menu

Film / Toplijsten en favorieten / Beste actrices

zoeken in:
~ Julliete Lewis;
~ Meg Ryan;

grappig, er worden veel minder 'beste actrices' opgesomd in dit topic, dan beste acteurs in het 'beste acteurs' topic.

Kai
Keaton en Foster.

- Audrey Tautou
- Cate blanchett
- Gwyneth Paltrow

GFM
Patricia Arquette!!!!

Moviestar
Ik vind dat er over het algemeen toch best veel goede actrices zijn:

- Diane Keaton.
- Julia Roberts.
- Emma Thompson.
- Maggie Smith.
- Susan Sarandon.
- Whoopi Goldberg.
- Jennifer Aniston.

Om er een paar te noemen

GFM
Jennifer Aniston......?? Heb je zo een mooi lijstje aan actrices, staat zij erin...
Op basis van wat? Friends of Bruce Almighty, of Rock Star...
Sorry maar Jennifer hoort in mijn ogen nog niet in de top 100 van de actrices...

Moviestar
GFM schreef:

Jennifer Aniston......?? Heb je zo een mooi lijstje aan actrices, staat zij erin...
Op basis van wat? Friends of Bruce Almighty, of Rock Star...
Sorry maar Jennifer hoort in mijn ogen nog niet in de top 100 van de actrices...

Heb je wel gelijk in, maar haar komische talenten in Friends en haar talent op drama gebied in The Good Girl.

GFM
Good Girl heb ik nog niet gezien.

Comische talenten heeft ze zeker, maar een absolute topactrice is ze op dit moment nog niet, misschien over een aantal jaar en een paar goede films, want daar heeft ze (behoudens dan wellicht Good Girl) nog niet in gespeeld...

Moviestar
GFM schreef:

Good Girl heb ik nog niet gezien.

Comische talenten heeft ze zeker, maar een absolute topactrice is ze op dit moment nog niet, misschien over een aantal jaar en een paar goede films, want daar heeft ze (behoudens dan wellicht Good Girl) nog niet in gespeeld...

Je hebt zeker gelijk ze staat nog aan het begin van haar "carierre" zeker in tegenstelling tot de andere vrouwen uit het lijstje.

- Cate Blanchett
- Naomi Watts
- Chloë Sevigny
- Julianne Moore
- Maria Schrader

kirsten dunst
natalie portman
naoi watts
bridget fonda
marisa tomei
jennifer connoly

T®inity
Naomi Watts no doubt...

Art
Ik heb een stuk of 3 films van haar gezien maar toch laat ze zien dat ze een goede actrice in wording is. En dan heb ik het natuurlijk over:
Scarlett Johansson

ow ja ik vergat Whoopi helemaal! En Naomi Watts is echt helemaal geweldig!!!

T®inity
movie-freak schreef:

En Naomi Watts is echt helemaal geweldig!!!

Persoonlijk vind ik goede actrices:

- Toni Colette
- Marcia Gay Harden
- Naomi Watts
- Cate Blanchett
- Franka Potente

En ik weet niet precies waarom (velen zullen het niet met mij eens zijn) maar ik heb een ontzettende aversie tegen Nicole Kidman... onuitstaanbaar vond ik haar bijvoorbeeld in Cold Mountain (sowieso matige film). Dat breekbare lijf, die doorschijnende huid dat lijzige stemmetje... maar hey - dat is slechts de mening van 'silly-me'

Top 5-je:
1. Jennifer Connely
2. Meryl Streep
3. Julianne Moore
4. Nicole Kidman
5. Uma Thurman/Charlize Theron/Diane Keaton

T®inity
silly-me schreef:

En ik weet niet precies waarom (velen zullen het niet met mij eens zijn) maar ik heb een ontzettende aversie tegen Nicole Kidman... onuitstaanbaar vond ik haar bijvoorbeeld in Cold Mountain (sowieso matige film). Dat breekbare lijf, die doorschijnende huid dat lijzige stemmetje... maar hey - dat is slechts de mening van 'silly-me'

Ik heb ook wat tegen Nicole Kidman maar weer niet tegen haar 'best friend' Naomi Watts, Mijn Favoriete Actrice. But hey, What Else Is New??

T®inity
T®inity schreef:

Naomi Watts, Mijn Favoriete Actrice.

I need to stop saying that. . Sorry, ben er ook zo verdomde trots op

Was jij niet eerst zo'n enorme fan van Michelle Rodriguez en Jennifer Lopez?

T®inity
T.O. schreef:

Fan van J.Lo? nope! meer anti J.Lo! En Michelle Rodriguez verdient geen schoonheidsprijs voor acteren maar ze heeft wel iets 'speciaals' maar wat heeft dat te maken met het fan zijn van Naomi Watts. En waar je dat J.Lo vandaan haalt

tovenaar
T.O. schreef:

Ja, M Rodriguez fan toch? En dat van J-Lo, dat was hij niet, maar zijn vriendin ofzoiets. Die heette volgens mij J-Lo / 50 cent fan of iets dergelijks. Of zit ik er nu naast?

T®inity
tovenaar schreef:
(quote)

Ja, M Rodriguez fan toch? En dat van J-Lo, dat was hij niet, maar zijn vriendin ofzoiets. Die heette volgens mij J-Lo / 50 cent fan of iets dergelijks. Of zit ik er nu naast?

Dat klopt idd, maar ben in de tussentijd wat 'volwassener' geworden

tovenaar

ItaliaLatinaMche
Reese Witherspoon
Katharine Isabelle
Holly Hunter

Eerlijk gezegd heb ik niet echt een favoriete actrice.

Julianne Moore

Ik heb me zojuist aangemeld voor deze site en ben dus nog niet zo op de hoogte wat er op deze site mogelijk is. Voorstel (mocht het er nog niet zijn) Release data weergeven van nieuwe DVD's.

Yvonne

Diesel
Verkeerde topic Yvonne.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:38 uur

geplaatst: vandaag om 07:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.