menu

Film / Overige films / 1-minuut film

zoeken in:
Ik heb een één-minuut film gemaakt en zou daar graag wat reacties op horen, ik zou het erg leuk vinden als jullie hier naar willen kijken

Het directe pad is:

Eindstation

Alvast bedankt!

kappeuter (crew)
Hoe heet de film?

Eindstation, je kunt nu gewoon bovenstaande link opslaan.

Helemaal niemand heeft zin om een 1-minuut film te zien? op een website over films?

Ik had hem al gezien, maar was om eerlijk te zijn niet echt verschrikkelijk positief gestemd

Ik vind het er anders best aardig uitzien.

Ja, ziet er goed uit.

Leuk filmpje, heb geen andere '1-minuut' filmpjes gezien dus het is moeilijk te vergelijken maar het ziet er vrij oké uit allemaal.

Redelijk leuk gezien het feit dat het een 1 minuut film is. Wat voor'n camera heb je gebruikt?

Haha doet me een beetje denken aan een reclame, met de achterliggende bedoeling dat je een kaartje moet kopen! Leuk:)

jerryv schreef:
Ik heb een één-minuut film gemaakt en zou daar graag wat reacties op horen, ik zou het erg leuk vinden als jullie hier naar willen kijken

Het directe pad is:

Eindstation

Alvast bedankt!

de nieuwe steven spielberg op komst
Ik vond hem wel grappig

jannickvdb
Leuk, voor herhaling vatbaar!!
Goed gemaakt!!

goeie edit, cool droomconcept , slecht geacteerd

wel vet gedaan. Goed gefilmd en spannende muziek.. Oeh:P!

Dank jullie wel voor het kijken & geven van een reactie!

Ik vind het erg leuk dat de meeste reacties overwegend positief zijn!

Drs. DAJA, ik heb het filmpje opgenomen met de DVX100b.

Jerry

Inderdaad leuk film, je laat hier denk ik precies zien war jeop doelt.

Maar ik heb ff een vraagje: hoe deed je dat nou in de trein? heb je het 's avonds gefilmd toen er niemand meer in zat? of wat?

Ik moest ook een one-minute-movie maken voor een opdracht montage op Sint-Lukas, Brussel. Hier is de link. Het moest over één of andere huishoudelijke taak gaan.

Pvt. Sanders
Ik vond me knuffeltje vermakelijker . Hoe ben je op sommige van die camera hoeken gekomen zoals boven de plank?

somatic
De bovenste link is dood..

A.S.E.: leuk concept!
Grappigste shot was met het vrijende koppel..

Wel vond ik dat het misschien beter had uitgekomen als je de gebeurtenissen 'serieus' zou hebben laten spelen. Bijvoorbeeld: het ophangen wordt zeer komisch uitgebeeld, om bij te dragen aan de humor van het concept, maar wat als al die handelingen nu eens serieus zouden zijn gespeeld..!? Beetje zoals de vliegende reporter van 'In De Gloria' die ook steeds op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats terecht komt..

Ik heb ook een 1minuutfilmpje staan die ik heb gemaakt in de academie van Gent, maar het is meer een stijloefening dan iets anders.., maar als je het wilt bekijken..:
http://nl.youtube.com/user/somatichdg -> "Fragments"

Gast
geplaatst: vandaag om 22:12 uur

geplaatst: vandaag om 22:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.