menu

Film / Toplijsten en favorieten / Films die je kijkt na beëindiging relatie

zoeken in:
speranza
rose schreef:
Dacht dat alleen vrouwen zoiets dan gingen doen. Het sentimentele opzoeken. Mannen verzuipen zich liever in het verdriet ( dacht ik)
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.

Ik moet echt een film hebben waar ik makkelijk naar kan kijken en waar ik vrolijk van wordt. Bij mij is dat meestal Shrek:P

The Break-up

Nadat ik heel leuk gedumpt was door mijn ex een aantal jaren geleden keek ik helemaal geen films. Ik ben toen aan een nieuwe serie begonnen, namelijk Dawson's Creek, en dat heeft me toen aardig wat rust gegeven om lekker in bed een aflevering te kijken

Ik weet echt niet meer welke film ik ging kijken toen het uit ging met mijn ex. Mocht het bij mijn huidige vriendin gebeuren zou ik niet speciaal een film kiezen. Gewoon waar ik zin in heb, of dit nou Kickboxer, Scary Movie of The Notebook is.

Ik zou ¨Mama is boos!¨ gaan kijken

kappeuter (crew)
Annie Hall

606 schreef:
Ben nog nooit een relatie begonnen maakt het wel gemakkelijk.
Dus mijn zakdoekjes blijven droog.

It is better to have loved and lost than never to have lost at all.

Samuel Butler

Wat een idioot of bedoel je misschien loved at all? Als je geen relatie hebt blijven de zakdoekjes ook niet droog trouwens.

Daarmee relateert de beste man de kern van romantisme.

Met lost at all beduid diens citaat niet zozeer dat je een liefje hebt die je nooit zal verliezen maar eerder het feit dat je nooit een liefje hebt gehad.

Rianneke_Dan schreef:
Nadat ik heel leuk gedumpt was door mijn ex een aantal jaren geleden keek ik helemaal geen films. Ik ben toen aan een nieuwe serie begonnen, namelijk Dawson's Creek, en dat heeft me toen aardig wat rust gegeven om lekker in bed een aflevering te kijken

Ghehe...dat werkt inderdaad wel. Niets is erger dan die onmogelijke driehoek waar Dawson, Pacey en Joey altijd in vastgeroest zullen blijven zitten

michael1992
Eender welke film met Tom Cruise.
Niets beter om hartzeer te relativeren als door te denken:
'Ik had ook Tom Cruise kunnen zijn.'

Gast
geplaatst: vandaag om 12:08 uur

geplaatst: vandaag om 12:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.