menu

Film / Toplijsten en favorieten / Beste film van 2002 - poll

zoeken in:
Kweenie of ik dit mag doen, maar ik wil toch graag even melden dat volgens de 57 MovieMeter bezoekers die de 'Beste Film van 2002' - poll hebben ingevuld Donnie Darko de beste film van het afgelopen jaar is! Donnie Darko wist 264 punten te behalen en liet daarmee de concurrenten Mulholland Drive (183) en The Lord of the Rings: The Two Towers (115) ver achter zich.

Klik hier voor de volledige uitslag

lindastuurman
Zo, One Hour Photo net geen TOP-10 plaats. Wel lekker hoog, dus ik ben weer een beetje gelukkig vandaag

Ik heb Donnie Darko zojuist gehuurd, maar ik vind het maar een dubieuze uitslag.

Mik
Als je hem nog niet teruggebracht heb, dan stel ik voor dat je hem vanmiddag nog eens gaat kijken.

Wat me eigenlijk tegenvalt is dat van de bijna 2000 gebruikers maar 59 mensen de lijst hebben ingevuld.

Als je hem nog niet teruggebracht heb, dan stel ik voor dat je hem vanmiddag nog eens gaat kijken.

De film ligt nog aardig vers in m'n geheugen, dus dat lijkt me niet noodzakelijk.

blabla schreef:

Wat me eigenlijk tegenvalt is dat van de bijna 2000 gebruikers maar 59 mensen de lijst hebben ingevuld.

Tel maar eens hoeveel van de 2000 gebruikers (leuk woord ) geregeld bij films post. Dat zullen er denk ik rond de 60 a 70 zijn als je het heel ruim neemt. Dus wat dat betreft is er veel gereageerd.

Denk ook het feit dat het geen officiele MovieMeter poll was (dus link op de hoofdpagina) veel aan de "slechte" respons heeft bijgedragen. Nu wisten eigenlijk alleen de die-hards er van

FeZ
ai ai ai, deze poll had ik bijna over het hoofd gezien. Nog maar even rap ongevuld

donnie darko

Reinbo
Cidade de Deus

Lad
The Pianist

25th Hour

The Last
Ik ga voor Adaptation. en Minority Report.

combi
donnie darko.

Gangs Of New York

Gast
geplaatst: vandaag om 23:18 uur

geplaatst: vandaag om 23:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.