- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Vast onlangs nog geweest, maar omdat ze weer single is 

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Vind je dat niet weer een beetje overdreven? Ik weet dat je haar als actrice niet leuk vind en alles, maar ze is niet lelijk, er zijn zat vrouwen die veel minder mooi zijn. Vind niet dat je haar fugly kan noemen, kom op 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt gelijk als je zegt dat alles goed op zijn plaats zit, en is in eerste instantie niet onaardig om te zien. Maar haar akelige uitstraling maakt haar een erg onprettige verschijning. En ik vind uitstraling toch wel enorm belangrijk, jammer voor haar dat ze de uitstraling van een muskusrat heeft
. Maar je hebt gelijk dat ik het wat dik aanzet omdat ik het een vreselijk kind vind
.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Ben je een beetje in een homoseksuele bui NW? 
Mooie foto hoor 
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Ze heeft wel een gigantisch grote hoofd en haar verhouding tegenover dat iele lijfje.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
I won't settle for sloppy seconds
.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Op beeld, in de HSM films, is ze best schattig. Alleen als ze praat niet zo.
En ze heeft mooi haar.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Niet slecht nee, maar soms veel te geknepen, alsof iemand haar tegelijkertijd wurgt.
Ik lijk Henk Jan Smits wel, snel ophouden met dat commentaar. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En ze kan prachtig zingen.
Dude..
.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Doe mij dan maar...

Niet echt heel fotogeniek, vaak erg gebotoxede look en te ordinair, maar op (bewegend) beeld zo mooi. En zij heeft pas een strot..
Én, een heel gevarieerd uiterlijk. Zij durft te experimenteren met haar looks en heeft lak aan wat de meute denkt. Top wijffie.
Dit weekend naar Burlesque!! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gebotoxed? Get real. En te ordinair? Matter of taste blijkbaar. En vind haar toch wel enorm fotogeniek. Op beeld, foto en in real life erg mooi, waar ik toch de voorkeur geef aan de laatste. Erg jammer dat ze momenteel, op persoonlijk niveau, in een dal zit (zie je ook af aan haar look). Helaas zie ik 'r maar eens in de drie á vier jaar. Beste vocaliste ooit, hands down.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Nou, als je sommige foto's van haar op google ziet, dan schrik je toch wel hoor.
Te veel make up, te veel Lady Gaga. Vind haar aantrekkelijker met lichte make up, of naturel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Photoshoot make up is wat anders dan wat ze normaal heeft, en die Lady Gaga look lijkt me ook niet zo vreemd als je op de hoogte bent over de thematiek van haar laatste studioalbum Bi-on-ic.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Eh nee, zo'n aanhangster ben ik niet van dr. Dus op de hoogte ben ik niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is ook geen verwijt natuurlijk, maar dat maakt die 'look' dus verklaarbaar.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Christina mag nog niet eens Lady Gaga haar voeten kussen wat stijl en entertainment betreft. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Lady Gaga zou blij mogen zijn wanneer een vrouw als Christina überhaupt haar voeten zou willen kussen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Qua strot misschien wel, maar voor de rest zeker niet, die tijd heeft ze wel gehad. Ze is niet meer zoals in haar top jaren, Christina is langzaam aan het aftakelen, zowel psychisch als met haar carriére. Lady Gaga begint net, zij is nu in haar piek. Maar goed het gaat hier om uiterlijk, en wat dat betreft ziet Christina er tegenwoordig uit als een mishandelde crack hoer.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
True, maar Christina vecht er wel voor om weer terug te komen, en met dat talent van haar zal het niet lastig worden. Lady Gaga is ook niet zo'n stabiele verschijning.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Mishandelde crackhoer? Lol. Nouja, dan vallen ik, Don Dijk, jouw vriend en wellicht nog miljoenen anderen op mishandelde crackhoeren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.