Spaans: ok
Italiaans: ok

Absolute basis (een beetje mensen kunnen verder helpen en begrijpen/tonen dat ik iets spreek): Pools, Turks, Portugees.

Verder kan ik ook Latijn vertalen.

Nederlands: Moedertaal
Engels: Zeer goed
Frans: Goed
Duits: Redelijk
Italiaans: Redelijk

Nederlands: moedertaal
Engels: erg goed. Heb geen probleem om bijvoorbeeld een Spaanse film met Engelse ondertiteling te kijken.
Duits: Moet nog veel leren, maar kan wel redelijk wat zinnetjes en woordjes verstaan.
Frans: Frans had ik een hekel aan op school, dus nu ik naar de 4de ga eindelijk laten vallen. In die 3 hele jaren ook maar een paar zinnen onthouden.

geplaatst:
Nederlands: Moedertaal
Engels: Zeer Goed
Frans: Redelijk
Duits: niet echt, maar moet me toch soms op zijn Jean Marie Pfaff behelpen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:12 uur

geplaatst: vandaag om 21:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.