- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De engste poppen
De engste poppen
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Of huisdieren gehad waarvan je dacht dat ze weggelopen waren? Ik zou, gewapend met minimaal een automatische UZI, toch eens op zolder gaan kijken dan. Maar wees voorbereid voor wat je daar aan kan treffen. Poppen, niets of niemand is zo onbetrouwbaar!
Ik heb al wel een paar jaar muizen tussen de muren en vloeren lopen lijkt het. Dat is wat ik veronderstel in elk geval. Eens vragen of m'n ma niet ook een poppenverzameling op zolder heeft opgeborgen 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Dit noem ik nou een enge pop.
Ja. Net als Pino. Zo'n grote vogel maar dan zo'n hoog kinderstemmetje. Kinderlokker. Kan niet anders. En Tommie en Ienieminie zijn te angstig om Paula en meneer Aard iets te zeggen over wat Pino zoal met ze doet. En wij vertrouwen Pino altijd maar op z'n lieve en eerlijke snavel!
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen

Het 'ding' uit Eraserhead, soms ook vertederend wat het eigenlijk nog enger maakt.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Vind je die echt eng?
Ik vind ze eerder grappig.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Als kind zou ik deze poppen misschien wel eng kunnen gevonden hebben, maar ik heb de film veel te laat gezien. Nu uiteraard niet eng meer, maar welke pop is dat nog wel...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Falkor 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Dezelfde makers als van Labyrinth. Duidelijk te zien. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
En de Muppet show... Rare en freaky sketch dit.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Ik vond poppenkast nooit zo leuk, omdat ik Katrijn en Jan Klaassen een beetje hekserig vond overkomen altijd.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Faust 
Lijkt op dat skelet van die buikspreker uit Amerika.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen

Deze scary lady staat bij mij thuis in de hoek van de keuken. Als kind zijnde ontweek ik dit ding altijd.