• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.147 gebruikers
  • 9.380.985 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Zolang jij psychisch niet goed in je vel zit zal het ook niet zo makkelijk zijn om weer terug te komen in die business. Zij heeft haar tijd gewoon gehad, ze moet gewoon eens aan haarzelf denken en aan haar zoontje, inplaats van sletterige optredens te geven in haar ondergoed, en zichzelf te laten fotograferen als ze helemaal onder de blauwe plekken zit.

Maar ach we kunnen altijd nog uitkijken naar de film. Joepie.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Elineloves schreef:

Mishandelde crackhoer? Lol. Nouja, dan vallen ik, Don Dijk, jouw vriend en wellicht nog miljoenen anderen op mishandelde crackhoeren.

Daarom zeg ik ook tegenwoordig. Hun reactie is op deze foto's, van vroeger dus. Ik weet uit betrouwbare bron dat mijn vriend haar tegenwoordig ook niet meer zo leuk vind. Zeker niet zo leuk als dat ze vroeger was.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Qua strot misschien wel, maar voor de rest zeker niet, die tijd heeft ze wel gehad. Ze is niet meer zoals in haar top jaren, Christina is langzaam aan het aftakelen, zowel psychisch als met haar carriére. Lady Gaga begint net, zij is nu in haar piek. Maar goed het gaat hier om uiterlijk, en wat dat betreft ziet Christina er tegenwoordig uit als een mishandelde crack hoer.

Je hebt al aardig zin in Burlesque dit weekend zie ik? .

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Haha ja heel erg Ach je weet hoe ik erover denk, ik doe het graag voor jou, en zolang ik maar bij jou ben maakt het niet uit naar welke film we gaan

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Elineloves schreef:

Te veel make up, te veel Lady Gaga. Vind haar aantrekkelijker met lichte make up, of naturel.

Tsjah, ik vind dit een vrouwelijk syndroom. Vrouwen denken dat ze met een dikke laag make up mooier worden. Of meisjes die een slechte huid proberen te verbergen met dat oranje camoufleer spul. Terwijl het er alleen maar lelijker van wordt.

Naturel is veel mooier

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Arme Christina. Ze schijnt zich speciaal op te maken voor jou.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Haha ja heel erg Ach je weet hoe ik erover denk, ik doe het graag voor jou, en zolang ik maar bij jou ben maakt het niet uit naar welke film we gaan

Adoring, insgelijks . Anders had ik donderdag wel willen gaan maar helaas dan al volgeboekt .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Awwww. Hoe lief.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Adoring, insgelijks .

Awwww, hoe lief terug.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Bah, kleffe boel hier

Thorak

• 6354 berichten
  • 1887 stemmen

moviemafketel schreef:

Tea Leoni

(afbeelding)

Brix schreef:

Andere Bell werkt (voor mij) ook wel, ding-dong!

(afbeelding)

(afbeelding)

Elineloves schreef:

Gisteren weer gezien in The Next Three Days:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Toch wel een favorietje van me.

laundromat schreef:

Omdat ik niet veel mooie foto's van d'r kan vinden, liet ik het maar zitten. Zij is het mooist in beweging en vooral als ze heel breed lacht. Bijzonder mooi/niet zo standaard vind ik: Jennifer Carpenter. Zij is de zus van Dexter. En in het echt getrouwd met 'Dexter'.

Dit is een mooie:

(afbeelding)

Niet dé lelijkste actrice maar ze komt in mijn top5, ook ''in beweging''.

l-d

• 276 berichten
  • 641 stemmen

Net een stukje revolutionary road aan het kijken...en ik moet zeggen dat Kate Winslet ieder jaar dat ze ouder wordt ook een beetje mooier wordt...Dat is tenminste een´echte´ vrouw..en daar is gezien de laatste pagina´s volgens mij wel een gebrek aan..ik snap niet wat er nou leuk is aan een vrouw die eerst 3u in de makeup moet zitten om er zo uit te zien en dat ze zonder echt niet knapper is dan jij en ik...ik wordt gewoon soms een beetje kriegel van dat al dat fake

l-d

• 276 berichten
  • 641 stemmen

Nou hier nog een± kate winslet Is toch mooi...

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Dat heb ik met Sandra Bullock en Kate Hudson. Al is Kate ook wel charmant.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Kate Winslet is zeker wel een mooie vrouw met een eigen uitstraling. Maar ze is niet altijd even mooi, ze heeft zo haar periodes

TragieStar.*

• 3473 berichten
  • 1632 stemmen

Vind Kate Winslet eigenlijk zoiezo een mooie vrouw, zeker nu ze al wat ouder is ! Ze word alleen maar mooier met de jaren haha.

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Maar ze is niet altijd even mooi, ze heeft zo haar periodes

Wat haar dus juist ook een echte vrouw maakt.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Omdat ze weer single is

(afbeelding)

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Goeiemorgen allemaal.

Zag haar vanmorgen, ze heeft wel wat:

(afbeelding)

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Een chagrijnig hoofd?

Eazy

• 569 berichten
  • 298 stemmen

AHWA schreef:

Omdat ze weer single is

(afbeelding)

Back on the market

eRCee

• 13443 berichten
  • 1980 stemmen

Naomi Watts schreef:

Beste vocaliste ooit, hands down.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Een chagrijnig hoofd?

Daar val ik op.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

En de grap is? Typisch weer iemand die niet verder kan kijken dan de commercie. Afgezien daarvan is ze vocaal gezien gewoon magistraal. Ik heb dan ook genoeg kennis op dit gebied (ook Etta James, Candi Staton, Bettye Lavette, Roberta Flack, to name a few). Beetje een nietszeggende reactie, maar ze zal nooit de waardering krijgen die ze verdient, vooral de know-nots die niet eens de moeite nemen zich te verdiepen in haar werk en niet voorbij de commercie kunnen kijken. En maar vrolijk hun mening geven. Om je nietszeggende reactie maar van een gepast repliek te voorzien: .

eRCee

• 13443 berichten
  • 1980 stemmen

De stelling is natuurlijk al ridicuul op zich, welke naam je er ook aan had verbonden. Maar dat het dan ook nog Christina Aguilera is...

Misschien moet je je eens verdiepen in klassiek geschoolde vocalisten, of laat miss Aguilera een stukje Bach zingen, dan zien we wel hoe goed ze is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Persoonlijk voorkeur, of moet ik mijn zinnen voortaan opbouwen met 'ik vind', zodat jij dat nuanceverschil wel kan opnemen? Genoeg klassieke zangeressen gehoord maar halen het nog lang niet bij La Equadorinha. Bovendien vind ik een stukje Bach of opera niet om aan te horen dus hoeft ze voor mij ook niet aan te beginnen. Maar kan ze het? Ik zou verbaasd zijn als ze het niet zou kunnen. Ze moet het gewoon niet willen. Maar je Mart Smeets toontje wat betreft Aguilera is veelzeggend. Daar kan ik weinig mee.

laundromat

• 2434 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Goeiemorgen allemaal.

Zag haar vanmorgen, ze heeft wel wat:

(afbeelding)

sylvia! ja die heeft zeker wel wat én ze kan acteren.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1980 stemmen

Naomi Watts schreef:

Persoonlijk voorkeur, of moet ik mijn zinnen voortaan opbouwen met 'ik vind', zodat jij dat nuanceverschil wel kan opnemen?

Bij dit soort absolute stellingen graag wel ja.

Bach kunnen zingen is nog wel wat anders dan het kwelen van een door iemand anders geschreven popsong. Los van wat je mooi vindt.

En Mart Smeets, wauw, bedankt!

M.Goodkat

• 1290 berichten
  • 1463 stemmen

Is het gedaan met Reynolds.?? Dan hell yes Come to me Scarlett

Thorak

• 6354 berichten
  • 1887 stemmen

AHWA schreef:

Omdat ze weer single is

(afbeelding)

Angelina Jolie word hier massaal afgekraakt om haar lippen (die ze van zichzelf heeft), maar zo´n opgedofte Barbie doos met volgespoten lippen (zichzelf aangedaan) word hier regelrecht de top 3 in gestemd...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.