menu

Film / Toplijsten en favorieten / Beste jonge acteurs: De Pacino, De Niro en Nicholson van deze generatie

zoeken in:
Ryan Gosling

Jesse Eisenberg
Michael Cera

Eazy schreef:
In De Site > Gebruikers > Beste jonge acteurs:

Beste of veelbelovende acteurs.

bij jong moet je maar denken aan een leeftijd tussen de 20 en 35.

(afbeelding)

James Franco

(afbeelding)

Emile Hirsch

(afbeelding)

Joseph Gordon-Levitt

Dit zijn drie hele goede inderdaad! Plus Ryan Gosling, die heeft mij de laatste paar jaar ook overdonderd.

Christian Bale is verreweg de beste op dit moment en niet omdat ie een oscar heeft gewonnen.

Vreemde oscar ook had meer een hoofdrol dan een bijrol.

Denzel Washington (is ook niet de jongste meer)
Leonardo DiCaprio
Russel Crowe
Edward Norton
Jason Statham (geen alleskunner maar gewoon fijn acteur om naar te kijken en zeker in het actie genre)

Voor de rest kan ik niemand bedenken van deze generatie die ook maar in de buurt komt eerlijk gezegd. Bale vind ik persoonlijk echt overrated net als Gosling trouwens.

kappeuter (crew)
Jake Gyllenhaal

Gyllenhaal zou ook boven aan mijn lijst staan. Niet alleen steengoed, maar ook heel gedreven. Perst voor elke rol het uiterste uit zichzelf en schijnt daar zelfs zijn sociale leven voor op te offeren.

Hij lijkt ook constant beter te worden, met Enemy (geniaal hoe hij twee identiek ogende karakters toch beiden een eigen gezicht geeft) en zijn superintense rol in Nightcrawler als hoogtepunten.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:58 uur

geplaatst: vandaag om 12:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.