- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Roberto Heras betrapt op Epo tijdens Vuelta...
Jong Geleerd, oud gedaan zullen we maar zeggen
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dan wordt Menchov misschien als nog winnaar. 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Niemand het stuk van Frits Abrahams over Ajax in het NRC gelezen ? Die slaat de spijker behoorlijk op de kop !!
Ook dat is typerend voor Ajax: het is voor een journalist gemakkelijk in de top van Al-Qaeda door te dringen dan in die van Ajax. Trainers en directeuren worden ontslagen, bestuursleden gaan heen, de heilige Cruijff heeft zijn invloed - maar hoe het precies zit, weet niemand buiten dat groepje mensen die elkaar de club uitvechten. Dat alles heeft geresulteerd in een ronduit desatreus inkoopbeleid van spelers. Ik heb in vijf jaar een half dozijn nieuwe, dure spitsen voorbij zien komen, en ze konden geen van alle voetballen. [...] In Maart 2004 liet ik deze in deze rubriek een supporter aan het woord die Ajax al 30 jaar volgde. "Ajax koopt teveel spitsen die het niet hebben", wees hij tijdens een training. "Soetaers, Anastasiou, Sikora, Sonck, Escudé. Aardige spelers voor een provincieclub, meer niet" [...]Een eenvoudige supporter bleek méér voetbalverstand te hebben dan die die erg duurbetaalde professionals bij elkaar.
En voor de duidelijkheid, ik ben geen Ajax-hater hoor 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee maar ben wel erg benieuwd nu, link?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Nee, niet online, heb mijn bericht uitgebreid.
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Soetaers, Sikora en Escudé spitsen??? Sinds wanneer?
Van 't Hek weet tenminste waar ie het over heeft:
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik weet ook niet waar die zogenaamde voetbalkenner (?)
het vandaan haalt.
Youp weet inderdaad waar hij het over heeft.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Van Bommel met een zware blessure van het trainingsveld...

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heel ernstig inderdaad, ook Vicken maakte die pech vandaag mee bij Jong Oranje.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Van 't Hek weet tenminste waar ie het over heeft:
kritiek schijnt altijd moeilijk te accepteren te zijn, zie het eens uit de ogen van de simpele amateurkijker...
Hoogdraverij. (en waarom zou dat artikel beter zijn ? Ahum wel beter verwoordt. Maar is die man ook geen gesel geworden van het grachtengordeletablishement. Maakt zich tegenwoordig erg ongrappig bekend.) Slachtoffer- hulp via email 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Iemand die de slechte prestaties van Ajax aan de inkoop van spitsen wijt heeft er niet veel kaas van gegeten.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Wel wrang zeg... Volgens mij mág Van Bommel gewoon niet in Oranje spelen ofzo... Is ie eindelijk weer eens geselecteerd, gebeurt er zoiets! 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Van Basten heeft Boateng de juiste instructies meegegeven, nu is hij meteen van het gezeur Van Bommel af
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja, leuk dat onze beste middenvelder geblesseerd is.
.
Van der Vaart is fit hoor.
Nu weten we ook waarom Boateng geselecteerd was. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Niemand het stuk van Frits Abrahams over Ajax in het NRC gelezen ? Die slaat de spijker behoorlijk op de kop !!
Ook dat is typerend voor Ajax: het is voor een journalist gemakkelijk in de top van Al-Qaeda door te dringen dan in die van Ajax. Trainers en directeuren worden ontslagen, bestuursleden gaan heen, de heilige Cruijff heeft zijn invloed - maar hoe het precies zit, weet niemand buiten dat groepje mensen die elkaar de club uitvechten. Dat alles heeft geresulteerd in een ronduit desatreus inkoopbeleid van spelers. Ik heb in vijf jaar een half dozijn nieuwe, dure spitsen voorbij zien komen, en ze konden geen van alle voetballen.
Dat journalisten er niet inslagen in de keuken van Ajax te kijken lijkt me prima, dat dat journalisten zo frustreert dat ze daarom alleen maar onzin gaan schrijven zegt vooral veel over die journalisten.
In dit stukje zit zeker wel een kern van waarheid, het probleem ligt inderdaad bij het aanstellen van de verkeerde technische staf (waardoor weer de verkeerde spelers worden aangekocht). Adriaanse en Van Gaal worden weggewerkt (ondanks hun overduidelijk kwaliteiten) omdat ze niet met iedereen op kunnen schieten en Koeman mag blijven terwijl hij duidelijk te kort schiet. Daarom zou het ook dom zijn om nu Blind te ontslaan, met Van Geel en Blind heb je een nieuw duo dat elkaar steunt en die je dus meerdere jaren de kans moet geven iets op te bouwen. Binnenkort is vd Eijden ook opgerot, dus kan het alleen maar beter gaan.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
.
Sneu voor die kerel (en Oranje, hoewel het zonder hem ook best ging) natuurlijk, maar de ironie DRUIPT er gewoon vanaf, prachtig vind ik dat
. Heeft verder niets met Bommel zelf te maken, hoewel ik het niet 's werelds leukste voetballer vind.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Tja behoorlijk lullig voor de man, is ie ook nog helemaal vanuit Barcelona gekomen met de kans dat ie sowieso niet zou spelen, gebeurt dit ook nog. Ik vind dat Van Basten em maar gewoon moet meenemen naar het WK, maar ik vind hem niet de beste middenvelder, ivm leeftijd en potentie schat ik Van der Vaart en Maduro hoger in. En die bouwen razensnel (internationale) ervaring op, met van Bommel erbij maakt Nederland niet zo veel meer kans op de titel maar qua kwaliteit voldoet ie wel. En als pessimist denk ik ook niet dat Nederland verder zal komen dan de kwart finale, tekort aan mentaliteit en een ongelukkige loting zullen roet in het eten gaan gooien. Nederland komt namelijk altijd de sterksten der sterksten tegen en verliezen nog als ze met 2-0 voor staan. Maar ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk zal hebben, net zoals in '98 zal ik gewoon als een gek gaan meejuichen. 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Meteen nog een goede reden om Boateng niet (meer) op te roepen.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
ach ja, het was maar een oefenwedstrijd en Vlaar had direct de schuld de doelpunten
voor de rest kon je van de 1-3 verliespartij weinig zeggen
zonder vNistelrooy en Robben is Nederland gewoon een stuk minder
Ik vond wel Castelen goed spelen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Castelen vond ik ook zeer goed al zijn er meer Italiaanse voetballers waar ik gecharmeerd van ben dan Nederlandse. Toni bewees zijn klasse weer opnieuw, wat een fenomeen.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Toni lijkt een beetje op Zlatan, maar ik blijf erbij dat Nederland met Robben en vNistelrooy + Ooijer of Boulahrouz (of Opdam) achterin Italië moet kunnen verslaan
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat denk ik ook wel. Robben heeft bewezen heel belangrijk te zijn voor Oranje en dan is Van Persie nog een goed alternatief al haalt hij het nog niet bij Robben maar als Van Persie er dan nog niet staat dan valt er al veel dreiging weg.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Het is in ieder geval duidelijk waarom Vlaar bij zijn cluppie niet speelt. Wat een blunders.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Eindelijk blijkt eens dat Nederland echt niet zo goed is. Mooi dat we nu kunnen ophouden met dat gezever van 'hij heeft nog geen wedstrijd verloren'
.
Wat menigeen allang doorhad is dat het selectiebeleid triest is en tegen fatsoenlijke tegenstanders gewoon verloren gaat worden. Svp geen mensen met 12 eredivisieduels ervaring tegen Italiaanse topspitsen laten spelen. Lijkt me regel 1 in de voetballerij.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Belachelijk dat Urby Emanuelson niet gespeeld heeft. Laat hem dan gewoon de belangrijkste wedstrijden van de laatste 2 jaar voor Jong Oranje spelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.