• 13.841 nieuwsartikelen
  • 171.744 films
  • 11.434 series
  • 32.473 seizoenen
  • 634.549 acteurs
  • 197.236 gebruikers
  • 9.230.588 stemmen

Mailmydisc.com

zoeken in:

Dk2008

• 11038 berichten
  • 760 stemmen

Dat klopt. Bij de aanvrager gaan de credits er meteen af, en komen die er bij jou later bij. Alleen dan moet de ontvangst wel bevestigd worden. Zo heb ik wel eens na een paar dagen moeten pm'en of ze even willen bevestigen zodat ik ook weer wat kan uitzoeken.

Elineloves

• 24062 berichten
  • 3621 stemmen

Ja precies, want als je een lullig persoon hebt die niks meer doet na ontvangst, heb je zelf niks natuurlijk. Aparte regeling, we zullen het zien. Thanks voor de info.

Dk2008

• 11038 berichten
  • 760 stemmen

Maar dat heb op ruiljedvd.nl ook. Zo hoor je beide commentaar te geven en is de ruil dan afgesloten. Maar ik heb ook één gehad die vertikt het gewoon, zelfs na een mail van mij. Dat is toen een half jaar blijven open staan. Het is er nu eindelijk af omdat users die niet actief eraf zijn gegooid.

Elineloves

• 24062 berichten
  • 3621 stemmen

Hoe moet je @ mailmydisc, een privébericht versturen? Zie wel een optie om een bericht te versturen op het profiel van iemand, maar dat is dan open en bloot. Waar zit de privé optie?

Dk2008

• 11038 berichten
  • 760 stemmen

Volgens mij kan dat niet. De enige bescherming is dat alleen degenen die ingelogd zijn dat kunnen lezen.

Elineloves

• 24062 berichten
  • 3621 stemmen

Ah oke, goed dat je het zegt. Even mailen met de helpdesk van MMD dan! Thanks.

Dk2008

• 11038 berichten
  • 760 stemmen

Inderdaad via de helpdesk. Succes.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.