• 12.198 nieuwsartikelen
  • 165.543 films
  • 10.682 series
  • 30.856 seizoenen
  • 622.999 acteurs
  • 194.880 gebruikers
  • 9.095.328 stemmen

De beste officiële filmsite

zoeken in:

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

Nou hier dan opnieuw de vraag. Ik daag dus iedereen uit die een uitgebreidere officiele filmsite dan thematrix.com kent Al eerder werden otnemem.com en de donnie darko site genoemd. Als ik alleen kijk naar de info die te vinden is moet ik toch toegeven dat die twee wel enorm mooi zijn en aardig wat info bevatten, maar lang niet zo uitgebreid als die van the matrix. Laat wat horen

kappeuter (crew films)

• 73614 berichten
  • 5856 stemmen

Wat is je probleem ?

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

Als jij nou eens komt met een waardige link

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Als een site heel uitgebreid is, wil dat nog niet zeggen dat dat ook de beste is .

Ik vind dat een site gewoon goed bij de film moet passen en dan kan ik niet anders zeggen dat de site van One Hour Photo heel mooi bij de film past. Eenvoudig, klein en subtiel.

Verder kom ik niet vaak op officiele filmsites....

En ik vind het jammer dat de Matrix overal de beste in denkt en wil zijn....

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Niet zo uitgebreid als de Matrix-site maar wel ongelofelijk mooi is die van Hongryeon Janghwa.

Oftewel A Tale of Two Sisters.

Stephan

• 7803 berichten
  • 1364 stemmen

Hier ben ik toch wel even een uurtje zoet geweest...

FeZ

• 458 berichten
  • 2950 stemmen

Beetje zielig vind ik het eigenlijk wel; kijken op welk vlak matrix nog meer andere films "verslaat"

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Precies, daar doelde ik ook op met de laatste zin in mijn vorige bericht....

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Stephan schreef:

Hier ben ik toch wel even een uurtje zoet geweest...

Dat is echt een leuke.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

FeZ schreef:

Beetje zielig vind ik het eigenlijk wel; kijken op welk vlak matrix nog meer andere films "verslaat"

Wat maakt dat nou weer uit?

Gorro

• 701 berichten
  • 11313 stemmen

www.donniedarko.com[/url] is ook een erg coole site. Heel intrigerend en je bent er ook wel een tijdje zoet mee

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

http://www.requiemforadream.com/ ---> Meesterlijke website.

FeZ

• 458 berichten
  • 2950 stemmen

het irriteert me dat iemand zo obsessief is door iets en dat de hele tijd laat horen hoe goed ie het eigenlijk wel niet vindt, zodat hij de hele tijd in herhaling valt

wat ik ook kan doen is voortaan matrix updates te mijden

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Ach...bekijk het van de positieve kant, voorlopig heeft het wel weer een leuk topic opgeleverd....:)

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

FeZ schreef:

wat ik ook kan doen is voortaan matrix updates te mijden

Dat doe ik dus voortaan ook. Door dat gezeur heb ik absoluut geen reet zin meer om iets over de Matrix te lezen.

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond de Matrix eerst ook wel een interessante film vanwege de Special Effects, maar door al dat gezanik en dat commerciele circus is de interesse omgeslagen in, een beetje hard gezegd, haat.

De website voor RFAD is idd een hele mooie!

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

Het was overigens niet helemaal bepaald de bedoeling om nou weer helemaal the matrix de hemel in te prijzen (wel een beetje natuurlijk). Meer om te kijken of er nog meer van dit soort sites bestaan. En tja wie genoeg heeft van mijn gezeur prima, mag je voor je zelf bepalen (ik lig er niet wakker van).In mijn opzicht is iemand die positief en vol passie over een bepaalde film post, altijd tig keer beter dan iemand die iedere keer probeert een bepaalde film de grond in te boren. Maar goed mensen nog meer links zijn welkom!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

neo schreef:

(ik lig er niet wakker van)

En dat is het grootste probleem..., enfin daar ging dit topic niet over. Meer goede links:

http://www.fightclub.co.uk/

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.