menu

Film / Toplijsten en favorieten / Beste actrices

zoeken in:
Er wel ongeveer overal een "best of" topic over, maar voor zover ik weet nog niet over best actrice. Laat ik dan maar beginnen:

1. Nicole Kidman
2. Julianne Moore
3. Uma Thurman

tovenaar
Was jij even blij met the Hours

Uma Thurman speelde goed hé!

nee nee nee... keuze niet gebaseerd op The Hours (die heb ik nl. nog niet gezien)! Kidman oa. om haar rollen in The Others en Moulin Rouge.

M. Rodriguez Fan
Michelle Rodriguez natuurlijk!

tovenaar
Hey M.R-Fan, ik vroeg me af of je buiten dat je Michelle Rodriguez goed vind acteren, haar ook een mooie vrouw vindt?

M. Rodriguez Fan
Ja, maar dat is niet de reden waarom ik zo een grote fan van haar ben. Ze is misschien niet super knap maar ze heeft gewoon iets. Iets speciaals.

Michelle Rodriguez heeft anders wel vaak een beetje stoere rolletjes zoals in Resident Evil en Girlfight, maar ze is in ieder geval wel een goeie actrice...

tovenaar
Ah oke, ik vond haar niet echt zo mooi namelijk, vandaar... een beetje te masculien.

(afbeelding)
Michelle Rodriguez

Ik vind haar gewoon te veel op een kerel lijken maar dat is mijn mening. Ik vind haar trouwens ook niet al te best acteren.

M. Rodriguez Fan
ja ik snap het tovenaar. Ze ziet er niet super uit natuurlijk maar vindt haar goed acteren. Ze heeft geen mooi gezichtje maar een lief gezichtje maar ben ook niet fan van haar om haar uiterlijk. Ja, killalot dat is begonnen sinds girlfight, haar grote doorbraak en sindsdien is ze 1 van de meest gevraagde voor dat soort rollen.

Paddo, meningen verschillen, veel vinden haar wat weg hebben van een man, maar waarom? omdat ze geen make up draagt, door haar rollen? En niet veel vinden haar goed, maarja vind ik niet erg vind het leuker van iemand fan te zijn die niet zo bekend is dat maakt het fan zijn specialer.

tovenaar
Padd0 schreef:
Ik vind haar gewoon te veel op een kerel lijken.

Dat zei ik net ook al .

Dat weet ik ik wou je enkel steunen .

Dat vind ik anders wel heel cool aan Michelle Rodriguez dat ze geen of weinig make-up draagt, ik bedoel welke andere bekende actrice heeft het lef om dat ook eens te doen, bijna geen enkele!

M. Rodriguez Fan
Ja, ze is gewoon veel anders als de standaard vrouw. Ik zelf ben ook geen liefhebber van die vrouwen die veel make up dragen, die zomers truitjes dragen waar ze te veel van hun lichaam laten zien en dat heeft zij ook, terwijl bijna elke vrouw zo is. Ze is gewoon een vrouw die je niet vaak tegenkomt.

kos
M. Rodriguez Fan schreef:

veel vinden haar wat weg hebben van een man, maar waarom? omdat ze geen make up draagt, door haar rollen?
Nee, omdat ze de kaaklijn van een kerel heeft.

tovenaar
En ze kijkt altijd zo vies.

kappeuter (crew)
Ze wordt ook wel de broer van Arnold van der Lijde genoemd.

kos
Hahaha, je kan ook overdrijven Kapp.

tovenaar
Nou, nu je het zegt... ze lijkt wel op die vrouwelijke kickboxer, hoe heet ze ook al weer?

kos
Lucia Rijker

tovenaar
Inderdaad! Die ja. Ook zo'n norskijkende gespierde box(t?)er.

M. Rodriguez Fan
Jullie mogen je mening geven, maar ik vind het totaal niet maar iedereen ziet het anders. Ja ze kijkt inderdaad zo maar komt gewoon hoe ze kijkt, haar donkere wenkbrauwen en de uitstraling van haar afkomst. Ik vind dat ze er lief uitziet maar ik rust mijn pleidooi.

Misschien niet het meest charmante plaatje op het web. Deze vrouw stond enkele weken geleden op de 6e plaats bij de verkiezing van mooiste sportvrouw allertijden bij "De 10" (link)

Lucia Rijker

(afbeelding)

Yak
Ik vind haar een beetje eng, met dat blauwe en groene oog en die enorme tattoo

[edit] Oh, je bedoelde de link [/edit]

ROFLMAO

goga
Michelle Rodriguez is geen zij maar hij.Hij heet namelijk Michel Rodriguez!
En als man is ie nog steeds zo lelijk als de pest

M. Rodriguez Fan
Kan wel wat minder hoor. Maar ik had je wel intelligenter ingeschat je spreekt uit Michel maar schrijft Michelle snap je.

M. Rodriguez Fan
Kan wel wat minder hoor. Maar ik had je wel intelligenter ingeschat je spreekt uit Michel maar schrijft Michelle snap je.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:41 uur

geplaatst: vandaag om 07:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.