Utrecht

Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Waar zit de Mediamarkt overigens in Utrecht?

PascalvE
-
- 308 berichten
- 22 stemmen
Vandaag nog even langsgeweest, er lag niks bijzonder goedkoops (misschien wat steelbooks voor 4,99 euro)

klute89
-
- 3650 berichten
- 0 stemmen
Fame wordt toch hopelijk niet gesloten???
Die zal nooit verdwijnen.
Maar je hebt er nog wel een paar goede hoor in Amsterdam, naast de Fame. Bijv. Concerto en Silverscreen.

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Waar zit Silverscreen ergens?

klute89
-
- 3650 berichten
- 0 stemmen
Waar zit Silverscreen ergens?
In de haarlemmerstraat, en dan redelijk naar het einde van de straat. ( Haarlemmerplein)

sinterklaas
-
- 11518 berichten
- 3163 stemmen
Concerto ken ik ook maar das een hemel voor elke cd verzamelaar. (ben er btw sinds 2002 niet meer geweest, toch maar weer eens een keer doen)
In Utrecht heb je dan ook de Plato die toch ook een hele goede arsortiment heeft. Plato hoort ook in de familiegroep van concerto. Daarnaast vond ik die Jazzwinkel in Utrecht ook erg mooi.
Maar je kunt je je hart gewoon ophalen als dvd verzamelaar of gewoon voor de cultuur.

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Als ik morgenvroeg op tijd wakker ben stap ik de trein op naar Amsterdam. Natuurlijk ook effe in de fame binnenspringen en ook op zoek naar die Silverscreen als ik tijd heb, dat is nog een onbekende winkel voor me.
Maar eerst effe een tussenstop in Utrecht voor op zoek te gaan naar de Boudisque. Op zoek naar Sword of Doom, en een paar andere films.
Vorige week wou ik ook al gaan, maarja, gewoon de wekker niet gehoord.

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat een rotzooi, ik lees net op de site dat er problemen zijn op de sporen richting Amsterdam. Uitstellen dan maar.

Quentin
-
- 10172 berichten
- 8303 stemmen
Gewoon bij Bijlmer Arena eruit en de metro pakken (moet je wel de trein richting Schiphol, welke ook in Utrecht stopt, nemen).

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zal toch voor een andere keer worden. Gisteren was weer laat.

brabusRUS
-
- 1598 berichten
- 2683 stemmen
Tegenover de American Today heb je ook nog een film winkel, huren en kopen.