ad
  • 139.621 films
  • 6.594 series
  • 19.952 seizoenen
  • 431.450 acteurs
  • 280.209 gebruikers
  • 8.081.139 stemmen

Anima (Paul Thomas Anderson, 2019)

zoeken in:

kappeuter (crew)

• 59446 berichten
  • 4948 stemmen

Korte film, nu te zien op Netflix:

Plot:

In een muzikale korte film geregisseerd door Paul Thomas Anderson schittert Thom Yorke van Radiohead in een geestverruimend, visueel optreden. Zet het volume maar hoger.

ANIMA | Netflix Official Site

Anima (2019) - IMDb

John Milton

• 14934 berichten
  • 7664 stemmen

Bij Film > Video on Demand > Netflix:

Al gezien? ik heb hem net in een stil huis met de goede headphones gezien, en toch wel erg bijzonder. Herkende Praag ook meteen

Wie het gemist heeft: Paul Thomas Anderson, Thom Yorke Collaborate on Mesmerizing Anima

Kwartiertje.

Leland Palmer

• 23356 berichten
  • 4193 stemmen

John Milton schreef:

(quote)

Al gezien? ik heb hem net in een stil huis met de goede headphones gezien, en toch wel erg bijzonder. Herkende Praag ook meteen

Wie het gemist heeft: Paul Thomas Anderson, Thom Yorke Collaborate on Mesmerizing Anima

Kwartiertje.

Ik ga er vanavond (denk ik) even voor zitten.

Macmanus

• 13562 berichten
  • 3416 stemmen

Begin een beetje angstig te worden voor PT Anderson. Ik hoopte dat Anima beetje zou laten zien dat hij dat jonge honderige nog een beetje bezit. Maar het is helaas een hele conventionele videoclip geworden. Slapstick, saaie dans, rijders die het geheel van 15 minuten veel langer doen aanvoelen. Ik ben ook niet zo een York fan verder maar dit soort art video clips zijn toch wel heel erg geweest, van PT had ik veel meer verwacht. Zonder beide heren hun naampje was dit at best een vimeo staff pick geweest.

Zwolle84

• 8023 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond er ook niks aan. Voelde erg 90s aan. Dan zie (en hoor) ik veel liever zoiets, om maar bij Yorke te blijven.

leatherhead

• 3365 berichten
  • 1733 stemmen

Ook totaal niet onder de indruk. Nogal stoffig en belegen allemaal, verschrikkelijk saaie soundtrack ook. Je merkt wel dat PTA een jaartje ouder wordt.

Leland Palmer

• 23356 berichten
  • 4193 stemmen

Helaas, ik kon er ook niet zoveel mee.

Flat Eric

• 6363 berichten
  • 1025 stemmen

Beeld en geluid in perfecte harmonie.

Toch wel van genoten!

John Milton

• 14934 berichten
  • 7664 stemmen

Gelukkig nog één iemand

TheBunk

• 682 berichten
  • 2904 stemmen

weergaloos, bevreemdend, hypnotiserend

had iets weg van The Double (2013)

John Milton

• 14934 berichten
  • 7664 stemmen

Ik vond hem ook fijn.

Macmanus

• 13562 berichten
  • 3416 stemmen

Des te vreemder dat ik Thom York bij zijn optreden op Down the Rabbit Hole met veel leukere visuals en een heerlijke show zag komen! Snap deze korte film dan al helemaal niet. PTA kom terug!

Basto

• 6936 berichten
  • 5981 stemmen

Wat een mislukking. Maak je een dansfilm met iemand in de hoofdrol die niet kan dansen. Verder ook vooral saai. Heb PTA hoog zitten, maar hij moet het altijd meer hebben van zijn personages dan zijn visuele talenten. Daarbij vind ik de muziek van Johnny Greenwood een stuk fijner dan dat lijzige gezang van Yorke.

Misser.

de grunt

• 4155 berichten
  • 2028 stemmen

John Milton schreef:

Herkende Praag ook meteen

mjk87

• 11310 berichten
  • 3218 stemmen

kappeuter schreef:

Korte film, nu te zien op Netflix:

(embed)

Plot:

In een muzikale korte film geregisseerd door Paul Thomas Anderson schittert Thom Yorke van Radiohead in een geestverruimend, visueel optreden. Zet het volume maar hoger.

ANIMA | Netflix Official Site

Anima (2019) - IMDb

Kan deze inmiddels niet op de site staan?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.