menu

Film / Toplijsten en favorieten / Slechte Nederlandse films om te lachen

zoeken in:
Misschien dat andere het ook wel eens meegemaakt hebben,met een groep vrienden een lekkere slechte nederlandse film kijken, zodat je vervolgens niet meer bij komt van het lachen.

Heeft er iemand nog leuke tips voor die genre? (en waar ook nog wel aan te komen is)

Wat een onzin topic.

Wat een onzin reactie, ik vroeg om tips voor een genre. Niet op een wijze opmerking. Als iedereen bij elk topic wat die onzin vind zo'n reactie gaat plaatsen is de lol er snel vanaf.

Filmpje! voldoet wel aan je omschrijving.

neo (crew)
De ultieme tip; De Zeemeerman.

En 'De Vriendschap', maar dan eigenlijk alleen voor de openingsscène. Anders misschien ook 'Intensive Care' (schijnt het goed te doen op dat gebied), hoewel ik daar zelf niet meer om kon lachen zo slecht.

Feestje!
Shouf Shouf Habibi!
'n Beetje Verliefd.

Mug
De Johnsons is mijn favoriet. Echt ontzettend spannend, een zoektocht naar een vogelsoort genaamd 'de kwak' (de kwak bestaat ook echt, maar dat terzijde). Dat er wat losgeslagen creeps rondlopen in de Biesbosch dat krijg je er dan gratis bij.

Het Schnitzelparadijs
`n Beetje Verliefd
Shouf Shouf Habibi
Ellis in Glamourland
Turks Fruit ( alhoewel het soms ook om te huilen is, zo slecht )
Schatjes 1/2

En ongetwijfeld nog heel veel meer.....

Tsjah, als men zo gaat beginnen kan het topic gesloten worden en kan men beter een topic openen 'de slechtste NL films aller tijden' oid.

n' beetje verliefd is toch wel erg slecht

IveLoveMovies
De Zeemeerman staat als ik me niet vergis nog altijd op nummer 1 in de flop op MM.

Of dit terecht is weet ik niet heb hem namelijk nog nooit gezien

Pruimenbloesem en De Zeemeerman natuurlijk.

Niet eens met De Zeemeerman. Ken tig slechtere films.

En omdat Herrebout zo'n innemende man is natuurlijk...

Is ook niet de slechtste film, aangezien ik er behoorlijk mee kon lachen (al dan niet zo bedoeld door Herrebout/Houwer).

Ah, zag zo gauw het ...om te lachen niet.

Is Intensive Care nog niet genoemd???

Quido schreef:
Anders misschien ook 'Intensive Care' (schijnt het goed te doen op dat gebied), hoewel ik daar zelf niet meer om kon lachen zo slecht.

Ah schandalig dat ik die vergeten ben inderdaad .

costa mag er ook niet zijn(:

de lamas

rose
Dat is geen film!

Ga Moordwijven kijken. Zo`n slechte film dat `ie gewoon grappig is...

combi
Joep Meloen

Boezem vriend

dat zijn toch wel de toppers op dit gebied!

Pastichio Rocker
Turks Fruit
De ontdekking van de Hemel

Maar die zijn meer slaapverwekkend.

Theo en Thea en de Ontmaskering van het Tenenkaas Imperium

Pastichio Rocker
Ja, met Marco 'Cruise Control' Bakker!

Gast
geplaatst: vandaag om 10:19 uur

geplaatst: vandaag om 10:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.