- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee, al ben ik zelf wel vrij dominant, dus het moet ook weer niet zo'n 'wijf' als Angelina Jolie zijn. Sorry voor de woordkeuze, maar ik vind haar niet zo denderend en vind haar zwaar overrated.
Het w-woord, schande Eline
Maar bedankt voor je uitleg, ik houd ook niet van die muurbloem-vrouwtjes of stille meisjes.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen

Die zou ik niet zo maar hebben herkent...
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Natassia Malthe, is geloof ik een beetje een B-actrice maar daardoor niet minder mooi
bijzonder aantrekkelijke dame!
Jammer alleen van die Uwe Boll films 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Ze laat ons even haar naaldhak zien.. nou nou
mpd-psycho
-
- 20 berichten
- 0 stemmen
Natassia Malthe, is geloof ik een beetje een B-actrice maar daardoor niet minder mooi 
(afbeelding)
(afbeelding)
wat een lekker wijf 
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Ze laat ons even haar naaldhak zien.. nou nou
ik bedoel dus te zeggen dat die Uwe Boll films niet bijzonder goed zijn. (hoewel ik als 'rommel-liefhebber' best nog van zijn films kan genieten.)
Laat ik nog maar een keer met mijn favo 'girl-next-door' type komen. (Ik ben saai aan het worden, ik weet het!)
Alexis Bledel:

mpd-psycho
-
- 20 berichten
- 0 stemmen
is dat die chick die dat hoertje speeld in sin city?
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Bledel, groeit wel op je. Ik werd gedwongen om alle seizoenen van Gilmore Girls te kijken 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Verschrikkelijke serie over mensen die hele tijd sneller proberen te praten dan anderen.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Gilmore Girls is wel leuk, leuker dan Alexis zelf.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Het is wel echt een meisje-meisje.
Beetje zo'n teer poppetje. Erg mooie ogen wel.
mpd-psycho
-
- 20 berichten
- 0 stemmen
Goed prostituee geheugen
.
ik onthou het gezicht van elke prostituee die ik zie 
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Dat is bijna een volwaardige superkracht 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Gilmore Girls is een leuke serie en Alexis is ook wel een mooie meid, in ieder geval hele mooie ogen. Maar ik vond haar moeder leuker 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
100% met je eens Rianneke.

Lekkere milf !
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Gilmore Girls is een leuke serie en Alexis is ook wel een mooie meid, in ieder geval hele mooie ogen. Maar ik vond haar moeder leuker
Moeder is inderdaad leuker 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lorelai was wel sweet maar de babe uit de serie vind ik toch wel Melissa McCarthy (Sookie)
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

Christina Hendricks. Mad Men ligt al een tijd stof te happen maar ik ga nu toch maar kijken. Erg mooie vrouw, zeker niet dun en een zeer prettige uitstraling. Sowieso een tekort aan leuke redheads in filmland. Ook de serie lijkt me heel interessant. Na mijn Friday the 13th en mijn Russ Meyer reeks ga ik hier mee beginnen, on the other hand valt de Russ Meyer serie prima te combineren met een film/serie met Christina er in
. Dit kan wel eens top 10 materiaal gaan worden.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Christina Hendricks, ik kan er niks aan doen, maar voor mij staat die naam altijd synoniem voor haar eigen boezem. 
Las net dat ze oorspronkelijk blond is trouwens.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Mja, denk je? Het klinkt verwijfd, maar ze heeft wel een erg bleke huid, rood is misschien dus wel beter.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Ik kan je wel vertellen waar ik naar kijk/waar ik op val.
Ik hou van latina's, met lang donker haar, een ondeugend maar lief snoetje, en mooie volle borsten. Niet te slank, want ik heb niks met magere panlatten, een beetje vlees vind ik wel lekker. 
He, da's mijn smaak.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.