- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De beste officiële filmsite
De beste officiële filmsite
neo
-
- 15407 berichten
- 9635 stemmen
Nou hier dan opnieuw de vraag. Ik daag dus iedereen uit die een uitgebreidere officiele filmsite dan thematrix.com kent Al eerder werden otnemem.com en de donnie darko site genoemd. Als ik alleen kijk naar de info die te vinden is moet ik toch toegeven dat die twee wel enorm mooi zijn en aardig wat info bevatten, maar lang niet zo uitgebreid als die van the matrix. Laat wat horen
kappeuter (crew films)
-
- 73614 berichten
- 5856 stemmen
Wat is je probleem ?
neo
-
- 15407 berichten
- 9635 stemmen
Als jij nou eens komt met een waardige link
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Als een site heel uitgebreid is, wil dat nog niet zeggen dat dat ook de beste is .
Ik vind dat een site gewoon goed bij de film moet passen en dan kan ik niet anders zeggen dat de site van One Hour Photo heel mooi bij de film past. Eenvoudig, klein en subtiel.
Verder kom ik niet vaak op officiele filmsites....
En ik vind het jammer dat de Matrix overal de beste in denkt en wil zijn....
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Niet zo uitgebreid als de Matrix-site maar wel ongelofelijk mooi is die van Hongryeon Janghwa.
Oftewel A Tale of Two Sisters.
FeZ
-
- 458 berichten
- 2950 stemmen
Beetje zielig vind ik het eigenlijk wel; kijken op welk vlak matrix nog meer andere films "verslaat"
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Precies, daar doelde ik ook op met de laatste zin in mijn vorige bericht....
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hier ben ik toch wel even een uurtje zoet geweest...
Dat is echt een leuke.
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Beetje zielig vind ik het eigenlijk wel; kijken op welk vlak matrix nog meer andere films "verslaat"
Wat maakt dat nou weer uit?
Gorro
-
- 701 berichten
- 11313 stemmen
www.donniedarko.com[/url] is ook een erg coole site. Heel intrigerend en je bent er ook wel een tijdje zoet mee
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
http://www.requiemforadream.com/ ---> Meesterlijke website.
FeZ
-
- 458 berichten
- 2950 stemmen
het irriteert me dat iemand zo obsessief is door iets en dat de hele tijd laat horen hoe goed ie het eigenlijk wel niet vindt, zodat hij de hele tijd in herhaling valt
wat ik ook kan doen is voortaan matrix updates te mijden
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Ach...bekijk het van de positieve kant, voorlopig heeft het wel weer een leuk topic opgeleverd....:)
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
wat ik ook kan doen is voortaan matrix updates te mijden
Dat doe ik dus voortaan ook. Door dat gezeur heb ik absoluut geen reet zin meer om iets over de Matrix te lezen.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Ik vond de Matrix eerst ook wel een interessante film vanwege de Special Effects, maar door al dat gezanik en dat commerciele circus is de interesse omgeslagen in, een beetje hard gezegd, haat.
De website voor RFAD is idd een hele mooie!
neo
-
- 15407 berichten
- 9635 stemmen
Het was overigens niet helemaal bepaald de bedoeling om nou weer helemaal the matrix de hemel in te prijzen (wel een beetje natuurlijk). Meer om te kijken of er nog meer van dit soort sites bestaan. En tja wie genoeg heeft van mijn gezeur prima, mag je voor je zelf bepalen (ik lig er niet wakker van).In mijn opzicht is iemand die positief en vol passie over een bepaalde film post, altijd tig keer beter dan iemand die iedere keer probeert een bepaalde film de grond in te boren. Maar goed mensen nog meer links zijn welkom!
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
(ik lig er niet wakker van)
En dat is het grootste probleem..., enfin daar ging dit topic niet over. Meer goede links: