menu

Film / Toplijsten en favorieten / Films die wel/niet in de flop 100 horen

zoeken in:
Deze mag er van mij uit:
2001: A Space Travesty

Daarvoor in de plaats mag deze erin:
Dracula 3000

SLK
Wat dacht je van Hercules in new York van Arnold of The Italian Stalion van Stalone. Als je dat ziet krijg je pijn aan je ogen

Epic movie

die staat echt HEEL erg hoog in mij Flop 100

wat een afgrijselijke, irritante, totaal niet grappige, slechte-humor-bevattende film.

Wel:

- Ali G indahouse.
- Nutty Professor 2: The Klumps.

Niet:

- Spiceworld.
- Feestje! (net gezien, maar toch zeker niet slecht.)

606 schreef:
On Deadly Ground (1994)

omdat hij gewoon niet slecht is en ik me elke keer vermaak

Steven seagal moet je ook als humor beschouwen.

[quote]soom schreef:
Wel:

- Ali G indahouse.
[quote]

Ali G is leuk, die film had veel beter gekund, maar het is zeker geen slechte film

N811 schreef:

606
N811 schreef:
(quote)

dus niet he

veron35
Nou, hij kan gewoon niet acteren. Dat is een feit.

Film Pegasus (moderator)
Seagal is toch gewoon humor. Actie met een vleug humor. 't Is zo dat Under Siege en co de moeite waard maakt. De films in de flop 100 zijn die Seagalfilms die zich te veel aux serieux nemen.

veron35 schreef:
Nou, hij kan gewoon niet acteren. Dat is een feit.

Niet bij al zijn films! Zo zet hij in Marked for Death gewoon een prima rol neer, zijn beste rol vind ik! Ik heb vele Hollywoodsterren veel minder zien acteren dan Seagal doet in zijn beste films! Ik moet toegeven dat na Exit Wounds de stekker er bij hem uit is gegaan wat betreft acteerprestaties. Echt te slecht voor woorden soms......

Mescaline (moderator)
Seagal kijk je niet voor het sterke verhaal en het goede acteren..
Seagal kijk je als je even simpele actie film wilt kijken.. op een paar mindere films na(die geen eens slechtwaren ) zijn de films altijd de moeite waard..
Je moet ervan houden zelfde verhaal met van damme en dolph lundgren..

Alone in the dark vind ik niet echt in de flop 100 horen, er zijn echt wel een pak slechtere films dan deze...

wo2-Freak
The Last Drop die hoort op nmr.1 van flop 100

Pastichio Rocker
Transformers mag er wel in van mij. En Star Wars Episode III: Revenge of the Sith ook wel. Battlefield: Earth mag er wel uit. Hoewel het een bij elkaar geraapt zooitje jatwerk is, heb ik veel slechtere films gezien.

Dick2008
Mr Magoo en The Thunderbirds horen niet in die lijst, zo slecht zijn die niet . The Last Flop ... ik bedoel The Last Drop mag er wel degelijk in.

Halloween 3 hoort m.i. absoluut niet in de flop 100. Vooral het foute verwachtingspatroon (geen Michael Myers) is de reden van deze lage score, maar los van het gebruikelijke Halloween-concept is dit derde deel best een goede film.

Moonwalker hoort er overduidelijk niet in.

wat heb iedereen tegen de last drop,mischien niet de beste film,maar er zijn volgens mij ook slechtere. van mij mag die er dus wel uit

Dick2008
:W
masterjar schreef:
wat heb iedereen tegen de last drop,mischien niet de beste film,maar er zijn volgens mij ook slechtere. van mij mag die er dus wel uit

Rustig maar, hij staat er nog niet eens in, daarvoor heeft hij te weinig stemmen.

Niet: Crossroads ( toch best leuk?) en Psycho: All American girl

Wel: Norbit, Scare Crow

speranza
Wild orchid (1990) hoort zeker niet thuis in de flop 100. Wat is er mis met mooi in beeld gebrachte erotiek? Een vrouw als Carré Otis is toch onweerstaanbaar?

Yourney to the end of the night. Om ervan in slaap te vallen. 10tn and wolf. Had hier meer van verwacht. Ook zo'n film waarvan ik dacht: Waar heb ik naar zitten kijken??.

Halloween 3 moet erin ieder geval uit. Een van de meest under-rated films ooit!

Edit: Ik zie dat die er al uit is. Dan nog moet de score veel hoger.

the 18 year old virgin. Ik vondt het echt een bagger film, volgens mij was het budget ook heel laag want ik vondt het heel goedkoop gefilmt en de kleuren ook. En nee dat lag niet aan mijn instellingen van de tv/dvd wat dan ook. Sowieso zijn er al drieduizend van zulke films gemaakt.

Ernest Scared Stupid mag van mij wel uit de flop 100.

En dan kan The Celestine Prophecy, Little Man of The Wicker Man die plek wel invullen.

Chainsaw schreef:
Ernest Scared Stupid mag van mij wel uit de flop 100.
wat mij betreft mogen alle huidige Ernest delen (1 t/m 4) uit de floplijst, om vervangen te worden door de andere Ernest delen (5 t/m 9).

over the top met Sylvester Stallone. lachwekkend gewoon

Piranha Part 2: The Spawning en The Island Of Dr. Moreau eruit.

Halloween van Rob Zombie en The Amityville Horror (2005) erin.

En dan mag er nog extra ruimte gemaakt worden voor Blood Scarab. Verschrikkelijk.

Dick2008

De Zeemeerman
Mr Magoo (ongelooflijk en nog zo hoog ook)
Troop Beverly Hills (echt geen flop)
Thunderbirds
Striptease

De oudste film die erin staat is van 1972.............Juist.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:24 uur

geplaatst: vandaag om 15:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.