• 15.952 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.233 gebruikers
  • 9.387.046 stemmen

MovieMarkt.nl

zoeken in:

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Die persoon heeft me zojuist gemaild dat ik een nieuwe DVD mag uitzoeken.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 952 stemmen

Er zitten ook gewoon een heleboel aardige/vriendelijke ruilers op ruiljedvd. Ik zou eerst goed afwachten met het geven van negatief commentaar. Vaak duurt het even voor mensen een oplossing bedenken en dan is het wel lullig als zo iemand iets onaardigs in HOOFDLETTERS op zijn profiel heeft staan. Ikzelf heb nog nooit een negatief commentaar gegeven. Wel heeft 1 iemand door een hapering in het systeem per ongeluk op negatief geklikt. Ook gemailt of het teruggedraait kon worden. Maar hier nooit antwoord op gehad. Ik geloof niet dat de oprichters nog erg actief bezig zijn met de site. Het laatste nieuwsbericht is dan ook al maanden geleden. Btw voeg zoveel mogelijk dvd's toe. Ook in allerlei soorten edities, dat voegt weer wat ruilen toe aan je ruilverzoeken. Mijn profiel: RuilJeDVD.nl - Profiel van Janine

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ik had laatste een dvd waarvan het laatste half uur weigerde af te spelen. Zaten geen zichtbare krassen op dvd en proberen af te spelen met meerdere dvd-spelers. Heb de ruiler maar niet meer benaderd, ga ervan uit dat ie ter goede trouw heeft gehandeld. Maar was wel frustrerend, was nml best leuke film. Die hippiefilm met Kate Hudson over bandjes, ben de titel even kwijt...

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

@Tha-Joker Oh ja, jij was degene die The Boy In The Striped Pyjamas niet met mij wilde ruilen

GinolaEHV

• 2127 berichten
  • 2611 stemmen

jordybeukeboom schreef:

Ik had laatste een dvd waarvan het laatste half uur weigerde af te spelen. Zaten geen zichtbare krassen op dvd en proberen af te spelen met meerdere dvd-spelers. Heb de ruiler maar niet meer benaderd, ga ervan uit dat ie ter goede trouw heeft gehandeld. Maar was wel frustrerend, was nml best leuke film. Die hippiefilm met Kate Hudson over bandjes, ben de titel even kwijt...

Zou 'm wel benaderen. Je moet als je iets ruilt gewoon weten wat je ruilt. Die persoon had dus gewoon moeten weten dat z'n dvd niet goed afspeelt het laatste half uur.

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

Eigenlijk hoor je alleen dvd's erop te zetten die "in goede staat" verkeren. Wat houdt dat in? Na een half jaar ruilen ben ik er wel achter dat je dat heel ruim moet nemen. Heel verschillend wat je ontvangt, van zo goed als nieuw tot ........ Ik moest toch van die dvd's af dus ik ben op dat punt steeds minder kritisch geworden. Het belangrijkste is dat ze het goed doen en dat mensen ze gewoon op tijd en goed opsturen. In sommige rode commentaren lees je dan ook werkelijk pietluttige dingen. Ik heb tot nu toe nog geen commentaar in het rood gekregen of gegeven.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 952 stemmen

chevy93 schreef:

@Tha-Joker Oh ja, jij was degene die The Boy In The Striped Pyjamas niet met mij wilde ruilen

Tja sorry, ik moet keuzes maken We komen vast nog wel is tot een andere leuke ruil.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 952 stemmen

jordybeukeboom schreef:

Ik zou gewoon eventjes een mailtje sturen. Niet om een andere dvd te vragen ofzo, maar gewoon om te vertellen dat deze persoon iets beter moet opletten bij het aanbieden van zijn dvd's. Ik heb ook al wel is tips gekregen van ervaren ruilers. Dit heb ik altijd gewaardeerd en ik denk dat bijna elke ruiler op de site dat doet.

Dus gewoon een mailtje sturen, over een foutje van zijn kant.

Dan gewoon positief commentaar geven.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Nou lekker, voortaan iets beter verspreiden. Eerst iemand die strafporto kreeg (nouja, makkelijk opgelost. dat vergoed ik gewoon). Maar daarna kwam ik tot de geniale ontdekking een dvd verkeerd verzonden te hebben, Hopen dat het snel op te lossen valt, vind het alleen zo lullig dat de ander nog even moet wachten.

Krijg je als je er 14 tegelijk ruilt (uitstellen i.v.m pasen..)

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

Haha zo'n fout heb ik laatst ook gemaakt, niet via ruiljedvd.nl overigens. Heb ik deel 1 opgestuurd i.p.v. deel 2. Die covers lijken ook vaak op elkaar. Gelukkig deel 1 weer teruggekregen. Het is een hele administratie, dus koppie koppie erbij.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Hehe inderdaad, al is deze iets meer 'obvious'. X-men ipv beowulf & grendel (Mag nog hopen dat ik hem terug krijg, die kerel heeft nu een véél betere gekregen ).

Gelukkig zit er fijn volk op ruiljedvd .

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 952 stemmen

Dat klopt! Met wie heb je geruilt? Of heb je je dvd al terug gekregen? Ik heb al een tijdje geen nieuwe ruilen... Mailmydisc maar is proberen.

GinolaEHV

• 2127 berichten
  • 2611 stemmen

Ik wil nog steeds wel jouw The Boy In The Striped Pyjames hebben hoor. En volgens jouw profiel ben je geïnteresseerd in een aantal dvd's van mij.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Weer wat leuke ruilen erop zitten. Toch jammer dat er zo weinig actieve gebruikers zijn

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2646 stemmen

Laatst toch maar eens lid geworden van deze site. Opzich een leuk idee, niks mis mee, maar als je iets wilt ruilen duurt het wel zo verdomd lang voordat de ander reageert. En gek genoeg krijg ik sommige ruilverzoeken die zomaar geanuleerd zijn zonder dat ik het gedaan heb. Jammer. Anders zou wel een leuke site zijn.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik zou juist willen dat het wat langer duurde, het blijft maar binnenkomen die ruilen. M'n 'mindere' stapel word zo wel lekker snel kleiner en krijg vaak mooie titels terug

Eerste ruilde ik vooral met veel dezelfde mensen, maar laatste tijd komen er steeds meer bij, je merkt het wel een beetje. Begint ineens weer goed te lopen bij mij.

R0b3rT

• 35 berichten
  • 0 stemmen

wyatt earp schreef:

En gek genoeg krijg ik sommige ruilverzoeken die zomaar geanuleerd zijn zonder dat ik het gedaan heb. Jammer. Anders zou wel een leuke site zijn.

Soms worden ze inderdaad geannuleerd(automat. door het systeem) omdat de tegenruiler die film uit zijn wenslijst haalt (misschien heeft die persoon op een andere manier die dvd in bezit gekregen, winkel of op andere website geruild). En zo zijn er nog een aantal redenen waarom er soms geannuleerd wordt...

Na een tijdje went het wel, al blijft het soms irritant bij titels die je écht heel erg graag wil ruilen. Zo zijn er ook een aantal leden die nooit op ruilverzoeken ingaan, terwijl alles klopt aan de ruil zoals titels en ook goede positieve feedback in profiel etc.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik accepteer ook niet elke ruil die goed uitkomt volgens het systeem, wanneer er veel vraag naar een dvd is ga ik die niet voor de eerste de beste 'match' ruilen, je wacht altijd op het mooiste aanbod .

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2646 stemmen

Ik raak af en toe de draad kwijt. Ik had gister per ongeluk een titel aan twee verschillende mensen aangeboden. Maar het begint een beetje op te schieten. Eindelijk heeft iemand mijn ruil geaccepteerd. Nu de rest nog .

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wyatt drop je profiel eens hier, kunnen we er allemaal ook even bij kijken

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2646 stemmen

RuilJeDVD.nl - Profiel van Dean Corso

Er staat nog weinigs bijzonders op hoor . Ik ben net lid, dus ik heb er nog vrij weinig op staan. Ik ben nog een beetje de boel aan het ontdekken .

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Dan zal ik 'm wel in de gaten blijven houden . Hoef niet eens de dvd op te sturen mochten we eens ruilen, handiggggg..

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2646 stemmen

Inderdaad, ik kan em zo bij je in de bus proppen .

Spetie

• 38871 berichten
  • 8213 stemmen

RuilJeDVD.nl - Profiel van Spetie

Handig hoor als je zo dicht bij elkaar woont.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 952 stemmen

Er komen weer veel nieuwe ruilers op de site! Zal deels wel te danken zijn aan dit forum, ik heb nu 2 ruilen lopen met 2 mensen die nog geen ruil hebben gemaakt!! Super! Mijn profiel:

RuilJeDVD.nl - Profiel van Janine

Janine is niet mijn naamXD

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Ik wil nog steeds Last King of Scotland ruilen voor The Boy With Striped Pyjamas

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Update nieuwe films

(afbeelding)

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Jammer dat ik niks van je gewenstlijst hebt. Ik zou Dirty Harry graag hebben.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

chevy93 schreef:

Ik wil nog steeds Last King of Scotland ruilen voor The Boy With Striped Pyjamas

Hij is weg.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 952 stemmen

Was waarschijnlijk ook niet doorgegaan, tbitsp heeft iets te hoge waarde voor mij. . Nu weer een paar fijne ruilen lopen: ontvang onder andere City of God, Rocky en The good shepherd!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.