- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Lol, ik vind juist dat ie een cute koppie heeft. En het contrast met dat lichaam, daar hou ik wel van
Ik zeg ook niet dat ik er een relatie mee zou willen, maar om naar te kijken vind ik het niet erg. (en ik wist zo gauw geen acteur met beetje flinke tattoos
)
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Nee, ik zat ook te zoeken naar een man met tattoo's die ik mooi vind, maar is lastiger dan gedacht.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Mocht The Rock willen, dat ie op Bing leek. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen

Kom toch weer bij Colin uit. Heerlijke vent.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Colin lijkt me een relaxte coole gast die je helemaal het leplazurus kan laten lachen als hij op stoom is.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
En de aller, allerlekkerste natuurlijk:

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tsja die lijkt me dan weer veeeeeeeeeeeeeels te serieus en zweverig.
Zo'n wijndrinker ipv bier.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Johnny lijkt me een heerlijke, sarcastische man. En anders doet hij maar gewoon alsof hij Jack Sparrow is.
wenna89
-
- 186 berichten
- 46 stemmen
Nee Johnny depp doet niks bij mij
behalve dat het een goede acteur is
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Johny was vroeger wel een favoriet. Nu doet het me niet zo veel meer. Colin is het ook niet voor mij. Ook allebei geen mooie tattoos imo.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Lol, ik vind juist dat ie een cute koppie heeft. En het contrast met dat lichaam, daar hou ik wel van
Ik zeg ook niet dat ik er een relatie mee zou willen, maar om naar te kijken vind ik het niet erg. (en ik wist zo gauw geen acteur met beetje flinke tattoos
)
hij is leu-heuk!
wenna89
-
- 186 berichten
- 46 stemmen
brad pitt is wss tig keer genoemd maar als ik een film met hem erin zie denk ik altijd wauw 

wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2637 stemmen
Johnny lijkt me een heerlijke, sarcastische man. En anders doet hij maar gewoon alsof hij Jack Sparrow is.
. Johnny is een geweldige kerel
.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2637 stemmen
Wat vind je trouwens van zijn tattoo's? Aangezien hij er ook een stuk of 10 heeft.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Bij hem past het wel. En het zijn ook niet zulke joekels, zo te zien zijn het voornamelijk wat kleinere. Plus ik denk dat elke tattoo bij hem wel een betekenis heeft. Als hij echt zijn hele armen en borst van boven tot onder vol had, zou ik het minder mooi vinden denk ik. Hou niet zo van die grote schilderijen op een lichaam.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Als je een tattoo doet, moet je het goed doen
Anders wordt je zo'n plaatjes boek.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Precies.
Als ik ooit toch besluit die tattoo echt te zetten, is het een weloverwogen keuze.
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Hij heeft in een film meegespeeld (Once Upon a Time In Mexico)
Enrique Iglesias

Mijn favoriete artiest ook qua muziek =)
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Enrique is een mooie, zwoele man. Sex stem.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ja, er is weinig kerel aan, dat klopt. I can be your hero baby.. I can kiss away the pain..
Juist ja. 
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
BABY I LIKE IT!!!
Nou ja, dat liedje dan, Enrique is niet lelijk maar inderdaad iets te "metro" voor mij. Maar dat liedje vind ik super! 
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Liedje is wel echt goed
, een typische 'metro' is het wel moet ik zeggen, maar heb met hem ooit gesproken backstage en is echt een vriendelijke vent zonder sterallures...
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Hij lijkt me wel down to earth ja. 
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
(ietwat) smooth, maar toch wel leuk: usher!