- Home
- Filmforum
- Film - Overige films
- 1-minuut film
1-minuut film
jerryv
-
- 115 berichten
- 3 stemmen
Ik heb een één-minuut film gemaakt en zou daar graag wat reacties op horen, ik zou het erg leuk vinden als jullie hier naar willen kijken
Het directe pad is:
Alvast bedankt!
jerryv
-
- 115 berichten
- 3 stemmen
Eindstation, je kunt nu gewoon bovenstaande link opslaan.
jerryv
-
- 115 berichten
- 3 stemmen
Helemaal niemand heeft zin om een 1-minuut film te zien? op een website over films?
Goodfella_90
-
- 10401 berichten
- 2521 stemmen
Ik had hem al gezien, maar was om eerlijk te zijn niet echt verschrikkelijk positief gestemd
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8408 stemmen
Ik vind het er anders best aardig uitzien.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1736 stemmen
Leuk filmpje, heb geen andere '1-minuut' filmpjes gezien dus het is moeilijk te vergelijken maar het ziet er vrij oké uit allemaal.
Drs. DAJA
-
- 4345 berichten
- 4510 stemmen
Redelijk leuk gezien het feit dat het een 1 minuut film is. Wat voor'n camera heb je gebruikt?
bazillion
-
- 253 berichten
- 1209 stemmen
Haha doet me een beetje denken aan een reclame, met de achterliggende bedoeling dat je een kaartje moet kopen! Leuk:)
moviegirl2
-
- 315 berichten
- 310 stemmen
Ik heb een één-minuut film gemaakt en zou daar graag wat reacties op horen, ik zou het erg leuk vinden als jullie hier naar willen kijken
Het directe pad is:
Alvast bedankt!
de nieuwe steven spielberg op komst
Ik vond hem wel grappig
jannickvdb
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Leuk, voor herhaling vatbaar!!
Goed gemaakt!!
gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
goeie edit, cool droomconcept , slecht geacteerd
prometida
-
- 299 berichten
- 257 stemmen
wel vet gedaan. Goed gefilmd en spannende muziek.. Oeh:P!
jerryv
-
- 115 berichten
- 3 stemmen
Dank jullie wel voor het kijken & geven van een reactie!
Ik vind het erg leuk dat de meeste reacties overwegend positief zijn!
Drs. DAJA, ik heb het filmpje opgenomen met de DVX100b.
Jerry
Arturo
-
- 192 berichten
- 143 stemmen
Inderdaad leuk film, je laat hier denk ik precies zien war jeop doelt.
Maar ik heb ff een vraagje: hoe deed je dat nou in de trein? heb je het 's avonds gefilmd toen er niemand meer in zat? of wat?
Pvt. Sanders
-
- 108 berichten
- 0 stemmen
Ik vond me knuffeltje vermakelijker . Hoe ben je op sommige van die camera hoeken gekomen zoals boven de plank?
somatic
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
De bovenste link is dood..
A.S.E.: leuk concept!
Grappigste shot was met het vrijende koppel..
Wel vond ik dat het misschien beter had uitgekomen als je de gebeurtenissen 'serieus' zou hebben laten spelen. Bijvoorbeeld: het ophangen wordt zeer komisch uitgebeeld, om bij te dragen aan de humor van het concept, maar wat als al die handelingen nu eens serieus zouden zijn gespeeld..!? Beetje zoals de vliegende reporter van 'In De Gloria' die ook steeds op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats terecht komt..
Ik heb ook een 1minuutfilmpje staan die ik heb gemaakt in de academie van Gent, maar het is meer een stijloefening dan iets anders.., maar als je het wilt bekijken..:
http://nl.youtube.com/user/somatichdg -> "Fragments"