menu

Mijn Updates +
Film / Toplijsten en favorieten / De allerlekkerste acteur

zoeken in:
nou om even wat evenwicht te krijgen nu ook een topic over de meest sexy acteurs. Voor mij is het Brad Pitt in Fight Club:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.project-mayhem.ndo.co.uk/bpgq.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Linda
oke mijn lijstje is errug lang:
Johhny Depp , Brad Pitt , Tom Cruise (alleen met lang haar , geen idee waarom),
Vin Diesel , Keanu Reeves , Heath Ledger , James Franco , Pierce Brosnan. En nog heel veel meer maar ik kom er ff niet op.

EmDee probeert niet jaloers te worden.

Linda
haha nou jij blijft de nummer 1 hoor emdee wees niet bang

lindastuurman
PLAATJE KOMT TERUG...wees niet bang!

je gaat me toch niet vertellen dat je dat typische Amerikaanse hoofd aantrekkelijk vindt, Linda? (En inderdaad, da's wel een heel oud plaatje)

Yak
Komaan Jos, dit doe je alleen om weer een discussie met Linda over RW te ontlokken.

lindastuurman
je gaat me toch niet vertellen dat je dat typische Amerikaanse hoofd aantrekkelijk vindt, Linda? (En inderdaad, da's wel een heel oud plaatje)

Mijn mening is mijn mening, mijn gevoel is mijn gevoel, mijn waanzin is mijn waanzin....

"What does T.S. stand for?
- Terribly Sexy"

GODDAMN RIGHT!

Used to be Terribly Sexy, but Jos2 changed it...

Overigens vind ik hem er wel goed uitzien op die foto. Heeft iets guitigs.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.allstarz.org/~marsden/candids_files/cricket2.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

James Marsden

Brad Pitt, no doubt. Op de voet gevolgd door Johnny Depp, en ik moet zeggen dat Ralph Fiennes er ook mocht wezen in Red Dragon.

The one and only: Ewan McGregor!!!

Lis
Tom Cruise!

Dolph Lundgren!!!

ben affleck is de lekkerste
een vraagje hoe kun je plaatjes plaatsen?

Jude Law!
Ook Johnny Depp, Benicio Del Toro, Guy Pearce, en Hugh Grant in About a boy.

Robert Mitchum.

James Dean

Mel Gibson

Als man heb ik er wat meer kijk op heb en ik zeg jullie hier nu hoe het is. Brad Pitt is de enige sexy man op aarde! Discussie gesloten.

hahaha

StuF, je moet wel lef hebben om dat te zeggen

tyleet11 schreef:

The one and only: Ewan McGregor!!!

I totally agree

En over Brad Pitt; ik snap zeker wat iedereen in hem ziet, maar hij is zo, Brad Pitt... Ik kan hem alleen maar als het plaatje Brad zien en niet als iemand met wie je een milkshake drinkt in de snackbar. Niet dat dit een voorwaarde is om iemand sexy te vinden, maar goed, ik kan het niet beter uitleggen.
Met Ewan zou ik liever een milkshake drinken.
(waar je zoal over na kunt denken. ik zie me al zitten)

Linda
Mijn 500ste berichtje alweer!
ff dit lijstje updaten : Johnny Depp, James Franco, Viggo Mortensen en Vin Diesel

telt Yoda als acteur???

Oke Hier komen ze voor mij:
JOhnny Depp
Brad Pitt (de uitvoering met lang haar)
Heath Ledger
Hugh Jackman
Tom Cruise (ook voor hem geldt de uitvoering met lang haar)
Will Smith
Ewan McGregor

ehh.... yoda??????

Geef mij maar Jar-Jar !

ooh, die staat met stip op 2

Dom de Luise als Pizza the Hut?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:59 uur

geplaatst: vandaag om 13:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.