- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spanje staat met een anderhalf been al in Duitsland. Al was de arrogantie van Reyes ongepast voor de wedstrijd dat Spanje dit wel even zou gaan doen maar de rest va nde selectie had geen last van grootheidswaan, gelukkig want dat is zeer on-Spaans. Ook heel disrespectful naar Slowakije toe en dat doe je niet en al helemaal niet als Slowakije genoeg heeft laten zien tijdens de kwalificatie.
Spanje begon heel goed waar Luis Garcia kon aantekenen voor de eerste twee goals, daarna schrok Slowakije wakker en speelde het goed mee, wat na rust zelfs resulteerde in de aansluitingstreffer. Halverwege de tweede helft tekende Slowakije zijn eigen doodvonnis, Had maakte een overduidelijke en onnodige handsbal in het strafschopgebied en het resultaat was er naar, rode kaart en een strafschop die werd benut door Fernando Torres. Daarna was Slowakije de weg kwijt waar Luis Garcia opnieuw zijn stempel op de wedstrijd drukte met de 4-1 en tot slot liet Morientes zijn rentree bezegelen met een treffer, eindstand 5-1.
Slowakije is zo goed als uitgeschakeld en is zo goed als kansloos woensdag maar het is pas voorbij als de dikke dame gezongen heeft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Eindelijk blijkt eens dat Nederland echt niet zo goed is. Mooi dat we nu kunnen ophouden met dat gezever van 'hij heeft nog geen wedstrijd verloren'
.
Wat menigeen allang doorhad is dat het selectiebeleid triest is en tegen fatsoenlijke tegenstanders gewoon verloren gaat worden. Svp geen mensen met 12 eredivisieduels ervaring tegen Italiaanse topspitsen laten spelen. Lijkt me regel 1 in de voetballerij.
Ach. Van Basten laat gewoon zoveel mogelijk gasten die waarschijnlijk meegaan naar Duitsland speelervaring tegen een grote ploeg op doen Ooyer heeft afgelopen weken al kunnen oefenen tegen italianen). Oefenwedstrijden zijn om te leren!
Wel jammer dat we verloren hebben, maar 't zet de boel wel wee wat meer op scherp. (Niet dat ik denk dat we wereldkampioen gaan worden of zo, maar met Robben erbij hadden we vast gelijk gespeeld
)
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Niet te vergeten dat de Italianen natuurlijk Totti en Vieri misten.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Totti is natuurlijk wel belangrijk (in goede doen), maar Vieri bakt er de laatste 2 jaar ook niets van.
Vanavond kwam maar weer eens aan het licht dat spelers als van Bommel en Davids (en eigenlijk ook Seedorf) erg gemist worden op het middenveld als Oranje tegen een fysiek sterke tegenstander speelt.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
en tegen fatsoenlijke tegenstanders gewoon verloren gaat worden
Tsjechie, echt een waardeloos voetballand
.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Tsjechie is inderdaad geen schim meer van wat het enkele jaren geleden was.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Tsjechie is inderdaad geen schim meer van wat het enkele jaren geleden was.
blablabla...
Sorry, maar elk goed land kent slechte tijden.
Tsjechie plaatst zich voor wk2006, en ze zijn dus gewoon minimaal een schim van vroeger, en maximaal heel goed.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Fantastich gespeeld door Italië natuurlijk en dat zonder Totti
. Nederland weer met bijna benen op de grond gezet
.
Italië 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Het moet ook wel gezegd worden dat Italië niet meer zo vervelend speelt als enkele jaren geleden.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Nee, dat zei je niet.
Wij hebben het vorige WK niet gehaald, maar het zou onzin zijn om te zeggen dat we in 2002 geen schim waren van enkele jaren daarvoor. We hadden gewoon a) pech, b) een rotpoule en c) het liep effe niet.
Vergeet niet dat wij deze kwalificatie zeker de eerste wedstrijd tegen de Tsjechen gewoon geluk hebben gehad.
Tsjechië wint nu uit in Noorwegen, en dat is gewoon goed. De kans dat ze naar het WK gaan is heel groot, en als je je voor het WK plaatst kun je niet 'geen schim van vvroeger' meer zijn.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ik zeg ook niet dat Tsjechie superslecht is, maar absoluut niet meer de ploeg die ik kans gaf om het toernooi daadwerkelijk te winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Misschien dat de terugkeer van Nedved veel gaat veranderen.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik zeg ook niet dat Tsjechie superslecht is, maar absoluut niet meer de ploeg die ik kans gaf om het toernooi daadwerkelijk te winnen.
OK. Hoewel ik de uitdrukking 'geen schim meer van' toch wel associeer met 'heel slecht'.
Ze zijn niet meer zo goed als ze waren, maar hé: het WK start pas in juni, en dàn moet je goed zijn...
Let maar op: de te kloppen ploeg wordt weer Duitsland. Dàt land staat er op een WK altijd!
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Even wat anders dan voetbal (jaja... er zijn méér sporten!)
Die Chad Hedrick moet toch wel aan de dope zijn... Even vijf seconden van het oude wereldrecord afrijden... pff! Ik vind de tijden van Verheijen, Ervik, De Jong en Kramer ook ontzettend goed.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Verheijen had het ook kunnen verbreken maar kwam door zijn iets tragere start en wat mindere laatste ronde er niet aan en zat er uiteindelijk 2 seconden boven. Stel dat hij het had gehaald had je dan ook over dope gesproken? 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Daar kan ik dus echt niet naar kijken. Ik kan curling nog zien, van een aftstandje kan ik paardendressuur volgen maar schaatsen vind ik de meest vreselijke sport ooit.
Zeker nu die gekke Nederlanders ineens allemaal moeten geworden gesponsord terwijl ze op een EK/WK/OS toch allemaal hetzelfde pak aanhebben.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Verheijen had het ook kunnen verbreken maar kwam door zijn iets tragere start en wat mindere laatste ronde er niet aan en zat er uiteindelijk 2 seconden boven. Stel dat hij het had gehaald had je dan ook over dope gesproken? 
ik denk het niet... die Hedrick is zo extreem gefocust op winnen, die zou er alles voor doen... zelfs uit de verboden potjes snoepen. zijn beroemde quote 'the one who finishes second is the first loser' doet mij altijd huiveren.
iemand als Verheijen is ook tevreden als ie een gewledige tijd rijdt maar toch niet wint. dat is het grote verschil.
en als ik die chemische witte tanden van Hedrick zie kan ik me niet aan de gedachte onttrekken dat er wel meer kunstmatig aan hem is...
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Amerikanen benaderen en beleven de sport anders dan de rest, waar het vaak vanuit traditie voortkomt.
Kijk maar naar Armstrong en zijn 'cycling'.
Voor een Chad Hedrick geldt 'speedskating' en een 5000k gewoon als een podium om datgene te laten zien waar hij zich 200% voor in wil zetten om resultaat te halen.
Als hij kon wielen had hij dat in de plaats gedaan.
Wat ik dramatisch vind is dat de naties waarin het schaatsen voor sommigen levensinvulling nr 1 is, helemaal worden weg 'gespeeld' door 'nieuwkomers' die het maar 'even' doen.
Stel je eens voor dat grote voetbalnaties waar voetbal oorlog is, weggespeeld worden door een groep voetballers die enkel 'voetballen' omdat door middel van een beurs zij hun studie konden volgen.
Weg traditie...
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Mooi Hiddink met Australië naar het WK, via strafschoppen. Schwarzer stopt er 2!
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Prachtig! De Socceroos naar het WK in Duitsland. Een leuk team met een absolute held als bondscoach. Hiddink 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Hiddink = Held!
Ben benieuwd of ze hem in Australië nu ook heilig gaan verklaren, net als in Zuid-Korea! 
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
De bevolking vindt hem wel geschikt voor rol van president. Waar hebben we dat eerder gehoord? 
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Zouden de Aussie's niet iets nuchterder zijn dan die gekke koreanen??
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Zouden de Aussie's niet iets nuchterder zijn dan die gekke koreanen??
hey hey... beetje respect (of moet ik zeggen Respekked
) voor de Koreanen hè. Je hebt ook hele geflipte Aussies hoor! Hoe heet die kerel met die krokodillen ook alweer, van Discovery Channel?
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
ja ik bedoelde het ook niet met een negatieve ondertoon, maar de hype gevoeligheid van de koreanen zeg maar. En denk je dat die krokodillen kerel er anders van wordt dat Hiddink naar het wk gaat met australië ? 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Schwarzer stopt er 2!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ben benieuwd wat ze op het WK gaan doen, ik denk dat ze de eerst ronde niet overleven maar dit is in ieder geval alweer een hele prestatie van Hiddink. Ben benieuwd waar hij na PSV naartoe gaat, heeft de clubs voor het uitkiezen denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.