menu

Film / Toplijsten en favorieten / Films die wel/niet in de flop 100 horen

zoeken in:
veron35
Er is ook al zo'n topic over de top 250 en nu dus ook over de flop 100. Niet thuishoren doen:

Plump Fiction
Alle Revenge of the Nerds
2001: A Space Travesty
Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000
The Adventures of Pluto Nash
From Dusk till Dawn 2: Texas Blood Money
Repossessed
Grease 2
Teenage Mutant Ninja Turtles III
Highlander III: The Sorcerer
Epic Movie
Dennis the Menace

Veel komedies dus die er onnodig in staan. Wel erin mogen:

Cyborg
High School Musical
Home Alone 3
Home Alone 4
Hulk
King Ralph
The Mummy Returns
Wild Wild West
Vertical Limit
De Schippers van de Kameleon
The Scorpion King

Dat zijn de films die wel voldoende stemmen hebben, maar een veel te hoog gemiddelde.

met dennis de menace ben ik het eens die hoort daar niet echt thuis

maar cyborg,king ralph en vertical limit ben ik het niet mee eens mijn mening dan en ik zal die flop100 eens bekijkken

Film Pegasus (moderator)
Revenge of the nerds zijn net als de meeste Police Academy's gewoon voorbestemd voor de flop 100. Echt enorm slechte humor en ergerlijke films.

606
On Deadly Ground (1994)

omdat hij gewoon niet slecht is en ik me elke keer vermaak

Film Pegasus (moderator)
Mogen er ook in:

Eragon
Ghost rider
Dumb and Dumber
Little man

veron35 schreef:
Wel erin mogen:
Hulk
Wild Wild West

, vooral die tweede

Wild Wild West is als Batmin & Robin. Beetje duf om ze niet leuk te vinden

Film Pegasus (moderator)
Onderhond schreef:

Zijn idd meer 'faute' films dan slechte films. Ergens is er toch nog iets leuks in en kan het ook bij mij nog op een glimlach rekenen.

Onderhond schreef:

t Is me de film niet waard om daarover een hele boom op te zetten. Bij Plan 9 from Outer Space a la.

Maar de voorbeelden die je geeft waren wat mij betreft echt niet te pruimen, omdat ze zichzelf te serieus namen. Batman & Robin nog een streepje erger dan WWW

omdat ze zichzelf te serieus namen

Hier kan ik dus echt niet bij

Je moet al zwaar je best doen om ook maar enige serieux in deze films terug te vinden. Integendeel, ze lachen smakelijk met zichzelf en met het genre dat ze misbruiken.

Batman & Robin maakt het superhero gebeuren toch lekker belachelijk ?

t Is me de film niet waard om daarover een hele boom op te zetten.

We kunnen beter kijken hoe we 2046 nou een keer wél voorbij DD krijgen.

Ik vind het anders best jammer dat lollige zichzelf niet serieus nemende en genre in de zeik zettende kostuumbals afgedaan worden als té serieus.

Men zegt van Stalker ook niet dat de humor niet echt werkte ...

kos
Onderhond schreef:
.

garlic senior
wel in de flop 100:

Hudson Hawk
Disturbed
Pandora Machine
The Tigger Movie
Dr. Dolittle
Dr. Dolittle 2
Kull the Conqueror
Ocean's Twelve
Ocean's Thirteen
Sound of Thunder, A
Vanity Fair
Wedding Planner, The
Pacifier, The
Jackass: Number Two
Inspector Gadget 2

niet in de flop 100:

Air Bud
Inspector Gadget
Patriot, The

Sowieso horen The Patriot, On Deadly Ground en Street Fighter er natuurlijk NIET in!

over welke The patriot heb je het dan die van steven seagal of die van mel gibson
want die van gibson hoort daar niet in

Die van Seagal, want die staat er op dit moment in, net als die andere twee......Belachelijk, zijn best leuke films.......Toch?

veron35
The Silense of the Hams hoort er ook niet in.

Leland Palmer schreef:
Die van Seagal, want die staat er op dit moment in, net als die andere twee......Belachelijk, zijn best leuke films.......Toch?

Als je 12 tot 16 jaar oud bent wel, daarna worden ze toch echt wel minder. Er zijn echter wel slechtere films, bijna iedere film van JC van Damme hoort er wel in thuis.

garlic senior
ik vind ook dat The Patriot uit de flop 100 mag, want het is een vermakelijke film.

- Honneponnetje
- Repossessed
- Costa!
- Striptease
- Al die Ernest films, staan in de top 20, heb ze niet allemaal gezien maar toch soms nog wel om moeten lachen.

Allemaal niet zo'n goede films inderdaad, maar de doelstelling van de films wordt toch vaak wel gehaald.
Wat ik erger vind is bijvoorbeeld een dure grootst opgezette film als King Kong van PJ, die zichzelf volledig serieus neemt, maar dan zo verschrikkelijk de plank misslaat.

moet erin: saving private ryan

garlic senior
Ik had Inspector Gadget herzien en ik vind dat deze toch verdiend in de flop 100 staat

arshad schreef:
moet erin: saving private ryan

Jou hele top tien (behalve Face/Off) eerder

Mescaline (moderator)
On deadly ground met steven seagal hoort zeker niet in de flop 100 thuis.. is best een vermakelijk filmpje met enige steven seagal moves en een pakkend verhaal..

606
Leland Palmer schreef:

zeker die moeten eruit

Costa! en Air Bud moeten eruit. Uitstekende doelgroepfilms.

The Last
Film Pegasus schreef:
Mogen er ook in:

Dumb and Dumber

Film Pegasus (moderator)
Bij films als Dumb and dumber heb ik zelfs plaatsvervangende schaamte. Dat je hier een film van wil maken is al een flop op zich. De film is gewoonweg irritant zelfs.

Nee hij is juist briljant. My kind of humor en een paar acteurs wat goed bij elkaar past in dit concept.
Wat er dan wel in moet? Tsjaa ... Waterworld bijvooorbeeld. Wat een vreslijk irritante film is dat.

Van de films die erin staan en die ik gezien heb zijn over het algemeen wel terecht.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:35 uur

geplaatst: vandaag om 02:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.