menu

Film / Festivals en evenementen / Yume Ichi Ya Filmnacht 27 juni

zoeken in:
hej mensen,

op 27 juni is er in arnhem het Yume Ichi Ya Focus Anime Nacht festival, met Vexille, Aplleseed ex machina, dororo, tales from earthsea en nog veel meer. Echt vet! Ik heb al een kaartje, komen julie ook?

lfs nynke

ps. op hun hyves (yumeichiya.hyves.nl) kun je de trailers fff checke

Ik wil er naar toe, omdat ik Peur(s) de Noirs in mijn bioscoop gemist heb en denk dat de kans klein is dat ik hem snel nog ergens zou kunnen zien. Maar weet jij misschien of bij de prijs van het kaartje ook al te toegang tot alle films zit inbegrepen?

Lijkt me aan de ene kant raar om overal voor te betalen, omdat niet iedereen alles wil zien en dan moeten ze wel heel veel ernaast te doen hebben willen ze je een minuutje of 90 willen vermaken tot de volgende film. Maar als het er wel bij inbegrepen zit, is het al helemaal maf, want dan zou je 15 euro betalen voor 5(!) films.

Ik kan in het weekend gratis reizen dus als het 15 euro is voor 7 uur filmkijken wil ik best wel als een zombie in de zaal zitten Als ik moet betalen, zou het gekkewerk zijn voor 1 of 2 films er naartoe te reizen en dan te moeten wachten tot het afgelopen is omdat er dan geen treinen meer rijden..

het is idd 12,50 ( of 15 euro op de dag zelf) voor een kaartje voor de hele nacht. dus voor alle films. Maar je kan er maar 3 op een nacht zien. Op de hyves staat sinds kort het programma dus dan kan je f checken of jehet nog steeds de moeite waard vind. Ik heb ff voor je gecheckt, maar er worden vrijdag nog kaarten verkocht tussen 23 en 24 uur.

hej daar was ik weer.

er is weer een nieuwe yume ichi ya op 26 juni 2009. Dit keer met 20th century boys (vet!), ponyo ( aaahhh...), evangelion you are not alone, sword of the stranger en nog veel meer.
nog toffere films dus!

meer info op yumeichiya.hyves.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 02:05 uur

geplaatst: vandaag om 02:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.