- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Toplijsten (centraal topic)
Toplijsten (centraal topic)
Iron Maiden
-
- 2651 berichten
- 7069 stemmen
als je naar statistieken kijkt zie je een stijging door de jaren heen, en echt snel zakken doet het niet meer na zoveel stemmen gelukkig ;a
kramersietse
-
- 356 berichten
- 0 stemmen
Zo snel zakken als de Titanic ook int echt deed nee dat lukt hem niet.
movie acteurs
-
- 3086 berichten
- 3245 stemmen
Jammer dat deze in de top 250 staat, er zijn echt betere films die niet in de top 250 staan. Maar ach ik gun het wel voor de fans. 
kramersietse
-
- 356 berichten
- 0 stemmen
Alles voor de fans, misschien een leuk iets voor de familiezender TROS ook, al die Tokkies die op komen draven om Titanic toe te zingen, haha. Als voorafje eerst een aflevering van Danny de Munck samen met zijn vrouwtje en kindje.
Iron Maiden
-
- 2651 berichten
- 7069 stemmen
Jammer dat deze in de top 250 staat, er zijn echt betere films die niet in de top 250 staan. Maar ach ik gun het wel voor de fans.
zoals?
kramersietse
-
- 356 berichten
- 0 stemmen
Ben ook wel benieuwd movie acteurs, jouw smaak is ook wel een beetje mijn smaak, ben heel nieuwsgierig. Ik heb bijvoorbeeld The Towering Inferno met een heerlijke Steve McQueen in de aanbieding.
movie acteurs
-
- 3086 berichten
- 3245 stemmen
zoals?
The Terminator, Toy Story, A Nightmare on Elm Street, Zombie, Jaws, Halloween, Marathon Man, Toxic Avenger etc.
H1DD3
-
- 435 berichten
- 433 stemmen
zoals?
kramersietse
-
- 356 berichten
- 0 stemmen
Heb even gekeken op de top 250, Scarface word zelfs bedreigd door Titanic haha. Wie is er verantwoordelijk voor die lijst.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hopelijk zakt Scarface ook snel uit de top 250. Als iets overschat is..
kramersietse
-
- 356 berichten
- 0 stemmen
Ja vind ik ook, die versie uit de jaren 30 doet die van de begin jaren 80 zeer veel geweld aan. Gelukkig dat Pacino van niets zoiets prachtigs wist te maken, geniaal.
movie acteurs
-
- 3086 berichten
- 3245 stemmen
Ik hoop sowieso dat er een paar films uit de top 250 zakken (American History X, 2001: A Space Odyssey, La Vita é Bella etc).
kramersietse
-
- 356 berichten
- 0 stemmen
Wat wel jammer is is dat je loopt te pronken met Sean Connery, en ook fan bent van Titanic?!
kramersietse
-
- 356 berichten
- 0 stemmen
Doet pijn aan mijn ogen. Titanic is voor gevoelige mensen, dat is Sean Connery nou niet bepaald.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat houdt veelzijdige smaak in. Dat ontwikkel je meestal...
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
Alsof er nog niet genoeg commerciële zooi instond ...
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ik vind het inderdaad ook een trieste ontwikkeling.
Een paar jaar geleden vond ik de top 250 nog wel een lijst met een eigen smoelwerk, maar inmiddels is de imdb top 250 eigenlijk veel diverser. En dat zegt meer over het eerste, dan over het tweede.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Wow zeg! Ook even de lijst doorgenomen maar dat valt hard tegen ja.
Tuurlijk: er staan een aantal flinke klassiekers in waar je niet omheen kan maar ik kom ook een hoop sentimentele Hollywoodmeuk tegen in de lijst en rare blockbusters. Er staat gewoon een deel van de nieuwe Star Wars Trilogie in de lijst! 
kaketoe
-
- 827 berichten
- 1708 stemmen
In Film > Toplijsten en favorieten > Top 2009 & afgelopen 10 jaar:
Waar kan ik deze twee top lijsten terugzien?
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
http://www.moviemeter.nl/list/topmisc/ - selecteer jaar of decennium.
kaketoe
-
- 827 berichten
- 1708 stemmen
In december kon iedereen een top 10 samenstellen van de laatste 10 jaar en van het jaar 2009, waar is de gezamenlijke top 10 heen? Heb deze nog niet gezien namelijk.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
The Shawshank Redemption in top 2009 
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4238 stemmen
The Green Mile is The Godfather Part II voorbij gestoken en staat nu op nummer 3 in de top 250.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
The Shawshank Redemption in top 2009
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Is er een topic over favoriete scenaristen?
Ik kan het iig. niet vinden met de zoekfunctie, maar voordat ik een topic maak dat alweer bestaat