- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Thnx. En ze is in perfecte staat.
Ben er zelf ook heel blij mee. Ik was toen een jaar of 18, heb die reeks ooit gezien, maar er is niet veel meer van blijven hangen. 
Malick
-
- 9143 berichten
- 640 stemmen
Verjaardag / Gekregen / Geruild / Gekocht:

beavis
-
- 6630 berichten
- 14833 stemmen
Bij de aanschaf van een een blu-ray speler horen natuurlijk ook de schijfjes. Ik had al een klein stapeltje omdat BFI en Eureka veel dual-editions op de markt brengen die ik voor de DVD's had gekocht, maar heb nu tóch ook weer een aantal klassiekers ge-double-dipt, een paar schijfjes gekocht die in de uitverkoop bakken lagen en alles mooi bij elkaar en op de foto gezet:

Malick
-
- 9143 berichten
- 640 stemmen
Huppa! David Lynch, Stanley Kubrick en alle 'recente' films van Terrence Malick! 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
beavis aan de blu-ray
wel meteen al meer schijfjes dan ik 
Ik zie dat je niet de Nederlandse uitgave van The New World hebt (zie mijn bericht bij die film). Al heb ik door de instellingen van mijn blu-ray speler te veranderen nu wel normaal beeld gekregen, maar blijft stom dat het geen dual layer disc is. Zal wel even op mijn berichtje daar terugkomen.
beavis
-
- 6630 berichten
- 14833 stemmen
was mede door jouw berichtje dat ik de goedkope Nederlandse uitgave bij de MediaMarkt heb laten liggen
dank nog daarvoor dus! 
en leuk al die enthousiaste cheer-smileys bij mijn intrede in het blauwe tijdperk
zo voelt het bij mij nu ook wel 
qua collectie denk ik wel dat ik het véél rustiger ga aanpakken. Heb nu even een aantal boxjes kunnen scoren (jammer dat ik nog geen Tarkovsky, Antonioni of Grandrieux (en slechts één Resnais) boxjes heb kunnen vinden) maar qua nieuwe releases ga ik het proberen rustig aan te doen en al het andere oude zal ik zeker niét gaan double-dippen
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Een film-gerelateerde strip :
Eindelijk gevonden, de strip van de film!

Dvd :

McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Door beavis zijn dadendrang zelf ook aan het inslaan geslagen:
Blu-ray:
Glissements Progressifs du Plaisir (1974)
The Man Who Fell to Earth (1976)
Tetsuo (1989) / Tetsuo II: Body Hammer (1992)
DVD
daxclusive
-
- 2560 berichten
- 2415 stemmen
Gekocht via Moviemeter

Gekocht via marktplaats

40cm pop
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
7x India: alle klassiekers:
Raj Kapoor: The Tramp/Awaara (1951)
Guru Dutt: Thirst/Pyaasa (1957) & Paper Flowers/Kaagaz Ke Phool (1959)
Ritwik Ghatak: Cloud-Capped Star/Meghe Dhaka Tara (1960) & River Called Titash/Titash Ekti Nadir Naam (1973)
Mahboob Khan: Mother India/Bharat Mata (1957)
Ramesh Sippy: Flames of the Sun/Sholay (1975)
3 films klokken op rond de 3 uur, 3 op 2,5 uur en eentje tussen de 2 en 2,5 uur. En met 'Kabhi Khushi Kabhie Gham... (2001)' (3,5 uur) in de pakketservice ga ik een Indiase zomer tegemoet 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen

€2.80

€3.50

€3.50

€2.50

2-disc. €2.50

€2.50

€3.50

€1.80

€5

€5
Bedankt Blokker voor de koopjes! 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Dat had ik al met een kijkachterstand van zo'n 250 titels haha! 
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Dat weet ik. Maar even netjes rangschikken in de kast of zo. 
daxclusive
-
- 2560 berichten
- 2415 stemmen

2 + 1 gratis QFC editions bij BOL.com
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Nog voor mijn verjaardag:

Fear and Desire, plus de korte films van Stanley Kubrick.
Eindelijk Kubrick echt compleet. Zelden zo blij geweest met de dvd van een film waarvan ik verwacht dat hij niet goed is.

Die Nibelungen: Siegfried & Kriemhilds Rache.
Eindelijk deze twee meesterwerken in huis. Recent het oorspronkelijk boek (of eigenlijk gedicht) waarop ze gebaseerd zijn gelezen, dus extra leuk om ze weer eens te zien.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Geen film, maar een boek.

D'r was eens een prijsvraag bij Film 1 waar je één van de 50 boeken kon winnen, ik was dat al lang weer vergeten totdat dit ineens op de mat viel. 
tommykonijn
-
- 5146 berichten
- 2359 stemmen
Twee NL classics voor €10,-

En deze voor €5,-

Zou ik op zich nooit opmerken, een box die er zo uitziet, maar ik had A Good Year sowieso al geruime tijd op het oog en de inhoud van de twee andere films spreekt me ook wel aan.
VanRippestein
-
- 1178 berichten
- 1052 stemmen
Nieuwe dvd winkel gevonden in Amsterdam, Silver Screen aan de Haarlemmerdijk. Daar lekker ingeslagen!

.jpg)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.