- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee inderdaad. Nederland heeft een luxeprobleem. Toch vind ik deze ontwikkeling een verloedering van het internationale voetbal. Al is het bij Messi een ander verhaal natuurlijk, dat was niet om voor Spanje te kunnen spelen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Al is het bij Messi een ander verhaal natuurlijk, dat was niet om voor Spanje te kunnen spelen.
Al hadden ze stiekem wel gehoopt dat hij voor Spanje zou uitkomen.. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mag nu al zonder spoilers AHWA. 
Al hadden ze stiekem wel gehoopt dat hij voor Spanje zou uitkomen.. 
Dat wel natuurlijk. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Oh oh oh wat maakt Ajax er toch weer een zooitje van, dit jaar geen kampioen vrees ik, wanneer staat er eens een rijke Nederlander op die wat meer geld in Ajax gaat pompen om wat betere spelers te kunnen aanschaffen. Het wordt toch steeds moeilijker om een goed team te smeden van talenten van de eigen school aangezien de rijke clubs telkens weer in de rij staan om nieuwe aankopen te doen. Oliebaronnen, koningen en mediamagnaten zijn toch moeilijk meer af te stoppen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook dan kom ik weer op verloedering van het clubvoetbal. Je kan gewoon je spelers moeilijk behouden. Ik zie Ajax graag puntverlies lijden maar nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar om ze zo te zien worstelen doet mij als Feyenoorder toch medelijden te krijgen met onze eeuwige rivaal, dit wens ik ze niet toe.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Nou Naomi, ook niet overdrijven he
Laat eerst Feyenoord maar weer eens kampioen worden, is deze eeuw nog niet gebeurt.
btw, ik maak me geen zorgen over de toekomst van Ajax ivm de Nederlandse competitie, maar wel op internationaal niveau. Als de fifa niet snel ingrijpt loopt het helemaal uit de hand. Voordat maffiabaas "mister roman" Chelsea overnam stelde de club weinig voor en was het een kiezelsteentje vergeleken met de rots dat Ajax heette. Maar in de toekomst zal daar dankzij en helaas het grote geld waarschijnlijk verandering in gaan komen..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou Naomi, ook niet overdrijven he
Je hebt gelijk, ik schrok zelf ook even. 

Inderdaad, we zijn niet kansloos voor de titel maar ook niet meer dan dat. We doen dat niet zo vaak maar des te specialer is het voor ons. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Tja het zal een spannend seizoen worden denk ik, PSV is weer op de been zo te zien, maar wel structureel verzwakt waardoor de kansen voor de traditionele top 3 weer aanzienlijk stijgen. Het was alleen de bedoeling geweest dat Ajax ook weer zou herstellen uit de dip van vorig seizoen alleen laat dat nog even op zich wachten tot dusver. En het is echt zo, een goede spits die maakt het verschil, want ik blijf erbij dat Ajax niet over een slechte selectie beschikt. Maduro met steeds meer internationale ervaring die zich langzamerhand ontpopt tot leider, Emanuelson die het zeker niet slecht doet voor zo'n jonge debutant als back. Sneijder die de boel voorin regelt als spelbepaler, en de vleugelspelers zijn ook nuttig genoeg. AZ sluit ik ook niet uit voor de titel, Van Gaal als trainer en een behoorlijk ijverige ploeg met hier en daar wat talent. Feyenoord met Kuijt en Kalou die samen een scoormachine vormen, maar toch afhankelijk blijven van de wisselende prestaties van de rest van het elftal. PSV met de andere Nederlandse toptrainer Hiddink en superveteraan Cocu en hun nieuwe succesaankoop Koné die de perfecte spits zou zijn geweest voor Ajax, ik vind hem een typische Ajax-spits. En het is alweer bijna half 4.. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En het is alweer bijna half 4.. 
Je hebt gelijk, tijd voor 2 filmpjes 
Ajax heeft idd geen slechte selectie alleen een echte goalgetter mist nog.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5949 stemmen
Ajax heeft idd geen slechte selectie alleen een echte goalgetter mist nog.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik zeg het je, Ajax moet in de winterstop de portomonee open trekken en minstens 3 spelers aantrekken. Ik vind Danny Landzaat, Klaas-Jan Huntelaar en Joris Mathijsen de oplossing voor Ajax en voor wat geld kunnen ze die best halen. Daarbij moeten ze een trainer hebben die snapt dat het geen ruk uitmaakt welke spits je hebt , als je geen fatsoenlijke voorzetten krijgt scoor je gewoon niet 20 keer in een seizoen. En dan moet je niet met Babel en Pienaar over de flanken spelen. Ik zou zeggen ga eens kijken wat je met Jenner, Pranjic of Yildirim kunt beginnen.
Er loopt zoveel talent in Nederland dat Ajax best eens wat dichter bij huis moet gaan kijken. Gekke Armeniërs en vreemde Grieken helpen ook niet echt. Zo blijkt maar weer.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik zeg het je, Ajax moet in de winterstop de portomonee open trekken en minstens 3 spelers aantrekken. Ik vind Danny Landzaat, Klaas-Jan Huntelaar en Joris Mathijsen de oplossing voor Ajax..
Huntelaar zou kunnen maar ik betwijfel of AZ landzaat en Mathijsen zo snel wilt laten gaan, btw ligt het probleem van Ajax ook niet echt in de verdediging en op het middenveld.
Idd.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tja met AZ kun je denk ik best praten over Landzaat in de winterstop. Dat is voor AZ geloof ik de laatste kans om er nog iets aan te verdienen.
Over Mathijsen kun je ook best praten. Ze hebben dadelijk Opdam, Vlaar, Mathijsen en De Zeeuw voor 2 posities en ik denk niet dat die spelers op de bank gaan zitten. Die moeten ook aan het WK denken dus er zal er best 1 willen vertrekken. En laten we wel wezen Opdam, Vlaar en Mathijsen zijn alle drie internationals die wel degelijk iets kunnen toevoegen aan dit Ajax.
Als je Charisteas en Rosenberg kunt halen voor 12 miljoen tesamen kun je zeker ook Huntelaar en een speler van AZ halen voor 12 miljoen en daar schiet je m.i. een stuk meer mee op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoord had heel wat kansen nodig maar het is nog goedkomen. Mijn lieveling De Guzman liet zien dat we eindelijk weer een goed produkt uit de Feyenoord jeugd hebben. Ghaly bewees weer wat voor een grote klasse hij heeft, alsjeblieft laat Hossam niet gaan.
Wat een misselijk ventje is die Niedzielan. 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Wat een misselijk ventje is die Niedzielan. 
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ssst. Ik probeer me al een dag in te houden 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Tja met AZ kun je denk ik best praten over Landzaat in de winterstop. Dat is voor AZ geloof ik de laatste kans om er nog iets aan te verdienen.
Over Mathijsen kun je ook best praten. Ze hebben dadelijk Opdam, Vlaar, Mathijsen en De Zeeuw voor 2 posities en ik denk niet dat die spelers op de bank gaan zitten. Die moeten ook aan het WK denken dus er zal er best 1 willen vertrekken. En laten we wel wezen Opdam, Vlaar en Mathijsen zijn alle drie internationals die wel degelijk iets kunnen toevoegen aan dit Ajax.
Als je Charisteas en Rosenberg kunt halen voor 12 miljoen tesamen kun je zeker ook Huntelaar en een speler van AZ halen voor 12 miljoen en daar schiet je m.i. een stuk meer mee op.
Ja, ga effe heel AZ leegkopen! Wegwezen!
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nou ik vind één persoon van AZ al genoeg : de hoofdscout !!!
Wat die scouts van Ajax allemaal zien is mij een raadsel. Ik vraag me ook wel eens af of Ajax ook scouts in het binnenland heeft 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ssst. Ik probeer me al een dag in te houden 
Hoeft niet, laat je maar gaan hoor. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Interessant nieuws:
Tja, als Ajax te lang wacht dan is de concurrent hun voor. Verder hoop ik niet dat Ajax Maduro 'weggeeft' aan Juventus.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Jong Ajax haalde vandaag ook zowaar een punt (3-3 tegen jong Volendam
) Dat is nu 1 punt uit de laatste 5 wedstrijden en een voorlaatste plaats in de beloftencompetitie. Word het nu ongeveer tijd voor re-organisatie of een verandering in het systeem ?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Interessant nieuws:
Tja, als Ajax te lang wacht dan is de concurrent hun voor. Verder hoop ik niet dat Ajax Maduro 'weggeeft' aan Juventus.
Vergeet ook vooral de interresse van Aston Villa in Galasek niet en ook Escudé en Heitinga willen weg. Pienaar, de Jong, Trabelsi en Maxwell willen niet bijtekenen. Juanfran word in de winter weer teruggestuurd naar Turkije en de jeugd is dramatisch.
Moet Ajax zich niet eens inschrijven voor de intertoto ? 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Misschien is het juist wel een goed teken dat het minder gaat met Ajax want uiteindelijk boeken ze dan weer het grootste succes 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Moet Ajax zich niet eens inschrijven voor de intertoto ? 
Speciaal voor Ajax heeft de KNVB de play-offs bedacht.
Halen ze alsnog de Champions League. 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
(...) en de jeugd is dramatisch.
Dit is wel de grootste onzin die ik in tijden heb gelezen, je kan alles van Ajax vinden ... maar zelfs de meest anti-ajax persoon kan niet beweren dat Ajax een slechte jeugd heeft. Sterker nog, uit hun jeugdopleiding komen de meest talentvolle spelers van Nederland en vanuit hun opleiding breken de meeste jeugdspelers door.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
maar zelfs de meest anti-ajax persoon kan niet beweren dat Ajax een slechte jeugd heeft.
Klopt, ik geef toe Ajax heeft de beste jeugd van Nederland. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Het spreekt toch voor zich. Jong Ajax staat voorlaatste in de beloftecompetitie. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.