- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
opvallend stemgedrag (van bepaalde users)

Quido
-
- 14641 berichten
- 6074 stemmen
en ja, als er een domme film op tv is dan kijk je er gewoon naar....vertel me niet dat jij dat niet doet.....'t is tenslotte gratis !
Ook raar dat je dat bij voorbaat al weet.

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Waarom ik er niet verder op in ging, is dat we eerder een discussie hebben gehad over "niet geheel klokvormige stemcurves". Top-100 omlaag stemmen e.d. treed ik/we natuurlijk tegen op, maar mensen die een andere stemverdeling hebben dan de meeste mensen... sja we zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde.

Faramir
-
- 59 berichten
- 581 stemmen
Ik dacht dat er misschien wel wat mensen wouden kijken naar Monsieur Psycho. 346 stemmen, met een gemiddelde van 4.12(!!) nu zitten er ook aardig wat oudere films tussen enzo, dus als wat veteranen hier nu even goed die lijst willen bekijken;-) maar het lijkt me wel ietwat overdreven.. ik weet dat het zijn mening is en blijft, maar misschien kan hij wel wat op gewezen worden dat een beetje kritische blik niet verkeerd is.

Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Hij kijkt veel klassiekers en die vindt hij erg goed.
PUNT

cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Hm... iemand hier familiar met het spreekwoord 'It Takes One to Know One'?
Zou het dan niet logisch zijn dat je ook moet kunnen onderscheiden wat slechte films zou moeten zijn. Hoe kun je anders een klassieker beoordelen?

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
tsk, als je honderden films toegevoegd hebt mag je helemaal niet in dit topic genoemd worden

kappeuter (crew films)
-
- 74577 berichten
- 5938 stemmen
(geen reactie op bericht van Jordy, maar op dit hele topic)

FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Kan die nare gewoonte gestopt worden om een post af te sluiten met je nick ? We zijn hier niet blind of zo.

kappeuter (crew films)
-
- 74577 berichten
- 5938 stemmen
oh sorry kapp...
Ik reageerde niet op jouw bericht.

gotti
-
- 14051 berichten
- 5774 stemmen
Ik ben het wel met Kappeuter eens. Als je eens een keer iets opvalt lijkt het me handiger om de mods (of als die het te druk hebben stel je hier iemand voor aan) even te pm'en, waarna die het even checken en eventueel verdere handelingen gaan ondernemen. Zo voorkom je onnodige ruzies en wie weet ook onnodige bans.

KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
Ik zag daarjuist dat iemand (ik weet niet meer wie) zijn/haar stem voor American wedding verhoogd had van een 0.5 naar een 4. Dit is toch niet normaal.

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
oja vergeten, kapp en ik zijn van mening dat dit topic opgedoekt moet worden
verdachte dingen mogen per PM naar mij of kapp, mensen hoeven eigenlijk niet publiekelijk beschuldigd te worden

tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Kan toch zijn dat iemand eerst een foute stem had uitgebracht?

Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
verdachte dingen mogen per PM naar mij of kapp, mensen hoeven eigenlijk niet publiekelijk beschuldigd te worden
Daar zit eigenlijk wel wat in...

renske
-
- 1105 berichten
- 926 stemmen
Goed zo! McCarthy-achtige praktijken zijn er al genoeg in de wereld!

Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
je geeft door dit topic wel users de kans om zich te verdedigen tegen "aantijgingen".... als dit topic dicht gaat is dat niet meer mogelijk en krijg je deze discussies waarschijnlijk bij de films zelfs.

blabla
-
- 2070 berichten
- 5194 stemmen
Mijn zegen hebben jullie (voor zover nodig ), heb nooit zo begrepen wat dat is om andere users op deze manier in de gaten te houden.

cornelis
-
- 4743 berichten
- 672 stemmen
je geeft door dit topic wel users de kans om zich te verdedigen tegen "aantijgingen"....

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
verdedigen kan natuurlijk ook via pm...
dus sja, gooi dit topic morgen dan wel dicht

KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
Kan toch zijn dat iemand eerst een foute stem had uitgebracht?
kan ook zijn mijn excuses

cornelis
-
- 4743 berichten
- 672 stemmen
Niks excuses, op de knieën en aan de schandpaal....of nee, wacht....topic op slot

Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dit topic een hoog moddersmijt gehalte hebben. Van mij mag het weg.

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dit is de eerste maal dat ik dit topic bekijk en jongens (en meisjes) toch, het lijkt mij net een roddelkrant. Hebben jullie problemen doe het dan via de mod's en wees aub een klein beetje positief. Duizend mensen zijn duizend meningen en duizend smaken.

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
hmmn met slotjes-scriptje doet raar, moet ik even naar kijken, dan gaat het topic op slot

cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Jammer van het topic, omdat het toch wel een beetje de mogelijkheid geeft om een discussie op gang te laten komen over de manier waarop je stemt. Maar het is inderdaad meer een

Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Dá´s pas een mooie verandering van de site!

IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Yep, als er 1 topic was dat ik altijd oversloeg, dan was dat deze wel. (Vandaag las ik alleen toevallig Goodfella's bericht )

tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Iedereen is het er mee eens, closed!

IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Haha, nee serieus. Dit topic vind ik echt overbodig en sla ik normaal echt over. Maar omdat ik de zin "Dá´s pas een mooie verandering van de site!'" las, was ik benieuwd geworden.

tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik was ook serieus, sluiten die hap!

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dicht er mee: bij vermoedens van vals spel svp privé bericht naar mij of (liever ) kapp
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.