• 12.229 nieuwsartikelen
  • 165.666 films
  • 10.697 series
  • 30.882 seizoenen
  • 623.215 acteurs
  • 194.923 gebruikers
  • 9.098.855 stemmen

Beste film van 2002 - poll

zoeken in:

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Kweenie of ik dit mag doen, maar ik wil toch graag even melden dat volgens de 57 MovieMeter bezoekers die de 'Beste Film van 2002' - poll hebben ingevuld Donnie Darko de beste film van het afgelopen jaar is! Donnie Darko wist 264 punten te behalen en liet daarmee de concurrenten Mulholland Drive (183) en The Lord of the Rings: The Two Towers (115) ver achter zich.

Klik hier voor de volledige uitslag

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Zo, One Hour Photo net geen TOP-10 plaats. Wel lekker hoog, dus ik ben weer een beetje gelukkig vandaag

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb Donnie Darko zojuist gehuurd, maar ik vind het maar een dubieuze uitslag.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Als je hem nog niet teruggebracht heb, dan stel ik voor dat je hem vanmiddag nog eens gaat kijken.

blabla

• 2070 berichten
  • 5157 stemmen

Wat me eigenlijk tegenvalt is dat van de bijna 2000 gebruikers maar 59 mensen de lijst hebben ingevuld.

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Als je hem nog niet teruggebracht heb, dan stel ik voor dat je hem vanmiddag nog eens gaat kijken.

De film ligt nog aardig vers in m'n geheugen, dus dat lijkt me niet noodzakelijk.

NERD

• 1688 berichten
  • 1346 stemmen

blabla schreef:

Wat me eigenlijk tegenvalt is dat van de bijna 2000 gebruikers maar 59 mensen de lijst hebben ingevuld.

Tel maar eens hoeveel van de 2000 gebruikers (leuk woord ) geregeld bij films post. Dat zullen er denk ik rond de 60 a 70 zijn als je het heel ruim neemt. Dus wat dat betreft is er veel gereageerd.

Denk ook het feit dat het geen officiele MovieMeter poll was (dus link op de hoofdpagina) veel aan de "slechte" respons heeft bijgedragen. Nu wisten eigenlijk alleen de die-hards er van

FeZ

• 458 berichten
  • 2951 stemmen

ai ai ai, deze poll had ik bijna over het hoofd gezien. Nog maar even rap ongevuld

mckiller

• 252 berichten
  • 974 stemmen

donnie darko

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Cidade de Deus

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

The Pianist

Spetie

• 38582 berichten
  • 6590 stemmen

25th Hour

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Ik ga voor Adaptation. en Minority Report.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

donnie darko.

JDSsmetje

• 6566 berichten
  • 2203 stemmen

Gangs Of New York

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.