• 12.936 nieuwsartikelen
  • 169.080 films
  • 11.077 series
  • 31.734 seizoenen
  • 629.297 acteurs
  • 196.148 gebruikers
  • 9.176.377 stemmen

Blokker

zoeken in:

j0enne

• 9589 berichten
  • 3660 stemmen

Geel is 30% korting.

Ik moest toevallig net nog even naar de stad, en direct geprofiteerd.

Ik dacht dat 't maar om enkele titels ging maar d'r lagen echt bergen met titels.

Check hier wat 't heeft opgeleverd:

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2

Dk2008

• 10795 berichten
  • 742 stemmen

O ja, 30%. Het kan per filiaal schelen, maar het loont de moeite. Dus ja, bedankt Blokker.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Hmm was woensdag in de stad bij blokker, geensticker te bekennen, morgen nog maares kijken dan ze.

mjk87 (moderator films)

• 13770 berichten
  • 4152 stemmen

Blokker heeft deze week een aantal filmklassiekers voor 4,99 per stuk in de schappen liggen. Volgens vertrouwd recept lagen ze er zondag al, maar de actie gaat maandag 07-10 in. The Birds is zelf een dubbel-dvd met flink wat extra's.

Error - blokker.nl (zegt error, link werkt wel gewoon)

filmliefhebber92

• 1195 berichten
  • 2512 stemmen

Vertigo en Rebel without a cause is ook een dubbel-dvd

Dk2008

• 10795 berichten
  • 742 stemmen

Ik zag bij de Blokker weer flink wat dvd's in de opruiming met gele en rode stickers. (Kan per filiaal schelen),

Dk2008

• 10795 berichten
  • 742 stemmen

Voor Blu-ray kopers, 2 voor 10 Euro.

Blu-ray - 2 voor 10 - blokker.nl

Ook in de winkel. O.a. klassiekers, Gone with the wind, Ben Hur, Casablanca, Dr. Zhivago ....

Per stuk 6,99 .... nou dan kan je er beter meteen twee kopen.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Best of Blu-Ray Box is vandaag de dagaanbieding op blokker.nl

De box bevat:

1. Clash Of The Titans.

2. Valentine's Day.

3. Where The Wild Things Are.

4. Sherlock Holmes.

5. Heat.

6. 300.

7. I Am Legend.

8. The Hangover.

9. Body Of Lies.

10. Fool's Gold.

Voor 14,99. Geen geld

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Met de nieuwe inrichting bij lokale Blokker bijna geen DVD's meer, en geen Blu-ray meer te vinden.

Ook de lokale Bart Smit heeft geen film-DVD's meer, alleen game-DVD's.

Dk2008

• 10795 berichten
  • 742 stemmen

Wel gratis bezorging bij bestelling vanaf 20 Euro.

DVD's & CD's bij Blokker

DVD'S kopen? Films koop je bij - bartsmit.com

Blokker heeft een flink aantal recente Blu-rays te koop voor 7 euro

neo

• 15411 berichten
  • 9715 stemmen

Er is weer een uitverkoop met gele en rode stickers, met veel titels nog in plastic. Ik hoorde dat vestigingen het assortiment klein willen houden in de toekomst.

Het loont om verschillende vestigingen langs te gaan. De ene rekent voor bijvoorbeeld een Bluray van Oorlogswinter 5 euro, de ander 5 euro met 50 procent, weer een ander voor 1,75 euro, en ga zo maar door. Er was zo ook een vestiging waar een boel dvd's 0,38 euro waren en bij afrekenen nog eens de helft van de prijs afging. Je zou dus zelfs puur voor de hoezen wat kunnen aanschaffen. Er zitten ook weleens wat serie/filmboxen bij voor 4 tot 0,98 cent (met soms nog een fikse korting)

Het zijn er te veel om hier nu op te sommen (112 dvd's en 17 Blurays). Een kleine impressie:

-Oorlogswinter, Red Cliff, Oceans voor 1,75 per stuk op Bluray

-Stellenbosch, De Kroon, Camilla Läckberg's Fjälbacka Murders (s1) voor 0,68 cent per stuk

-Mio Fratello E Figlio Unico, Whale Rider, Mi Ricordo Anna Frank voor 0,98 euro per stuk

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Op de site van blokker (voor degene die niet naar de winkels gaan) heb je ook 2 en 3 euro films (ook goede films en blu-ray films) al zijn het er maar weinig. Verzenden is gratis boven de 20 euro.

j0enne

• 9589 berichten
  • 3660 stemmen

neo schreef:

Er is weer een uitverkoop met gele en rode stickers, met veel titels nog in plastic. Ik hoorde dat vestigingen het assortiment klein willen houden in de toekomst.

Het loont om verschillende vestigingen langs te gaan. De ene rekent voor bijvoorbeeld een Bluray van Oorlogswinter 5 euro, de ander 5 euro met 50 procent, weer een ander voor 1,75 euro, en ga zo maar door. Er was zo ook een vestiging waar een boel dvd's 0,38 euro waren en bij afrekenen nog eens de helft van de prijs afging. Je zou dus zelfs puur voor de hoezen wat kunnen aanschaffen. Er zitten ook weleens wat serie/filmboxen bij voor 4 tot 0,98 cent (met soms nog een fikse korting)

Het zijn er te veel om hier nu op te sommen (112 dvd's en 17 Blurays). Een kleine impressie:

-Oorlogswinter, Red Cliff, Oceans voor 1,75 per stuk op Bluray

-Stellenbosch, De Kroon, Camilla Läckberg's Fjälbacka Murders (s1) voor 0,68 cent per stuk

-Mio Fratello E Figlio Unico, Whale Rider, Mi Ricordo Anna Frank voor 0,98 euro per stuk

Ik was d'r vandaag. Zie m'n bericht in Filmdragers en apparatuur >> Algemeen >> Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3.

Camilla Läckberg's Fjälbacka Murders van de week ook gehaald, echter voor €€4,50.

Ik dacht dat dat al een koopje was, maar voor €0,70 gaat nergens over.

6 kratjes met daarin alles in gegooid, helaas vrijwel geen blu-rays.

Kwam alleen Not Forgotten (2009) tegen voor €1.50.

Sommigen inderdaad nog in seal. Genoeg goede titels zaten d'r overigens nog bij, helaas al in bezit.

O.a. The Last King of Scotland (2006), The Rebound (2009), Crank (2006), The Departed (2006).

mister blonde

• 12554 berichten
  • 5608 stemmen

Bij Blokker geven ze de dvd's bijna weg. Wilde voor slechts 1 euro Primary Colors kopen. Daar moest bij de kassa met alle geweld nog 70 procent korting over en op onverklaarbare reden hoefde ik maar 10 cent te betalen.

Verder ook nog voor minder dan 10 euro totaal;

Cutthroad Island

Laurel and Hardy vol 2 en 4 features (met 8 films)

Last King of Scotland

Lorenzo's Oil

The Informant

Il Y Longtemps Que Je t'aime

Today it's me

Quentin

• 10202 berichten
  • 8429 stemmen

Lijkt er op dat nu ook Blokker stopt met dvd's and bluray's. Afgelopen week in drie vestigingen gezien dat de filmsectie compleet verdwenen was, op een opruimbak na.

kappeuter (crew films)

• 74291 berichten
  • 5917 stemmen

Quentin

Dat is misschien maar beter ook. De afgelopen jaren vond ik het aanbod er belabberd en de prijzen ook niet meer aantrekkelijk.

De 'grabbelbakken' met scherpe aanbiedingen waren al een tijd verwijderd.

Ze hadden vooral een zelfde soort aanbod als bij de Bart Smit. Veel kinderfilms / Disney titels.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8429 stemmen

Klopt, maar anderzijds was het een van de weinige winkels (behalve MM) waar je nog in schappen naar films kon speuren.

Dk2008

• 10795 berichten
  • 742 stemmen

Blokker is nu weer een winkel in huishouden (elektrische apparaten en speelgoed). Een standaard met wat recente films maar verder weg alle dvd's/blu-rays.

Online ook steeds minder.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Geen slechte keuze, denk ik. Het aanbod was al bedroevend (ook online al maandenlang exact dezelfde pak 'm beet 20 blu-rays). En het doorspitten van op elkaar gestapelde kratten met films werkte ook niet bepaald handig.

lars-pixar

• 1456 berichten
  • 3742 stemmen

Juist, dat was dus al een tijde... en daar kwam ik net achter.

Ik was namelijk ook opzoek naar het dvd assortiment in twee verschillende Blokker winkels en daar kon ik het assortiment niet meer vinden. Nu ik dit lees is het mij duidelijk!

lars-pixar

• 1456 berichten
  • 3742 stemmen

Toch ben ik nog een filiaal tegen gekomen van de Blokker die aardig wat dvd's in de verkoop heeft, het gaat dan ook om een outlet store in Rotterdam waar ze alles weg doen vanaf 1 euro (als het gaat om de dvd's en blurays) volgens mij is dat het assortiment van twee filialen. Het is een hoop, maar veel van het zelfde. Als je alles naloopt dan vindt je er misschien wel wat leuks!

Quentin

• 10202 berichten
  • 8429 stemmen

Klopt ja, was daar ook laatst per toeval. Veel troep, weinig boeiends.

Dk2008

• 10795 berichten
  • 742 stemmen

Maar wat is troep?.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.