- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Dan hebben we dezelfde smaak. Genoeg voor ons allebei, denk ik zo. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Mooie ogen hoort trouwens ook nog in dat rijtje thuis. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Ja. liefst lichte ogen bij dat donkere haar, maar een mooie bruine kleur vind ik ook wel goed.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
We moeten maar eens op een terrasje chicks gaan spotten.
.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Lekker ouderwetse en ordinaire vleeskeuring. Ik ben voor. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Lorelai was wel sweet maar de babe uit de serie vind ik toch wel Melissa McCarthy (Sookie)
.
Inderdaad een heel leuk mens ja, en zeker als Sookie 

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pretty fucking sweet!
. Vooral die eerste foto, die make-up. Really nice.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Really? Daar vind ik nou werkelijk niks aan. Beetje een muppet.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Mweugh, dat vind ik echt niks. Miss Piggy, en niet alleen omdat ze gezet is.
[Edit: lol, Eline en ik op één lijn!]
Ik heb laatst weer eens wat (oudere) films gekeken en kwam deze vergeten mooie vrouwen tegen:
Alison Doody (Indiana Jones and the Last Crusade, King Solomon's Mines)

Zij is nog steeds een hele mooie vrouw:

En Dominiqua Sanda (Novecento)

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat origineel
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Vooral die eerste foto, die make-up. Really nice.
Vind dat ook een hele leuke foto ja. En als ik haar zo als Sookie zie krijg ik alweer helemaal zin om Gilmore Girls te kijken. Misschien leuk om eens samen te kijken 
Edit: Erg origineel ja, zag het al aankomen nadat ik haar geplaatst had. Gelukkig is wat riesma plaatst allemaal stukken beter 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Ik dacht inderdaad ook aan Miss P., maar ik verpakte het maar even anders. Het komt dan inderdaad over alsof ik het zeg omdat ze gezet is, maar dat vind ik juist leuk, stevigere vrouwen zien langskomen. Haar hoofd is alleen een beetje tsja.... muppet-achtig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wou GG toch nog wel een keer gaan kijken, wel een ideetje
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een mens gaan vergelijken met een muppet, dan is je vergelijkings-materiaal wel heel beperkt.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Wat origineel
.

Een mens gaan vergelijken met een muppet, dan is je vergelijkings-materiaal wel heel beperkt.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Tsja, daar moet ik aan denken als ik haar zie. Volgens mij is het niet zo vreemd hoor. Heb jij het nooit dan, als je iets of iemand ziet dat het je aan iets geks laat denken?
En zeker bij foto is vind ik haar best een Miss Piggy hoofd hebben. Als je dat zelf niet ziet....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig heb ik daar geen last van. Homo-sapiens doen me altijd denken aan andere homo-sapiens, geen poppen.
Ik vind het overigens knapper dat je miss piggy erin ziet maar goed.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Ik heb jou vrouwen al voor ergere dingen uit zien maken, Naomi Watts, maar dat terzijde.
Famke is echt een schoonheid Quincy. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Miss Piggy is natuurlijk gewoon ontzettend hot 

Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Gelukkig heb ik daar geen last van. Homo-sapiens doen me altijd denken aan andere homo-sapiens, geen poppen.
Ik vind het overigens knapper dat je miss piggy erin ziet maar goed.
Onzin, vergelijkingen van mensen met poppen en zélfs dieren worden constant gemaakt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb jou vrouwen al voor ergere dingen uit zien maken, Naomi Watts, maar dat terzijde.
Totaal niet relevant. Gaat er ook niet om of het erg is, gaat er mij om dat die vergelijking nogal lomp is. Maar goed, beetje off-topic zo.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Onzin, vergelijkingen van mensen met poppen en zélfs dieren worden constant gemaakt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zeker, al vind ik dat lomp. Gewoon een pijnloze poging tot leuk doen, vergelijking slaat als een tang op een varken (ja ja woordspeling).
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Gelukkig hoeven we het niet allemaal met elkaar eens te zijn hier, zou niet goed komen. Melissa is gewoon een hele leuke, spontane vrouw die ik er beter uit vind zien dan de meeste lelijke sletten, met verbouwde gezichten, en een zogenaamde sexy uitstraling die hier voorbij komen 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Zeker, al vind ik dat lomp. Gewoon een pijnloze poging tot leuk doen, vergelijking slaat als een tang op een varken (ja ja woordspeling).
Ik heb het gevoel dat mensen zich hier persoonlijk aangevallen voelen omdat hun aandraging wordt bespot. Het is slechts een kwestie van smaak hè. Ze ziet er natuurlijk niet als een varken maar enige overeenkomsten met Piggy zie ik ook wel.
Leuke woordspeling, maar bedoel je niet ''pijnlijke''?
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Gewoon een pijnloze [sic] poging tot leuk doen, vergelijking slaat als een tang op een varken (ja ja woordspeling).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.