• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.636 acteurs
  • 199.331 gebruikers
  • 9.394.336 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Kan wel een kwestie van smaak zijn, maar dan hoef je nog niet zulke reacties erop te plaatsen. Het is ook altijd zo lekker makkelijk om een wat stevigere vrouw te pakken op uiterlijk en dan vooral het woord varken. En Miss Piggy is een varken, dus als je die vergelijking ziet (en vooral in haar gezicht) zie je dat ook met een 'echt' varken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik heb het gevoel dat mensen zich hier persoonlijk aangevallen voelen omdat hun aandraging wordt bespot. Het is slechts een kwestie van smaak hè. Ze ziet er natuurlijk niet als een varken maar enige overeenkomsten met Piggy zie ik ook wel.

Leuke woordspeling, maar bedoel je niet ''pijnlijke''?

Nee hoor, het paste hier toch in de context?

Dat mag je zien, net als dat je feedback krijgt op zo'n vergelijking. Een gezette vrouw vergelijken met miss piggy, tja, mag ik dat erg 'simpel' vinden?

Ik heb het gevoel dat mensen zich hier persoonlijk aangevallen voelen omdat hun vergelijkingen wordt bespot.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

riesma schreef:

(quote)
Naomi is vandaag een beetje gauw geïrriteerd? Het is gewoon een vergelijking die het eerste opkomt, heeft niets met leuk doen te maken. Net zo min als het met een varken te maken heeft.

Die mag je maken, net als dat ik mijn mening geef wat ik van zo'n vergelijking vindt. Beetje net zo conventioneel als een rondborstige vrouw vergelijken met Lolo Ferrari. Ik vind het een beetje oud en makkelijk worden.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Kan wel een kwestie van smaak zijn, maar dan hoef je nog niet zulke reacties erop te plaatsen. Het is ook altijd zo lekker makkelijk om een wat stevigere vrouw te pakken op uiterlijk en dan vooral het woord varken. En Miss Piggy is een varken, dus als je die vergelijking ziet (en vooral in haar gezicht) zie je dat ook met een 'echt' varken.

Het is niet gezegd dat diegene die een vergelijking maakt met Piggy ook doelt op een varken. Het is meer je eigen interpretatie van iemands vergelijking die een discussie aanwakkert. Niet dat dat persé verkeerd is overigens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beetje naïef..

Een vrouw als McCarthy wordt vergeleken met Miss Piggy, toeval? Ik weet zeker van niet. Maakt mij ook verder niet uit, je mag die vergelijking maken, maar ga dan niet verontwaardigd reageren als je daar feedback op krijgt. Gooi dan niet met stenen als je je in een glazen huis bevindt.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat mag je zien, net als dat je feedback krijgt op zo'n vergelijking. Een gezette vrouw vergelijken met miss piggy, tja, mag ik dat erg 'simpel' vinden?

Je doet net alsof het een hier cliché is om gezette vrouwen met Piggy te vergelijken, dat is absoluut niet waar. Het zijn de overeenkomsten die ze hebben in het gezicht, die ze minder zou hebben als ze wat slanker was, dat is waar. Maar ik heb hier al vaker gezette vrouwen zien worden gepost en nooit iets gelezen over een vergelijking met Piggy.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Nogmaals, er zijn nu al 3 mensen die haar qua gezicht wel kunnen linken aan Piggy, Qua vorm van gezicht voornamelijk. Over haar gewicht hoor je mij niks zeggen, dat heb ik hiervoor ook al aangegeven.

Beetje ophef om niks. Het is niet dat ik, of wij, hier dagelijks vrouwen uitmaken voor wat dan ook, maar bij deze meid spatte het er toevallig vanaf. (Net zoals ik die gast van BadBoyz Ratatouille noemde, sommige mensen hebben dat gewoon) En er is niet eens gezegd dat er verder iets mis met haar is.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die mag je maken, net als dat ik mijn mening geef wat ik van zo'n vergelijking vindt. Beetje net zo conventioneel als een rondborstige vrouw vergelijken met Lolo Ferrari. Ik vind het een beetje oud en makkelijk worden.

Maar die vergelijkingen zijn niet voor niets cliché, ze zijn bij iedereen bekend en komen daardoor het eerst in je op.

Naomi Watts schreef:

riesma schreef:

Mweugh, dat vind ik echt niks. Miss Piggy, en niet alleen omdat ze gezet is.

"Niet alleen". Het werkt in dit geval wel wat mee, maar het is vooral haar gezicht. Net als het bij Sita het geval is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

riesma schreef:

Maar die vergelijkingen zijn niet voor niets cliché, ze zijn bij iedereen bekend en komen daardoor het eerst in je op.

True. Ik geloof je wel hoor riesma, maakt mij ook niet uit verder. Ik vond het alleen een beetje een 'makkelijke' comparison, that's all.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Inderdaad makkelijk en heel vervelend voor ms Piggy!

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Vergelijkingen maken is toch niet zo erg, ik vergelijk dunne beentjes altijd met tandenstokers. Dat is gewoon het eerste waar ik aan denk, bij andere is een mollig iemand gelijk miss Piggy.

Maar nu we het toch over Sookie hebben doe mij deze maar

(afbeelding)

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik vond het alleen een beetje een 'makkelijke' comparison, that's all.

Als het alleen om haar spekrandjes ging wel, ja. Maar dat is dus geen punt voor mij. Hier iemand die ik wel leuk vind die ook wat meer vlees heeft: Erika Christensen.

(afbeelding)

(afbeelding)

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Heeft een beetje de uitstraling van een zandzak.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Ze heeft een harde uitstraling.. (sookieee, wat een naam)

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Mooie dame

U-96

• 11875 berichten
  • 2099 stemmen

Die tweede foto

Wow... mooie dame

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Anna Paquin is een mooie meid inderdaad, erg aparte uitstraling

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ook lekker van Nederlandse bodem:

(afbeelding)

Vivienne van den Assem

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Goudkust! Lekker maan...

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Zij was de enige reden om Zoop te kijken.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Erika Christensen

Een van de vele redeneen om Parenthood te kijken.

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Anna Paquin is een mooie meid inderdaad, erg aparte uitstraling

Dat is een hele mooie foto, daar was ik naar opzoek maar kon hem niet vinden

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Stond ook pas op pagina 14 ofzo

Amity

• 1786 berichten
  • 147 stemmen

Anna Paquin

Voor de liefhebbers, nog maar een weekje en dan begint True Blood weer!!!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Mooie meid, inderdaad.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ga binnenkort maar eens aan het eerste seizoen beginnen van True Blood, lijkt me toch wel leuk

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

Sandra Bullock kust Scarlett Johansson op de MTV Movie Awards.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Lucky Scarlett, arme Sandra

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dit soort zoenen doen zelfs 17 jarige disney sterretjes. Lame! .

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Dan was die zoen van Miley wel iets beter, terwijl dat niet eens echt was, hé Naomi

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.