Fame
mister blonde
-
- 12541 berichten
- 5576 stemmen
Ik vind het ook wel een dappere poging van Quentin. Ik ga er eigenlijk al beetje van uit dat medewerkers dit soort vragen niet weten te beantwoorden, hoewel dit wel weer het andere uiterste is ? ( hoewel imdb checken voor de juiste aspect ratio niet zo gek is)
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ik heb zo'n arm schaap van de MM eens 'Nymphomaniac' laten inkloppen. Na een poging of zes heb ik haar maar uit haar lijden verlost.
de grunt
-
- 4315 berichten
- 1569 stemmen
Ik heb zo'n arm schaap van de MM eens 'Nymphomaniac' laten inkloppen. Na een poging of zes heb ik haar maar uit haar lijden verlost.
"laten inkloppen" haha!
Ik ga regelmatig stuk op posts van mm, maar dat lachicoontje die huilt (je kent hem wel ) zit er op mm niet bij. Misschien een idee?
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, net als de facepalm-smiley.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8414 stemmen
Ik vind het ook wel een dappere poging van Quentin. Ik ga er eigenlijk al beetje van uit dat medewerkers dit soort vragen niet weten te beantwoorden.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Bij de Mediamarkt/Fame staan er nu wat bakken met 50% korting (zowel DVD als BR), best veel bekende titels ook, niet alleen wat troep uit een stoffig hoekje van het magazijn. Heb er vandaag ABC's of Death 2, Welp en The Guest uitgepikt.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2370 stemmen
Bij de Mediamarkt/Fame staan er nu wat bakken met 50% korting (zowel DVD als BR), best veel bekende titels ook, niet alleen wat troep uit een stoffig hoekje van het magazijn. Heb er vandaag ABC's of Death 2, Welp en The Guest uitgepikt.