- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Top 5 meest gehate filmpersonages
Top 5 meest gehate filmpersonages
Maximilian
-
- 209 berichten
- 253 stemmen
Kathy Bates in Misery
Ok, maar wat vond je van de film zelf?
Van wat ik hier lees is dat mensen namelijk vooral de personages opsommen van films die ze tergend kut vonden.
Mijn top 6:
1. Tom Green in Freddy Fot Fingered.
2. Adam Sandler (vooral in Little Nicky)
3. Georgina Ver-Focking-Baan in elke film waarin ik haar zie rondhuppelen.
4. De tergende chick uit Eden Lake.
5. Seann William Scott (aka The Stiffler) in bijna al z'n verschijningen.
6. Tony Montana
Green Destiny
-
- 254 berichten
- 1396 stemmen
1. Seth Rogan in al zijn rollen
2. Guido in La Vita é Bella
3. Frodo
4. Annie
5. Tony Montana
Maximilian
-
- 209 berichten
- 253 stemmen
Goed dat je het zegt; Tony Montana op de 6e plaats bij mij 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Harry Potter, Ron Wemel & Hermelien mogen er ook nog bij.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Ik gok pogingen om te laten zien dat ze uniek zijn ten opzichte van leeftijdsgenootjes.
Maximilian
-
- 209 berichten
- 253 stemmen
Nee, heb nog geen cijfer en mening bij Scarface gegeven, maar ik kan met zekerheid stellen dat ik Montana de allerbelabberdste rol van Pacino, ooít vind, en ik heb veel van de man gezien (paar honderd reeds bekeken films heb ik nog niet becijferd).
Uniek in de zin dat ik geen poster van een Cubaanse sigaar paffende, stijfgesnoven bootvluchteling boven m'n bed heb hangen? Inderdaad
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Amon Goeth in Schindler's List
En dus ook in't echt 
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Nee, heb nog geen cijfer en mening bij Scarface gegeven, maar ik kan met zekerheid stellen dat ik Montana de allerbelabberdste rol van Pacino, ooít vind, en ik heb veel van de man gezien (paar honderd reeds bekeken films heb ik nog niet becijferd).
Uniek in de zin dat ik geen poster van een Cubaanse sigaar paffende, stijfgesnoven bootvluchteling boven m'n bed heb hangen? Inderdaad
Vind het knap dat je al oordeelt nog voor je de film gezien hebt, kun je dat ergens leren?
flipsyde
-
- 858 berichten
- 1712 stemmen
Volgens mij bedoelt hij, dat hij de film al wel gezien heeft maar alleen nog geen cijfer en mening gegeven. Maar dat neemt niet weg dat het een rare opmerking is, wat een legendarische acteerprestatie van Pacino!
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Pacino speelt zijn rol gewoon over the top net zoals Ledger in The Dark Knight. Is eigenlijk niets zo glorieus aan..
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Onzin, als iets over the top is betekent dat niet gelijk dat het makkelijk is.
flipsyde
-
- 858 berichten
- 1712 stemmen
Pacino speelt zijn rol gewoon over the top net zoals Ledger in The Dark Knight. Is eigenlijk niets zo glorieus aan..
Wat een constatering. Over the top betekent niet dat het makkelijker is inderdaad, Pacino is gewoon Tony Montana. Hij maakt het personage helemaal eigen. Daarnaast is het helemaal niet een over the top acteur kijk naar serpico of scent of a woman, dus is het wel knap iemand zo te spelen. Hij word vaak verheerlijkt door veel jongeren omdat ze hem allemaal zo stoer vinden, maar daarom is het nog wel een prachtige rol.
Net als Heath Ledger als The Joker trouwens!
Maximilian
-
- 209 berichten
- 253 stemmen
Vind het knap dat je al oordeelt nog voor je de film gezien hebt, kun je dat ergens leren?
Als jij zou kunnen lezen (dit bewijst namelijk dat je dat niet kunt, wat doe je hier?), zou je hebben opgemerkt dat ik zei dat ik een paar honderd films reeds bekeken heb, maar nog niet op heb gestemd.
Hiermee geef ik dus aan, dat ik Scarface óók heb gezien, anders zou ik namelijk niet hebben kunnen oordelen dat ik zijn rol als Tony Montana z'n meest belabberde vond.

Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Als jij zou kunnen lezen (dit bewijst namelijk dat je dat niet kunt, wat doe je hier?), zou je hebben opgemerkt dat ik zei dat ik een paar honderd films reeds bekeken heb, maar nog niet op heb gestemd.
Las het inderdaad verkeerd maar daar moet ik bij zeggen dat je het geheel ook wel heel krom formuleerde. Ik zei niets over een eventuele stem die je niet had gegeven en daar begin je vervolgens op te hameren. Vraag me ook af wat die honderd films er mee te maken hebben.
Miron
-
- 744 berichten
- 74 stemmen
Die trut van een verpleegster in One Flew Over the Cuckoo's Nest.
Is rechtstreeks uit de hel gelopen.
Steve555
-
- 58 berichten
- 0 stemmen
Die trut van een verpleegster in One Flew Over the Cuckoo's Nest.
Is rechtstreeks uit de hel gelopen.
Nurse Ratched
Die van mij is uit Saving Private Ryan.
Joerg Stadler als Steamboat Willie toen ie dat mes in die amerikaan reeg, tergend langzaam.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Die van mij is uit Saving Private Ryan.
Joerg Stadler als Steamboat Willie toen ie dat mes in die amerikaan reeg, tergend langzaam.
Je vergist je. Die met dat mes is niet Steamboat Willie, dat is een andere Duitser.
Dat is een nogal vaak voorkomend misverstand bij Saving Private Ryan.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Leonardo Di Caprio en Kate Winslet in Titanic
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2312 stemmen
Chad Michael Murray in a Cinderella Story.
jipt
-
- 3461 berichten
- 3469 stemmen
Die grote neger uit de Green Mile staat bij mij met stipt op 1
Meerske
-
- 6 berichten
- 15 stemmen
Die 2 uit You've Got Mail omdat die elk jaar weer opnieuw op TV komen.
elias229
-
- 242 berichten
- 712 stemmen
1. nicolas cage
2. jan declair
3. filip peeters
4. will smith
5. die fbi gast van after the sunset
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Die 2 vrouwen uit 'The devil wears prada'.

Ugh.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
01. Aragorn, Frodo, Legolas,...
02. De 3 meiden uit Charlie's Angels
03. Hulk
04. Ieder acteur/actrice uit Twilight
05. James Bond
06. Anakin Skywalker (Episode I t.e.m. III)
07. Lara Croft
08. Batman (Begins en The Dark Knight)
09. Harry Potter, Ron Wemel,...
10. Neo
11. John Connor (Terminator 2)
12. Achilles (Troy)
13. Maximus
14. John Miller (Saving Private Ryan)
15. Rose & Jack (Titanic)
Een top5 is te moeilijk. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Phoe, jij haat wel veel zeg. En niet direct één personage, maar direct de halve cast van de film. 
sweinsteiger
-
- 2278 berichten
- 0 stemmen
Harry Potter, Ron Wemel & Hermelien mogen er ook nog bij.
?????
sweinsteiger
-
- 2278 berichten
- 0 stemmen
Die grote neger uit de Green Mile staat bij mij met stipt op 1
??????????
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
?????
Je kent die film Harry Potter? Dus het personage Harry Potter dat overigens ook de naam van de film draagt die haat ik dus. Hij heeft zo'n vriendje dat ros is en een vriendinnetje die alles weet. Begrijp je het nu?