- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Engste filmscène
Engste filmscène
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
Ik was voor Jason.
Ze hadden beter een film gemaakt met de titel "Michael vs Jason". Dan heb ik het dus over Michael Meyers.
Ik was ook voor Jason. Freddy vind ik een beetje te leuk doen voor een moordenaar.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jason
.
Als een moordenaar niet aan een stuk door lult is hij voor te beginnen al wat enger.
.
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
Kan het nu weer over de engste filmscene gaan?
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Kan het nu weer over de engste filmscene gaan?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dit gaat wel een beetje over het onderwerp dus is er toch niks aan de hand.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Ook leuk de scene met de hond in Argento's Tenebre.
pink_roosje
-
- 1792 berichten
- 807 stemmen
ikzelf kan niet tegen scene's waar in iemand zijn potten breekt en die uitsteken.
of als er van iemand een lichaamsgedeelte wordt afgesneden.
ik zag laatst een film waarin een vrouw haar eigen vinger eraf ging halen met een tang. aaah dat kan ik dus echt niet aanzien.
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
ikzelf kan niet tegen scene's waar in iemand zijn potten breekt en die uitsteken.
Niet schrikken!

soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Niet schrikken!

U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik zie alleen maar een reklameding voor MyPhotoAlbum.com ...
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Ik zie alleen maar een reklameding voor MyPhotoAlbum.com ...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Heb ik gedaan, maar dat werkt ook niet.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
The Changeling bevat een best enge scene. De seance scene 
Dennis Evahi
-
- 842 berichten
- 565 stemmen
Ik zou graag de film The Changeling willen zien. Ik vind de titel eigenlijk al heel sprekend en beladen. Ben benieuwd of deze nog te krijgen is.........
..ik vind de scène dat de priester de duivel in Regan gaat testen uit The Exorcist ook heel scary....daar kreeg ik echt de creeps van. Die blik in die ogen en die stem...bbrbbrrbrbr....."you're mother is here with us!"
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik zou graag de film The Changeling willen zien. Ik vind de titel eigenlijk al heel sprekend en beladen. Ben benieuwd of deze nog te krijgen is.........
Had m destijds gewoon bij FRS gehaald. Is nu denk ik ook makkelijk via internet te verkrijgen. Play.com bv.
Dennis Evahi
-
- 842 berichten
- 565 stemmen
Ik ga het checken dan bij FRS. Ik wil de film wel zien.
Bedankt voor de tip Dutchtuga
Mustjilp
-
- 37 berichten
- 39 stemmen
Ik heb me kapot geschrokken bij een scène in The Devils Advocate, waarbij ineens die gezichten vervormen. Erg tactisch gedaan trouwens!
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Ik moet zeggen dat ik de eerste moord in A nightmare on Elm Street al behoorlijk eng vond, brr...
Kon er bijna niet van slapen...
el-diego
-
- 71 berichten
- 87 stemmen
kan nu niet veel verzinnen.
bij saw 2 is het begin wel eng, de gedachte dat hij in zijn oog gaat snijden.
ik vind meestal de gedachte enger dan als het allemaal in beeld gebracht wordt.
film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
In Silver Bullet: als die wolf naar boven klimt en die vrouw vermoord. Je ziet zijn schaduw voor het raam, dat is scary.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
De ergste keer dat ik geschrokken ben was toen ik nog bijna geen horror-films heb gekeken en was tijdens Wrong Turn. Het moment dat zo'n kannibaal een bijl in een boom vlak naast het hoofd van een hoofdpersoon gooit, ik was met een paar vrienden aan het kijken en alle 4 schrokken we met ons glas drinken in onze handen... we hadden het geluid ook wel luid staan...
Miyamoto
-
- 47 berichten
- 60 stemmen
Ik vind de engste scenes: Bij Basic Instinct Dat Guz of Buz of hoe die ook heet, de lift neemd en je weet dat ie dood gaat, maar niet op welke verdieping. echt heel eng! maar ook de nederlandse versie De Vierde Man Alle visoenen van Krabbe, en de scene in het ziekenhuis dat Renee Soutendijk opeens in de kamer staat Daar ben ik echt het eergst geschrokken in mij leven!!!
Japie Mol
-
- 354 berichten
- 1994 stemmen
De scene in Stir Of Echoes waarin Kevin Bacon 's nachts aleen op de bank zit en voorover buigt om de afstandsbediening te pakken. Wanneer hij weer rechtop zit zie je ineens de geest van een meisje naast hem zitten.
L. luchtloper
-
- 857 berichten
- 0 stemmen
Ik vond twee scènes van films best eng:
van Se7en: De ontknoping van de politie inval bij Vincent.
van What Lies Beneath: De ontknoping van de eerste scène dat het bad vanzelf gevuld is.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
What Lies Beneath is zeker wel eng, vond de hele film wel een vaag sfeertje hebben 
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
What lies Beneath is een film die heel veel mensen eng vonden, maar die ik echt verschrikkelijk saai vond.
Andersom: The Sixth Sense!
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Karbonkel die is pas eng !
Idd, ik was echt bang dat we nooit meer konden lezen en schrijven