- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste film van 2002 - poll
Beste film van 2002 - poll
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Kweenie of ik dit mag doen, maar ik wil toch graag even melden dat volgens de 57 MovieMeter bezoekers die de 'Beste Film van 2002' - poll hebben ingevuld Donnie Darko de beste film van het afgelopen jaar is! Donnie Darko wist 264 punten te behalen en liet daarmee de concurrenten Mulholland Drive (183) en The Lord of the Rings: The Two Towers (115) ver achter zich.
Klik hier voor de volledige uitslag
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Zo, One Hour Photo net geen TOP-10 plaats. Wel lekker hoog, dus ik ben weer een beetje gelukkig vandaag
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Ik heb Donnie Darko zojuist gehuurd, maar ik vind het maar een dubieuze uitslag.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Als je hem nog niet teruggebracht heb, dan stel ik voor dat je hem vanmiddag nog eens gaat kijken.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5157 stemmen
Wat me eigenlijk tegenvalt is dat van de bijna 2000 gebruikers maar 59 mensen de lijst hebben ingevuld.
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
De film ligt nog aardig vers in m'n geheugen, dus dat lijkt me niet noodzakelijk.
NERD
-
- 1688 berichten
- 1346 stemmen
Wat me eigenlijk tegenvalt is dat van de bijna 2000 gebruikers maar 59 mensen de lijst hebben ingevuld.
Tel maar eens hoeveel van de 2000 gebruikers (leuk woord ) geregeld bij films post. Dat zullen er denk ik rond de 60 a 70 zijn als je het heel ruim neemt. Dus wat dat betreft is er veel gereageerd.
Denk ook het feit dat het geen officiele MovieMeter poll was (dus link op de hoofdpagina) veel aan de "slechte" respons heeft bijgedragen. Nu wisten eigenlijk alleen de die-hards er van
FeZ
-
- 458 berichten
- 2951 stemmen
ai ai ai, deze poll had ik bijna over het hoofd gezien. Nog maar even rap ongevuld
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Ik ga voor Adaptation. en Minority Report.