menu

Film / Toplijsten en favorieten / De meest droevige films ooit

zoeken in:
Misschien raar voor sommigen maar Forrest Gump raakte bij mij ook altijd een gevoelige snaar...
Voor de rest The Green mile: de executie van John Coffey.
Good will hunting: "It's not your fault" scene.
Braveheart: FREEDOM!! scene.
En ook wel The Elephant man.

Ik heb er wel duiiiizend . Ben echt een watje

- Titanic (Ik weet wat er gaat komen en toch, wat kan ik toch huilen met deze film)
- My sister's keeper (ontzettend mooie film, met een erg sterke Diaz)
- Changeling
- Hotel Rwanda (grijpt me telkens weer bij m'n strot)
- Requiem for a dream (telkens opnieuw, zo onder de indruk van deze film. Zo grauw dat het me telkens verbouwereerd achterlaat)
- American beauty (scène waarmee ik ALTIJD de tranen in mijn ogen krijg; het moment dat Caroline het geweerschot hoort, naar boven rent het wapen weg stopt en dan hard begint te huilen en de kleren van Lester vast neemt. Ontzettend mooi. Ook de eindscène is prachtig gedaan)
- LOTR, return of the king
- The green mile
- Blow

Heb slechts scenes die ik zielig vind.

Hachiko en Marley & Me vond ik altijd zielig.
The Boy In The Striped Pyjamas heeft ook indruk bij mij gemaakt op het eind.
Ook in Up de scene dat je ziet dat Carl Fredricksen een gelukkig leven opbouwt en op het eind alleen overblijft.

Hier komen er ook aantal voorbij: YouTube - 50 Heartbreaking Movie Moments (Supercut)

knowledge
Leaving Las Vegas
All or nothing
Gegen die wand
Jagten
The wrestler
Into the wild
Requiem for a dream
La vie en rose

Gast
geplaatst: vandaag om 07:54 uur

geplaatst: vandaag om 07:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.